Blakpink achievements

63 6 0
                                    

به گزارش Daishin Securities، بلک پینک 80 درصد از فروش وایجی را به خود اختصاص داده است و بار دیگر ثابت می کنه که آنها نیروی اصلی رشد شرکت برای درآمد و موفقیت مالی هستن.

از ماه مارس، YG Entertainment بالاترین رتبه را در بین شرکت های سرگرمی از نظر عملکرد در بازار سهام داره.

هر دو هشتگ LISAxBulgariStudio و LISAatBulgariKorea هرکدوم از یک میلیون توییت فراتر رفته اند و ترند یک و دوم توییتر جهانی هستن🎀~

لیسا و بلک پینک تنها اکت زن کیپاپ هستند که آهنگی با ۱ میلیارد استریم در اسپاتیفای دارند 🦋 ~


ترک HYLT به بیش از 1 میلیارد استریم در اسپاتیفای رسید و تبدیل به اولین آهنگ از یک گروه دختر کیپاپ شد که به این موفقیت میرسه 🌷~
همچنین بلک پینک به Fifth Harmony و Spice Girls به عنوان تنها گروه های دختر که در یک آهنگ از 1 میلیارد استریم عبور کردند پیوست.🌷

اهنگ One Of The girls جنی دوباره وارد تاپ تن چارت اسپاتیفای جهانی شد این اهنگ تنها اهنگ سولوییست زن کیپاپ با بالاترین چارتینگ در تاپ تن این چارت میباشد🌻~

لیسا توسط مجله ووگ بریتانیا به عنوان یکی از بهترین استایل های ردیف جلو در هفته مد پاریس انتخاب شد و تنها هنرمند زن کیپاپ در لیست بود 👛🌷~

ترک Slow Motion با رتبه 75 در چارت روزانه اسپاتیفای کره دبیو کرد 🥝~

ارزش تجاری گرل گروپ های کیپاپ در ماه مارس 🩶~

#4 BLACKPINK

ترک "Slow Motion "با همکاری جنی در روز اول انتشار به 1.2 میلیون استریم دست یافت و با پشت سر گذاشتن آهنگ "Love wins all" آیو به بزرگترین دبیو استریم آهنگ اکت سولوی کیپاپ در سال 2024 تبدیل شد💘~

ترک Slow Motion هم اکنون نامبر وان آیتونز 23 کشور 🌠~

جنی و Slow Motion ترند یک و دو سرچ ریل تایم ملون 🍒~

تنها آلبوم های اکت های زن کره ایی که به همراه آهنگ/آهنگ هاشون به صورت همزمان در HOT 100 و BILLBOARD 200 چارتینگ کردن ❤️‍🔥🇺🇸~

1. BLACKPINK, SQUARE UP (2018)
2. BLACKPINK, KILL THIS LOVE (2019)
3. BLACKPINK, THE ALBUM (2020)
4. BLACKPINK, BORN PINK (2022)
5. GET UP (2023)
6. EASY (2024)

جیسو اولین هنرمند موسیقی است که به عنوان چهره Self_Portrait انتخاب شده 💫~

منشن شده ترین سلبریتی های هفته مد اخیر 2024 در مدیا ، براساس گزارش 'brandwatch' ❤️‍🔥💍~
#1. JISOO
#4. Lisa
#5. Jennie
#10. Rosé

هان چونگ، بنیانگذار سلف پرتره مستقر در لندن گفته :دیدن جیسو در مسیری برای تبدیل شدن به یک نماد جهانی نه تنها برای من، بلکه برای بسیاری از طرفداران بسیار الهام بخش بوده. اون الگوی بسیاری از افراد میباشد - شخصیت مهربان، الهام‌بخش، با انگیزه ای قوی و پرقدرت او ستودنیست - من می‌خواستم زیبایی او، چه زیبایی ظاهری و چه زیبایی شخصیتی، در مرکز توجه اولین سری پرتره‌هایی باشه که با هم در سئول گرفتیم.


Blakpink achievements(دستاورد های بلک پینک)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora