~4. bölüm~

10 3 2
                                    

Dudağıma yapışan adam beni duvara sıkıştırdı ve daha sert öpmeye başladı, karşılık vermesem ve çok iyi hissettiriyordu.

Telefonum çalınca kendime geldim ve hemen onun dudağından ayrıldım.

"A.. şey benim telefona cevap vermem gerek"

Nefes nefese bir şekilde kafasını salladı bende hemen telefonumu cebimden çıkarttım ve arayan kişiye baktım, Han arıyordu.

Telefona cevap verdim.

"E-efendim han"

"Felix iyi misin iki saattir seni arıyoruz nerdesin"

"Şey muhabirler vardı bende onlardan uzak bir yere gitmeye karar verdim"

"Anladım felix hadi restoranın önüne gel seni bekliyoruz"

"Tamam birazdan gelirim"

Telefonu kapattım ve derin bir nefes aldım.

"Şeyy.. şimdi benim gitmem gerek"

"Anladım ve hyunjin tanıştığımıza memnun oldum"

"Bende felix memnun oldum"

Adının hyunjin olduğu söyleyen adam cebinden kağıt kalem çıkarttı ve bir şeyler yazıp bana uzattı.

"Bu telefon numaram müsait olunca bana yaz bekliyor olacağım"

"Anladım bayy"

Hyunjin'in elinden kağıdı aldım cebime attım ve hem restoranın oraya doğru yürümeye başladım.

🐥

Restoranın oraya varınca bütün ekip beni bekliyordu.

"Lan neredeydin sen"

Han sinirli bir şekilde bana doğru yürüdü ve üzerime atladı.

"Tamam han geldim işte hadi gidelim çok uykum var"

Han benden ayrıldı ve yüzüme kitlendi.

"Niye dik dik bakıyorsun"

"Felix kaç bardak içtin"

"Çok içmedim"

"Tamam sorumu düzeltiyorum kaç şişe içtin"

"Olm abartma sadece 1 şişe içtim"

"Ohaa ananı çok az içmişsinnn"

Minho gelir ve bizi ayırır.

"Tamam yeter artık hadi eve gidelim"

Herkes olumlu anlamda kafasını salladı ve arabaya bindik.

Eve geldiğimizde hepimiz ayrı bi havadaydık. biz eve gelir gelmez odama çıktım ve hemen üzerimi bile çıkarmadan yatağıma atladım ve uyumaya başladım.

Aşırı kötü bir baş ağrısıyla kalktım ve telefonumu alıp saate baktım, saat daha 05:23 du ve daha bizimkilerin kalkmasına daha çok vardı.

Daha rahat olabilmek için üzerimdeki ceketi tam çıkartıyordum ki elime gelen bi cisim ile duraksadım ve cebimden çıkarttım, bir kağıt parçasıydı ve üzerinde bir numara yazıyordu.

Fakat bunu kimin verdiği hakkında en ufak bir fikrim yoktu ama bi ara arayıp kim olduğunu öğrenecektim.

Ağzım tamamen kuruduğu için su içmek için odamdan çıkıp aşşağı kata indim.

e-spor | hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin