"Haa dik . Dia takda"
"Oo yeke . Em takpe long"
"Eeh jap . Tolong along angkat almari dalam bilik kak sarah boleh? . Beratlah along tak larat"
"Haa boleh long . Takde hal" .
"Masuklah . Takde orang kat rumah . Kak sarah jap lagi balik lah nii"
Along hanya pakai seluar getah ketat dan t-shirt putih . Nampak kesan coli along warna hitam .. besarnya tetek along .. bontot lebar yang aku idamkan selama nii .. aghhh along ..
"Jap along alihkan baju kak sarah dulu"
Along keluarkan coli coli dan spender kak sarah . Konek aku da mula kerass . Coli besar kak sarah along letak atas katil . Aku perhatikan along dari belakang .. padunyaa bontot along ..
Aku perhati coli coli kak sarah .. spender lembut kak sarah yang aku idamkan selama nii .. dalam aku tengok coli coli tu tiba-tiba along bersuara .
"Suka laah tu tengok coli besar macam tu"
"Ehh takde laah long" aku malu
"Tetek kak sarah memang besar . Bontot pun besar"
"A ah long . Besar betul"
Along pandang aku sinis .
"Pernah bayangkn kak sarah" ?
"Bayangkan ape long" ?
"E eh buat2 tanya pulakk"
Aku menjeling sambil senyum membuatkan batang aku semakin keras dalam seluar pendek yg aku pakai .
"Bayangkan kak sarah sambil melancap lah"
Peghhh .. along cakap macam tu dengan aku ..macam nak gugur jantung aku .
"Ok2 cakap serius . Along tak cakap dengan siapa2 . Pernah bayangkan kak sarah atau along tak" ?? Along tanya sambil pegang sehelai coli kak sarah warna biru .
"Eerr .. biasalah long lelaki . Hehe" aku ketawa kecil .
"Gatal jugakk ea" ..."nah pegang nii coli kak sarah buat lepas gian" along ketawa .
"Along .. sebenarnya saya pernah curi coli dengan spender kak sarah" ..
"Haa ? Wahhh ... lagi hebat .. buat apa dengan coli tu" ??
"Err.. saya buat melancap long" aku gementar
"Ooo . Ini kerjaanya yee .. curi coli kak sarah buat melancap" ... along pukul aku manja .
"Along ... saya da lama nak rasa badan kak sarah .. tiap kali nampak kak sarah saya tak tahan..
Sambil aku duduk kat katil dan menyelak coli coli kak sarah ..
"Along faham .. along da lama nampak yang adik suka perhatikan kak sarah dengan along"..
Along duduk di sebelah aku ..
"along .. besarnya tetek kak sarah". sambil aku cium coli dengan spender kak sarah . Aalong diam .
"Dengan along tak teringin ke" ? Along senyum .
"Aahhh .. along .. tengok muka along jee da buat saya tak tentu arah" aku membetulkan seluar pendek aku .
"Eemm dik ... nk rasa badan along" ?
"Nakk long .. nak sangat" ..
Along senyum dan berdiri . Along terus buka t-shirt yg along pakai . Bersihnya badan along . Coli warna hitam along tegaang besar .
"Agghh...along .. cantiknyaa badan along .. badan yang saya idamkan selama nii" sambil membetulkan batang aku yg da keras
"Along bagi tapi jangan cakap dengan orang lain" ..
"Yee long" ..
Aku peluk along . Tangan aku ramas2 bontot along yg masih pakai seluar sambil aku cium2 leher dan tengkuk along ..
"Wanginya along .. aeeemm agahhgg along.. da lama saya nk main dengan along .. selama nii saya melancap tengok gambar along jee" ..
"Eeemmm .. puaskan batang adik ok .. along tolong" .. sambil along pegang konek aku dari luar ..
"Besar jugakk . Emm emm macam mana laah agaknya kalau dapat kak sarah" ... along seluk dalam seluar aku
"Aaghhhh sedapp long" ..
"Saya nak main along dengan kak sarah sekali" aku khayal denGn kdsedapan tangan along . Along teruz bukak seluar aku . Terpampang batang aku sambil along urut2 ... aku buka seluar dan baju .. aku bogel smentara along masih pakai seluar dan coli ..
"Aaghhh along ... sedapnyaa along" ...
"Emm sedapp dik ? Batang adik besarrrrr .tak tahan along" .. along melutut dan melancapkan batang aku di depan muka along ..
"Agghhhh along .. pleaseee long ... saya nak main along dengan kak sarah" ...
"Larat ke nak main dua sekali" ?
"Tak larat tapi nak along dengan kak sarah romen saya" pleaseeeee along .. sambil akuu usap pipi along dan raba tetek besar along
"Besarnyaa along" ....
"Eemmm .. along hisap batang adik ya ??
"Hisap along ..ahgggh sedapnyaaaa" .
"Eemm eemm meeemm eemm" . along hisap batang aku perlahan2 tapi dalam .