7=1000 yıldır yoğum nbrr

21 4 1
                                    


Selamm naberrr umarım iyisinizdir önceki attığım bölümde yazan gibi baya bir süre yoktum tekrar özür dilerim. Nys başlayan barii😚😚

Jisung

Saat çok geç olmaya başlamıştı.

"Minho ben sende mi kalacağım yoksa beni eve bırakacak mısın? "

"Bu saatte araba kullanmaya üşeniyom kal burda"

"Çok naziksin amına tşk"

"La bi iyilik yapalım dedik"

Sonra beraber bulaşıkları yıkadıktan ve Minho beni kendi odasında uyumamı kendisinin kanepede uyumasının bir sorun olmayacağını söyledi benimde işime gelir puahhahah öhm bende teşekkür ettim ve odaya geçtim. Minho nun bana verdiği kıyafetleri giyip yatağa oturup biraz telefona baktım ve sonra uyudum.

(.......)

Minho

Sabah uyandığımda çok yorgun hissediyordum heryerim ağrıyordu gözlerimi kapattım ve öylece durdum. Aklıma jisungu okul çıkışı ona şaka yapmak için gittiğim ve büyük zort olduğum aklıma geldi ilk biraz sırıttım ama sonra jisunga olanları hatırladım ve hemen ayağa kalktım. Kendi odama yani jisungu kaldığı odaya gittim. Kapıyı yavaşça açtım ve içeri baktım jisung hala uyuyordu. Bende elimi yüzümü yıkayıp sofrayı hazırladım. Sonra tekrar odaya gittim ve kapıyı açtım. Sonra jisungu dürterek uyandırmaya çaşıştım.

"Jisung uyan jisung uyan sana lan"

"Lan ne dürtüyor amk sanki sarayda prenses uyandırıyo gel bide istersen hanımım de amına"

"Ne saçmalıyon yarram, la kahvaltı hazır gel amcık"

"He gelıyom tmm"

Dedi ve ayağa kalktı bende mutfağa gittim bir süre sonra jisung geldi ve yemeğini yedi ve hızlıca kalkıp okul için hazırlandı. Bende o sırada mutfağı topladım.

"Lan Minho çıkıyom ben he"

"Tamam görüşürüz iyi dersler"

"Bayyy"

Jisung gittikten sonra telefonla oynadım ve işe 'tabi buna iş denirse' hazırlandım ve kapıyı kitleyip çıktım.

Çalıştığım markete gittim oradaki arkadaşlarımla konuştum ve işime geri döndüm. Birsürü raflara yerleştirilecek eşyalar vardı. Bende hemen koymaya başladım.

(.........)

Akşam olmuştu. Bir sürü gencin sesi geliyordu. Galiba okul çıkışı zamanı. Tabii bunu anlayınca aklıma sadece jisung geliyo. Neyse işime döneyim ben.

"minhooo~"

Bu ses tanıdık geliyor.

"Aa jisung neden burdasın"

Dedim ve birşey demeden bana sarıldı. Bu biraz uzun bir sarılmaydı. Birkaç çalışan bize bakıp birşeyler konuşuyordu. Sonra ayrıldık ve ilk ben konuştum.

"Otobüsü kaçırmaz mısın? "

"Hayır 1 sokak aşağıda farklı bir durak var oradan binicem"

"Ha iyi bide neden geldin ki? "

"Seni görmek için işte ayı"

Dedi ve ikimizde gülmüştük bu sefer çalışanlar bize daha fazla bakıyor ve çok fazla sırıtıyorlardı.jisungda onları görmüş ve konuşmuştu.

"Ben bu varoşlar dan rahatsız oluyorum zaten başkada diyecek birşeyin yoktu görüşürüzzz"

Dedi kısık bir sesle.

"Görüşürüz"

Dedim ve bize bakarak konuşan çalışanlara bakıp 'ne bakıyonuz yarram' bakışı attım. Sonrada eve gitmek için hazırlandım ve marketten çıktım. Eve geldiğimde kendimi yatağa attım ve güldüm markette olan herşey aklımda canlanıyordu. Sonra ayağa kalktım mutfağa gidip birşeyler atıştırdım ve uyumak için hazırlandım. Ve yatağa gidip pijamalarımı giyip uyudum.


______________________________________

ağağağğağağğağağağağağğağağağağsğağğağağağağğağağağağğağağağağağağağğağağağağağağağğağağağğağağğağa

Naberrrr😚😚😚😚😚😚😚😚😚😚

Eheheheh evet öhm öyle işte amnm ne diyim bitch ben gidiyom BB💞💞

465 kelime wowwww ehe

market/minsungssHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin