"Aaahahhhhh aahahahh aaaahhhhh aahahhhh ahhhhhh sedapppppppppp dikkk .. ahahhhhhhhhh akak tak pernaahhhh kena jilatt sayangggg .... aaahhahhhhhh ahahhh alonggggg sedappnyaaa ....
"Eemmm ememmm alonggg nk jugakk kena jilattttttt ... along merenngeekk sambil membuka spendernya ...
"Tembamnyaaa pantat alonggg....eeeemm 3eemm eemm eeeeeemmm....
"Aaahhhhhh gg aaaaahgggghh aaaggghhh dikkkkkkk ....aaaggghhhh hagaghhhhg
"Jilaaatttt lagi syggggg ... puaskan along dengan kak sarahh .... aagghhhh aaaggghhhhh
Kak sarah menghisap tetek alongg .
"Aaahghhhhhhhhh pandaiinyaaa adik alongg hisap tetekkk alongg ... sedappp sarahhhhh ..
"Alongggg ... sedapp takkk dia jilatt" ??
"Sedaaa0appp .saggaaaattttt ... saaagghhhh aaghhghh ... jilat lagii dikkkkm aaagaghhhhh aaaghhhhh alongggg nakk keluarrrrrr alongggg nakk keeluarrrrrrrr ...
"Aagagaghhhhh aaaagggghjjhv bhaaaaahhhhgg aaavavvvvhhb adddikmmk ...aagghhhgg agghggghhh ..
Pantat along bersembur air di muka aku ..
"Pandainyaaa adikk hisapp sayangg"...
Along denggan rakus menghisap batang akuu ..
"Kak sarahhhh ... nk rasa pantat akak "
"Eeemmmm yee sygg ... akak da tak tahan ..
"Kak sarah henjut atas eaa ...
"Aaww awwww aaaggggghhhhhhhhhh " . Terbenam batang aku di pantat kak sarah ...
"Kakakkkkkkkkkk .. ugghhhh sedappnyyaaaa kak ....henjut kak ..
"Aggh agghhbb avvvb avvbn agghh aghh sedappnyaaa batangg kau dikk ..
"Batanggggg yang lama nk jolok pantat akak ..
"Aggghhhg aagghh puaskan akak...pleaseeeee puasssskann akaakk ....
"Seronoklah tu dapat rasa pantat idaman selama nii" kata along ..
"Yee along .. dapat dua2 pulakk tu" sambil aku ramas tetek along..
"Eeghhhh akak nak keluarr dikk .... akak nak keluar" kak sarah semakin mengemut pantatnya dalam dalam ...
"Saya pun nk keluar kak ... alongggg ... nk pancut muka kak sarah dengan along" ....
Kaak sarah dan along terus melutut di depan batang konek aku ..
"Emmm pancut muka alongg dikkk ... along nk rasa air mani adikk" ... along meramas batang aku sambil kak sarah melancapkan dengan laju ..
Ughhh kak ... sedapp sayangg .. pantat akak berdua" ..
"Eemmm eemmmm kak nk keluar kak ... nk keluarr" ...
Crootttt ...crotttt .... crotttt ... airmani ku terpancut atas muka along dan kak sarah ..
"Aagghhhhhh sedapppp kakkkkk ... sedapppp" ...
Along dan kak sarah bergilir2 menghisap batang aku sampai kering ...
"Eemmmmm sedapp kakk"
"Lain kali kalau nak cakap jee .. jangan curi curi coli akak lagi" ..
"Hehe .. yee kak sarah" ...
Along dan kak sarah pun baring di kiri kanan aku dalam keadaan bogel ..
"Kak sarah dengan along da dapat..siapa lagi yg adikk nakk rasa??... tanya along sambil mengurut batang aku ..
"Eemmm ... kak zainah dengan anak2 dia" ..
"Wahhhh .. bukan mainn ehhh konek kau"kak sarah menjeling..
"Saya nk main ramai ramai kak ... mesti sedap gilee" ...
Eemmm yelaahh .. nanti akak tolong ok" ..
"Tapi buat masa sekarang .. puaskan pantat along dengan kak sarah dulu" ..kata along dan memakai semula coli dan spendernya .
"Terima kasih along .. kak sarah" .. pantat tembam akak memang best ...