Okul çıkışı
Jisung
Okuldan çıktım Minho ile konuşmuştum beni evine davet etmişti benimde işime geliyo işte hehe. Okul kapısından çıkarken ji-hoe kolumdan tutmuş ve kendine çevirmişti. Ayaklarım mı titriyor benim?
"Özür dilerim Han yaptıklarım için çok özür dilerim"
Ne.. Bumuydu ciddi miydi hiç emin değilim... Ama bunu dedikten sonra koşarak kaçması beni korkuttu ne oluyordu ki? Neyse Minho nun evine gideyim ben.
*Minho nun kapısının zilini çalar*
"Kim o"
"Benim jisung"
"Merhaba minoooooo"
Dedim ve sarıldım 😊
"Merhabaa"
"Neden evine gelmem için yalvardın bekle yicen mi beni lan"
"Ayn sana bunu göstermek istedim bana sevdiğini söylemiştin"
"Lan ben seviyom diye 3 kedi mi aldın amınam"
"Hayır sadece ailemdeydi onlar getirdi bakmak istemiyolarmış ve önceden kedilerimin olduğunu sana söylemedim mi?"
"Bitch ler, ah şey yani hayır hatırlamıyorum."
"Neyse işte bende seviyosun diye göstereyim dedim"
"Seviyorum da hala korkuyorum"
"Ne ciddi misin omgg"
"İsimleri nee? "
"Sen konuyu mu değiştiriyorsun? "
"Yoo merak ettim işte"
"Bak şu mal olan soonie, şu öylesine takılan doongie, şu da doriii"
"İ uzun mu"
"Ayn sevsenee"
"Yok beni yemesinler"
*hala kapıda değiller ikiside içeride koridorda duruyor*
"Yemezler sakın ol sana dori yi vereceğim elini uzat "
Ellerimi uzatıp gözlerimi kaparmıştım pekte ellerimi uzattım sayılmaz direk kollarımı açmıştım.
"A napıyosun Minho kedi misin sen"
Kollarımı açtıktan birkaç dakika sonra kediyi kucağıma vermek yerine bana sarılmıştı sadece 1 dakika boyunca sarılıp sonra ben korksam da dori yi kucağıma vermişti.
"Bak yemezmiş seni"
"Amk bu çook yumuşakk ağağa"
"Aç mısın birşeyler hazırlayım mı? "
"Yok teşekkürler aç değilim"
"Ağağ rica ederim"
Dedikten sonra yanaklarımı sıkmıştı daha doğrusu yanaklarımı yoğuruyordu.
"Minho napıyosun amına"
"Ya sen birşeyle uğraşırken yanaklaeın çok tatlı oluyooo bende dokunmaya utanıyodum şuan daha yakınızya yanaklarına dokunmak istedim rahatsız olduysan özür dilerim. "
Minho bana açıklama yaparken bende ona doğru gülümsüyordum.cümlesini bitirince kafamı sağa ve sola sallayarak hayır demiştim.
"Hayır rahatsız olmuyorum ama o kadar da yoğurm yanaklarım uyuştu wuağğa"
"Ehe😚✌🏿, neyse gel bir şeyler izleyek"
"Olurr"
Diyip çantamı yere bırakmıştım ve Minho nun yanına doğru yürürken kedilerinin de onu takip ettiğini görmüştüm. Ben Minho nun yanına oturduğumda bir tanesi bana tıslamış ve tüylerini havaya dikmişti ne yaptım ki ahh şuan çok kötü korkuyorum. Refleks olarak Minho ya sarılmış ve yüzümü kapatmıştım. Derin nefesler alırken kedininde tıslaması artıyor du. Minho da kediyi susturmaya çalışıyor ve beni tanıtıyordu.
"Hayır soonie yapma arkadaşım bana sarılabilir hadii. Gel kucağıma."
"Minho korkutuyo alma kucağına"
Dedim ama soonie Minho nun kucağına gelince hemen uzaklaştım ama Minho tekrar bana yaklaştı. Ben tam yana kayarken belimden tutup gitmememi sağladı. Acayip korkuyırdum.
"Kumanda nerde ya, ay burdaymış"
Dedi ve ayağa kalktı ayağa kalkınca soonie yi kucağıma bıraktı ve kumandayı alıp ayakta bir şekilde netflix açtı. Bense korktuğum için donmuştum hareket etmiyordum ama bir anda soonie bana kafasını sürtüyor ve partisiyle bana dokunuyordu. Bende taml elimi kaldırmış sevecekken tekrar korktum ve duraksadım. Elim havadayken soonie ayağa kalktı ve elime başını sürttü. O an çok korkmuştum ama sevmiştim 2 dakika sonra soonie gitmişti dori ve doongie de öyle.
"LAN MİNHO NE BOKUM VERİYON LAN KEDİYİ BANA LA GÖTÜM TUTUŞTU"
"Ama artık ikinizde anlaşıyorsunuz"
"Ya he iyi tamamda böyle mi yapılır amk"
"Aynen hangi filmi açim"
"İstediğin herhangi bir filmi aç benim için fark etmez"
"Yani burda sex açsam izlicem"
"Lan onumu dedim ben mal"
Dedim ve koltuktaki bir tane yastığı ona fırlattım.
"Ya niye atıyon şimdi aa"
"Aç aç şu filmi izleyek Minho "
"Tamam abi"
Dedi ve filmi izlemeye başladık.
______________________________________
SELAĞAĞAĞAĞĞAAMMMMM
NABERRRR NASILSINIZ UMARIM İYİSİNİZDİR BEN KÖTÜYÜM AMA SORUN DEĞİL 1 HAFTA SONRA SINAVLAR BAŞLIYO İLK SINAVIMIZ DİN WUĞAĞAĞĞĞAĞAĞAĞA
NEYSE UZATMAYIM HADİ GÖRÜŞÜRÜZ ZZ😚😚
590 KELİME YUPPİİ🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
market/minsungss
Romancejisung markette dolaşırken gözüne birşey takılır ve ona bakarak yürürken yanlışlıkla kolu bir paket kon**doma çarpar tabii onun ne olduğunu bilmeden eline alıp içindekiler kısmını okuyacakken Lee Minho (orada çalışan birisi) jisungun elindekini görü...