"Besarnyaa along" ....
"Eemmm .. along hisap batang adik ya ??
"Hisap along ..ahgggh sedapnyaaaa" .
"Eemm eemm meeemm eemm" . along hisap batang aku perlahan2 tapi dalam .
"Agaghhhh along . Sedappl sangat sayangg .. sedapp... da lama saya nk rasa macam nii" ...
"Eemm eemm emm along hisap dan jilat batang aku sampai ke telur ..
" along,ajak lah kak sarah main sekali long .. pleaseeeee" .. aku tarik along atas aku . Batang aku atas bontot along dan aku cium mulut alonggg sambil meraba tetek dan bontot along .
"Yee sygg . Nanti along cakap kak sarah" ..
"Aaghhh terima kasih along" .. aku ramas tetek along kuat sambil along menekan bontot dia atas batang aku ..
"Along tak tahan" .... sambil along buka coli yg dia pakai ..
"Hisap tetek along sayang" ..
Aku menghisap tetek along kuat .
"Aahhgg adikk sedapnyaa sayanggg . Hisap lagi sayangg" ...along mengerang kuat..
Sedang sedap along atas badan aku sambil aku hisap tetek along .. tiba tiba.. "along ! Along buat apa nii ! . Kak sarah terkejut dengan apa yang di nampak...
"Sarah ... sini dulu .. along ceritakan" .. along menarik tangan kak sarah masuk dalam bilik ..aku yang berbogel dengan batang aku yg terpacak hanya diam .. kak sarah memandang aku sinis .
"Sarah .. along tak tahan ... along da lama tak main .. along tahu sarah pun lama tak main kan" ?
"Tapi janganlah dengan budak nii"
"Yee along faham . Sarah .. dia da lama terngin nk main dengan sarah" ... kak sarah tergamam .
"Kau stim dengan akak ea ? Kak sarah tanya aku .. aku diam membisu takut .
"Selama nii coli dengan spender aku hilang kau yg curi ea ?? .. along memandang aku "dik . Cakap jee" ..
"Errr yee kak .. saya yang curi" ..
"Kau curi buat apa? Melancap ??
"'Err ye kak" ..
Along menurunkan seluarnya . Srkarang along hanya pakai coli dan spender ..
"Along .. along nk buat apa nii" ?? Kak sarah tanya kakaknya .
"Sarah .. along tak tahan .. along nk main dengan dia" ... along terus melancapkan batang aku dan hisap ..
"Errmmm ermm errmmm errmm"
"Ohhh alongg sedappnya long agggggghhh" ..
Kak sarah berdiri dan hanya melihat kakaknya hisap batang aku ..
"Sarahh .. dia da lama nk main dengan sarah . Sarah tak kesian ke ?" Tanya along .
"Kak sarah .. pleaseeee kak . Saya terigin nk rasa pantat akak .. bontot besar akak" kataku
"Sarah .. nak rasa tak konek nii" ? Tanya along oada kak sarah . Kak sarah masihbertudung dan pakai baju kurung .. along tarik tangan kak sarah perlahan dan letakkan di batang aku .
"Ahhhh kak sarah ....
"Sarah layan diri ok .. along takkan cerita pada sesiapa" ..
"Along....' along mencium mulut kak sarah sambil kak sarah melancapkan batang aku
""Agggghhhh kak sarah .. sedappnyA kak .. along sexapnuuaaaaa...
"Adik diam dulu . Along nk bogelkan kak sarah"
Along dan kak sarah berpeluk sambil cium mulut ... satu satu pakaian kak sarah tanggal hjnggan tinggal coli dan spender ...
Dihadapanku 2 orang adik beradik yang hanya memakai coli dan spender sedang asyikk bercumbuan. Tetek kak sarah yang besar menjadi mangsa gomolan kakaknya ..
"Eemmm sarah .. along tak sangka sarahh bernafsu macam nii" ..sambil menggigit sekitar tetek kak sarah yang masih bercoli .
"Sarahhh da lama tak dapat long... aaaahhhhh" ... rengek kak sarah sambil mengusap pantatnya sendiri ..
"Daahh sayangg .. kesian dia .. da keras sangat da tu" .... kata along kemudian menepukk bontot kak sarah yang besar tu .. "aahhh .. alongg ..
Kemudian 2 beradik itu menghampiri aku yang terlentang di atas katil dengan coli dan spender kak sarah bertaburan atas badan aku ..
"Eemmm kak ... nk hisap tetek akak" ....
Kak sarah terus buka coli dan terpampang tetek besar yg aku idamkan selama nii ..
Kak sarah baring di kiri dan along di kanan ..
"Aaghhh besarnyya kak .. eememm ememn mmeememem sedaappp kak sarah .... eememememeeeeemmm eemem eeemm" ... aku menghisap tetek kak sarah ..sementara along mengusap pantatnya sambil perhatikan aku dan kak sarah ...
"Aaashhhhhb sedapp takk tetek akak" ? Tanya kak sarah ...
"Eememmmm sedapp" ....
"Kenapa selama nii tak cakap" ....
"Sayaa takut akak marah" ...
"Alongggggg....hisap konek saya long ... saya jilat pantat kak sarah ... nk bontot besar kak sarah kat muka saya" ...