The girls reached the hall and now all the eyes were fixed on the bride. Vedika looked up at her fiance and he winked at her making her blush meanwhile Sana and mansi tease her for that.
Vedika stood beside Arjun and they both were looking at each other.
Arjun: khoobsurat....
He mummered slowly and Vedika smiled.
Vedika: thank you Mr. Gupta...
Arjun: my pleasure Mrs. Gupta
Vedika: abhi Mrs. Gupta bani nahi hu...
Arjun: koi baat nahi kuch dino mein bann hi jaogi baby...
They both were talking slowly while blushing.
Mansi: ohhh hello love birds.... tum logon ka ho gya ho toh rings exchange kar Lein ?
Everyone chuckled.
Arjun: Rita aunty... yeh Sidharth Kahan haii ? Abhi tak nahi aaya... saale ko kuch Padi hi nahi haiii ki aaj uske bestfriend ki engagement haiii...
Rita: main kya karu beta... Maine usey Itna smjhaya tha ki time se aajaye aur Abh phone bhi nahi utha raha haii...
Vedika: it's okay Arjun.... we can wait for him.
Ragini: haan beta.. aur shehnaaz Amit ji, Ishika, avyaan, Ruhi woh log bhi abhi tak nahi aaye ?
Sana: I am sorry aunty main aapko batana bhool gyi.... woh papa or bhai ka aapko pata hai na aagyi phirse koi new deal.... woh log aaj nahi aa payenge....
Vedika: hawwww... not fair Sana... chalo woh log ki meeting haiii but what about Ishika aunty and Ruhi bhabhi....?
Sana: tujhe pata hai na woh kahan chhodti hain apne patiyon ko... unke saath hi aayengi 😂...
Vedika: veryyy bad..
Sana: don't be upset yaar... main hu na kisi ki Kami nahi mehsoos hone dungi tujhe...
Everyone smiled..
Arjun: yeh saala Sidharth....
He said checking the time in his watch.
Sana: yeh Sidharth kon hai ? Aur jiju uska itna kyu wait kar rhe hain ?
Sana slowly asked Vedika.
Vedika: aree woh Rita aunty ka beta haii aur Arjun ka childhood bestfriend...
Sana: le childhood bestfriend haii aur abhi tak nahi aaya....
Vedika: aa jayega...
Their mummering session was broken by Rita.
Rita: Arjun beta... tum log rings exchange karlo... Kab tak wait karenge hum Sidharth ka... Hadd ho gyi iss ladke ki... chhodo usko....
Arjun: par aunty....
"Arjun, Rita ji sahi keh rahi hain beta... muhurat nikla jaa raha haii... I know you want your bestfriend here with you par abh kya kar sakte hain" said Parul ji, arjun's mother.
"Haan Arjun.... your mom is right beta" said his father, Dev.
Arjun: fine....
He said with an upset mood. Two girls came forward with trays of ring boxes in their hand. Both Vedika and Arjun picked up the rings. They both move a step closer and suddenly all the lights went off.
Sana: aree yeh kya hogya?
Everyone started whispering and talking about the light.
Suddenly a voice echoed in the whole hall.