Evet 2 hafta sonra yeni bölüm yatıyorum özr dilerim şimdi fice devammm muahhhh öptüm siziii
.
.
.
.
.
.
*Jisung'un anlattımıyla*Uyanmıştım. Uykum tam alamamıştım ama yapacak bişi yoktu. Hepsi şu üst komşu yüzünden. Uykumu kaçırdı hemde. Salak ya. Ama şunu da dememiş gerek. Çok yakışıklıydı amk. Yalancı değil yani. Yuna tanrısımı ne. Adama TAPILI-LAN NE DIYORUM BEN. Sakin jisung. Şimdi yatağından kalk ve üstünü giyin yoksa okula daha ilk günde geç alıcam.
Kendi kendim konışmalarımı bitirip sonunda yataktan kalkmıştım.
"AAAAH"
HAY ŞOM AĞZIMI SİKİM. Tam yataktan kalkıyorum yatağım ın yanında ki masaya ayağımı çarptım. Her şeyden beni buluyo zaten hıh. Sızlanmayı bırakıp ayağa kalktım ve dolaba gidip formamı alıp giymeye başladım.
(okul forması bu aslında bu foto da sunghoon(kocammm) var ama koymadım sorry)
Son olarak kravatımı da bağlayıp çantamı koluma takıp elimde telefona ile mutfağa indim.
(mutfak burası mükemmel ya ilede Allah nasip edersem evim olduğunda mutfağımın böyle olmasını isterim neyse devamm)
Mutfağa geçip kendime çikolatalı pankek yapmaya başladım. Çok fazla vaktim yoktu ders 9 da bailıyo saat şuan 8.20 ve çokta yiyemiyodum zaten. 3 tane yapsam bana yeterdi. Önce den hazırladığım harcı pankek tavasına döktüm. Içine donmuş çikolata ekledim ve üstüne tekrar pankek harcından döktüm. Bunlardan 2 tane daha yapıp Tabak çıkardım ve pişen pankeklerimi tabağa koyup hemen yemeğe başladım. Okul ile evim arasında 15 dakikalık yürüme mesafesi vardı. Şuan saat 8.35 du. Yemeği 15 dakikada yapmışım. Helal bana bee. Neyse şuan hızlı yemeliydim. Geç kalmak istemiyom.
.
.
.
.
.
.
Mutfağa toparlayıp çantamı tekrar koluma takıp yola koyulmuştum. Merdicivenlerden yavaşça inmeye çalışıyordum. Çünkü geçen gün karşıma komşu burda kayıp düşmüş ayağı çatlamış ve ayağında fazladan küçük kemik olduğunu öğrenmiş.(O kişi benim eheheh) Garip ya. Neyse genede dikkatli olmalıydım her an her şey olabilir. Bi bakmışım ayağı götüne girmiş. VNVNJFJSKSLAKJXC düşününce kendimi öyle komik. Neyse cidden çok oyalandım. Biri görse şizofren dedi çünkü olduğum yerde duvara bakıp gülüyordum. Apartman çok katlı değildi. 5 katlıydı. Ben 3. Katta yaşıyorum. Şuan son 1 Kat kalmıştı Allah nasip ederse sonra dışarıda olucaktım.J- OHA LAN YAVAŞ EŞEK
M- Yoo
Genemi bu ya. Uff hiç uğraşamam şuan bununla diceğimi sanmayın dersi falan dinlemek direk dalarım buan. Kolumu sanki koparmışlar gibi Lan.
J- Kolum koptu belki. Özür dile Bari.
M- Özür felan dilemiyorum. Sana seslendim ama Sen şizofren gibi duvara bakıp gülüyordum bende O yüzden seni itip gtim oldumu şimdi. Şimdi siktir olup git karşıma çıkıp durmayı bırak.
Cidden biri beni fark etmişti. Lan inşallah bu şimdi apartmanda felan beni şizofren olarak göztermez dimi. Dimi. Inşallah. Saat kaç oldu Lan acaba. ANANI SİKİM TAM 15 DK KALMIŞ ÇÜK AMK KOŞ JISUNG KOŞ.
Dediğim gibi koşmaya başlamıştım. Ilk ders fizikti. Derse geç kalırsam hoca sikerrrr. O yüzden koşmalıydım.
.
.
.
.
.
.
Tam sınıfta girdiğim Anda zil çalmıştı.J- YES BEE YETİŞTİM
Anlık sevincimden olayı bağırmıştım ve şuan tüm sınıf Bana garip garip bakıyordu. Çokta umrumdaydı. Hemen bizimkiler gözümle aradın. Her Zaman ki cam kenarı arka dörtlüyü almışlardı. Iki sıra boştu. Biri Felix'in yanı biri Seungmin'in yanı Ben en arka tam köşeyi daha çok sevdiğin için Felix'in yanına geçtim.
Felix(F) Günaydınnn
J- Günaydın lix
F-Ne oldu lan niye bu kadar durgunsun.
J- YA kanka benim üst komşu diğer adıhla gıcık. Merdivende dururken Bana koluyla bi omzuma vurdu kolumu kaybettim sandım. Neyseki şuan iyiyimmm. AY CANIM BEN İYİKİ VARIM.
F- Kendini övmeyi bırakıp anlatıcanmı artık
J- Ay canım iki kendimi övdüm diye hemen kızıyon. Neyse iste omzuma curdun bende buna dedim yavaş Lan eşek dedim Buda Bana yoo dedi bende Bari özür dile dedim. Ben merdivenin ortasında şizofren gibi duvara bakıp sırıtırken O Bana seslenmiş ama Ben dıymamışım. O yüzden öyle yapmıştır. Ordada işte vakit geçmiş Ben fark etmemişim. Dersini başlamasına 15 dk Kala Ben evde yeni çıkmıştım kankaaa.
F- Bir günde bi bok yemeden geçir be.
Tam Felix'in dediğine inkar edicekken hoca girdi ve direk ders anlatmaya başladı. Fizik dersini sevmiyorum. Çünkü ders geçiyor. Bende bu yüzden uyumaya karar verdim.
-------------------
Felix's in beni dürtmesiyle kalkmıştım
J- Ne Felix ne
F- NE dedin yarrağı yedin jisung. Neyse şu sınıf defterimi alanlara baksana çok yakışıklılar ama şu uzun siyah saçlı afet lan. BAKSANA ŞUNLARAAAAA
Felix gene bişiler diyordu. Ama bi yandan beni sürüyordu. Bakmassam dürtmeye devam edicekti. Bende şu afet dwdiği kişilere baktım
🍍
Lan ben tam bu bölüm yazmayı bitiriyordum telefonun kapattım. Şimdi tekrar yazmak için girdiğimde bölüm silindi diye bildirim geld. Ama Allah'ıma şükür silinmemiş. Wattpad iyi misin??
Muah öptüm sizi oy verdin tamam mıı baysss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETER ARTIK OYNAMA//Minsung
RandomOkul basket takımın kaptanı Minho'nun okuldaki basket maçına hazırlanmak için sabah akşam evinde basket oynayarak alt komşusu okulun futbol takımın kaptanı Jisung'u rahatsız etmesiyle başlamıştı ikilinin tanışması.