6.bölüm=Bitchsmile

31 4 0
                                    

Sınıfa geri döndüm bi 20 dakika içerisinde, ders bitti bende hemen en yakın olduğum hocanın yanına gidip konuştum...

(Konuyu anlatır) /(üşenmedim yalan) /

"Yani benimle beraber çıksanız olur mu otobüs durağının oradan geçiyorsunuz zaten? "

"Üzgünüm benim çok işim var. Böyle birşey yaşamanı istemem ama üzgünüm"

"Neyse önemli değil sağ olun. "

"Rica ederim"

Benimle aynı yöne giden veya bu teklifi kabul edecek başka öğretmen yada arkadaşım yok neyse ben halledebilirim.

(--çıkış saati yaklaşır ve jisung hazırlanıp çıkar--)

Genelde çoğu hoca biraz erken bırakır ama bizimki sağ olsun son dakikaya kadar tutuyor ondan dolayı okulda az kişi varken çıkıyoruz.

"Ananı sikim"

Ji-hoe tek başına dış kapının orada bekliyordu korkmuş olsamda yürümeye hatta koşmaya başladım. Ama kolumdan tutup kendine çekmişti beni.

"Lütfen bırakır mısın beni eve gitmek istiyorum!? "

Bana sırıtarak bakıyor ve kaçmamam için kolumu çok sert tutuyordu. Bana tam vuracakken korktum ve kafasına vurdum. Sert vurmasamda dış kapı demirdendi ve kafasını demir'e vurmuştu ne kadar acıttığını tahmin edebiliyordum. Sonra kafasını tutmaya başlayınca kolumu bıraktığı için hemen minhonun evine koştum bir kişinin ziline bastım.

(Bi zahmet jisung da kendini kırusun hep Minho mu koruyacak aa ayıp ayıp)

"Kim o? "

"Ben minhonun arkadaşıyım da kapıyı açabilir mısınız? "

Sesinden bir kadın olduğu anlaşılıyordu. Bana cevap vermeden kapıyı açmıştı hemen içeri girip minhonun kapısının önünde oturdum. Minho ya yazamayacak kadar yorgundum. Sadece oturdum ve nefesimi düzeltmeye çalıştım.

"Jisung pşt JİSUNG UYANSANA AMINA KODUĞUM"

"NOLUYO LAN NİYE BAĞIRIYON."

"Ha şey öldün sandım da hehe, niye burda uyuyon gerizekalı bana yazsaydın ya yada bi komşuya fln yada KENDİ EVİNE MESELA he bide noldu? "

"Sorduğun için sağ ol ya,Ji-hoe ya bi çaktım görmen lazımdı ama of off"

Bir anda gülmeye başladı ve kapıyı çok hızlı bir şekilde açdı hala oturup kapıya yaslandığım için geride doğru düştüm.

"ANANI ANANI AĞĞ!"

"hahahah"

"Napıyon ayı aaaa"

"Hadi gir"

"Kime"

"Jisung"

"Tamam ,tamam özür dilerim"

İçeri girip ayakkabımı çıkardım.

"Ramen yer misin? "

"Evet evet lütfennnn"

"En sevdiğin yemek ramen değilmi biraz belli oluyor. "

"Aynenn peynir lısı en güzeliii benim favorim"

" benimdeee"

Minho mutfağa geçti ikimizde ellerimizi yıkadıktan sonra minho 2 tane ramen çıkardı...

"Sadece bunlar kalmış"

"Peynirli benim"

"Yoo ben aldım benim"

"Yaa lütfennn"

"Hayır benim"

"Bebeklik yapmasak mı? "

"Banane jisung acılıyı al"

"Lan o acılıyı sana sokayım mı! "

"Gelde sok!"

Diye elindeki peynirli ramen yukarı kaldırdı benden daha uzundu. Bende omzundan tutup zıplayıp almaya çalıştım ve tekrar aşağı ayağım değdiği anda ikimizde yere düştük çünkü minhonun ayağına çok sert basmıştım Ehehehe.

"Ya yeter ver şu rameni"

"Hayır vermiyorum ben aldım benim ramenim"

"Yaaaaaa"

diyerek üstünde birazda olsa zıplamıştım.

"Öhm öhm orspçc al ramen senin olsun ben acılı yerim"

"Ha böyle adam ol ver lan"

Minho oturur pozisyona geçip rameni bana verdi ramenin dışındaki jelatini çıkartırken hala minhonun kucağındaydım. Minho bir anda iki elini belimin iki yanına koymuştu.

"Napıyon la"

"2 saattir nerede oturduğunun farkında mısın?"

"Eve- hayır"

Diyip ramenin kapağını açıp içine baktım.

"Kalksana ilk kez ramen görmüş gibi bakıyon"

"Ay sanki seni yedik"

Minho bana piçsmile yaparak bakıp kalkarken ne dediğimi fark ettim.

"Özür dilerim"

Dedikten sonra kafamı okşadı ve...

"Önemli değil"

Dedi acayip utandım ama hiç utanılacak birşey yokmuş gibi davrandım.

(......)

Yemekleri hazırlayıp yemeye başladik
Ben ji-hoe ya ne yaptığımı anlatıyordum oda beni dinleyip birkaç şey söyledi.Öyle havadan sudan konuşuyorduk işte.

______________________________________

Naber bitchler nasıldınız umarım iyisinizdir.

Bunu düşünmemiştiniz değil miiii
Yaa.

Birazcıkda jisung yavşasınş

556 Kelimeeee (çok fazla sanki) ..

Semesung da vardır....

market/minsungssHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin