İkimiz de yemeğimizi yedikten sonra parayı ısrar ile ben ödedikten sonra restorandan çıktık.
"Off keşke ben ödeseydim her neyse bir dahakine benden olsun"
Gülümsedim.
"Tabii olur"
"Hadii bakalım sana söz verdiğim gibi seni doktoruma götüreyim"
"felix ama emin misin ben doktora gittiğimde bir daha boksa gidemezsin demişti"
"Eminim o doktor en iyisidir"
Kafamı salladım ve beraber arabama bindik.
"Ben sana konumu göstereyim. Bak burası"
Telefondan gösterdiği konuma baktım, sadece yarım saat bir saatlik yoldu. Arabayı çalıştırdım ve gösterdiği konuma sürmeye başladım.
[Yarım saat sonra]
Biraz ormanlık bir alana doğru gelmeye başlayınca arabanın hızını alçattım ve felix'e döndüm.
"Bu kişinin doktor olduğuna eminsin dimi"
"Evet neden ki"
"Çünkü ben bu kişinin organ mafyası felan olduğunu düşünmeye başladım"
Söylediğim şey ile gülmeye başladı. Ne kadar da güzel gülüyordu...
"HYUNJIN ÖNÜNE BAK"
"Ha ne"
Hemen Önüme baktım ve bi hayvanı gördüm görür görmez arabayı ani bir fren ile durdurdum.
"Hyunjin hayvanı eziyordun"
"Aa..şey kusura bakma"
"Sıkıntı değil ama biraz daha dikkatli ol"
"Anladım tekrar kusura bakma"
Aşırı mahçup olmuştum hayır gerizekalı hyunjin neden araba sürerken felix'e bakıyorsun ki Off. Ama güzel gülüyordu onun gülmesi hiç solmasın diye her şeyi yapabilirdim.
Arabayı tekrar çalıştırdım ve bu sefer düzgün bir şekilde sürmeye başladım .
"Ah işte şurada, şu kenara çeksen arabayı olu"
"Tamam"
Arabayı Felix'in dediği kenara çektim ve beraber arabadan indik.
"Felix bu kişiyi tanıdığına cidden emin misin"
"Evett eminim merak etme"
Yavaşça kafamı salladım ve yürümeye devam ettim.
☆FELİX'İN ANLATIMINDAN☆
zaten onu daha önce aradığım için geleceğimizi biliyordu o yüzden sıkıntı yoktu.
Kapının önüne gelince durdum, benim durduğumu gören hyunjin de durdu. Yavaşça kapıya doğru eğildim ve kapıyı tıkladım, yaklaşık 1 dakka sonra kapı açıldı.
"Hoş geldinizz"
"Hoş buldukk"
"Gelin içeri"
İçeri girdik, hyunjinin yutkunduğunu duydum niye bu kadar stres yapmıştı ki acaba.
"Dediğim gibi bi arkadaşım için geldim. Arkadaşım bu"
"Hmm anladım peki neden omzunda bir sorun var nasıl oldu"
"Bi boks maçında omzuma büyük bir darbe aldım ve öyle yaralandım"
"Anladım gel şuraya otur omzuna bakayim"
"Tamam"
Hyunjin Yavaş adımlarla arkadaşımın yanına gitti ve bende hyunjin'in arkasından gittim. Bir koltuk buldum ve onların yanına oturdum.
"Çıkart"
"Ha"
"Çıkart diyorum"
"Neyi"
"Üstünü tabii ki"
Aa doğru ya omzuna Üstünü çıkarmadan bakamazdı. Hyunjin biraz arada kalsa da üzerini Çıkarttı. Cidden vücudu iyiydi...
"Oo cidden vücudun iyiymiş. Yani tabii öyle olucak boksörsün sonuçta"
Arkadaşımın bu açık sözlülüğü karşısında şaşırır kaldım ciddi mi bu ya nasıl bu kadar açık sözlü.
"Elleye bilir miyim"
"N-ne neyi"
"Baklavayı"
Cidden onu şuan öldürebilirim. Bi dakka, bi dakka şuan ben kıskanıyor muyum. Hayır asla.
"Yanii tabii"
Hyunjin stresten terlemiş olucak ki omzundan terler akıyordu ve o terler kaslarına akıyordu. Yutkundum çok seksi görünüyordu.
"Artık yeter tedavinizi yapsanız mı acaba"
Arkadaşım elini sonunda kaslarından çekti ve tedavi etmeye başladı.
(1 saat sonra)
Evden çıktık arabaya doğru yürüdük ve arabaya bindik.
"Ya kusura bakma aslında arkadaşım öyle değildirler ama bianlık şey oldu"
"Yok yok sıkıntı değil kolum iyileşicekse devamı önemli değil"
Kafamı yavaşça olumlu anlamda salladım. Acaba dokunmak istesem ne der izin verir mi çok merak ediyorum.
Ben bunları düşünürsen hyunjin arabayı çalıştırdı ve bende kemerimi taktım.
Araba ilerlerken bi delilik yapıp hyunjin'e seslendim.
"Şey hyunjin bi kenara çeksene"
"Ama burası çok ıssız napıcaksın ki burda"
"Ya sen çek şuraya arabayı işte"
Hyunjin arabayı kenara çekti ve bana döndü. Kemerimi çıkarttım ve Kafamı önüme eydim.
"Şey hyunjin bişe sormak istiyorum"
"Tabii istediğin her şeyi sorabilirsin"
"Şey bende dokunabilir miyim"
"Ciddi misin"
"E-evet"
Hyunjin cevap vermeyince Kafamı yavaşça kaldırdım ve hyunjine baktım. Yüzü kızarmıştı, açıkçası benim de yüzümüz kızardığına emindim.
"Olur"
Üzerini Çıkarttı ve bana daha çok yakınlaştı. Elimi yavaşça kaldırdım ve tekrar yavaşca elimi kaslarına götürdüm ve dokundum.
Yavaş hareketlerle elimi vücudunda gezdirdim ve Kafamı kaldırıp yüzüne baktım gözlerini kapamıştı oysa arkadaşım yaptığında gözlerini kapamıyordu. Bi dakka yoksa...
Hemen utanç ile elimi çektim.
"Lütfen devam et istediğin kadar dokunabilirsin"
Ne kadar utansam da elimi tekrar kaldırdım ve kaslarına dokunmaya devam ettim. Ben ona dokunduğum an dudaklarını bastırdı. Cidden tahrik mi olmuştu.
________________
Evet burda bitiriyomm ve öbür bölümde büyük bi ihtimal sadece Kiss fln koyarım çünkü HATIRLATMA RAMAZANDAYIZ 🤗🧕🤲
neyse bölümler gelmeye devam edicek ama geç gelebilir çünkü yeni bi fice de başladım orada bölüm atmam lazım her neyse yorum ve oylarınızı bekliyorumm
KELIME:699
ŞİMDİ OKUDUĞUN
e-spor | hyunlix
Fanfictionhyunjin felix'i gördüğünden beri ona aşık olan bir hayranıydı. felix sürekli yayın açardı ve hyunjin hiç bir zaman onun canlı yayınını kaçırmazdı. felix profesyonel bir e-spor oyuncusuydu hyunjin ise ona takıntılı olan bir hayranıydı peki ama bu iki...