Dizim

13 1 2
                                    

Bu akşam maçımız varrr Fenerbahçe ile yencezzzz siziiii.

------------------------

Jisung'un ağzından

Hepimiz tekrar dire olmuştu ama hyunjin dışarı ya almıştık tekrar seçilmesin diye. Seungmin şişeyi döndürdüğünde içimden ben geliyim diye dualar ediyordum.

Hay sikeyim ben geldim. Diğerlerine baktığımda iç çekiyorlardı ama minho piçi Bana gülüyordu.

J- Lan patlıcan kafa ne gülüyon.

M- Canım istedi gülüyorum canım sorunu var.

J- Evet va-

IN- Ya tamam kavga etmeyin başlayalım.

J- Tamam

C- Smarter baby smarter...

F- CHANGBİN BAŞLICAM SMARTINADA SANA DA HADI GEL LAN.

C- Sakin be ne bu Instagram yorumlara gibi gerginsin.

F- Töbe töbee hadii gel.

BC- TAMAM başlıyordu jisung geç şuraya. Heh tamam. ÜÇ... IKI... BIR!!

Hadi jisung Allah ne verdiyse BİSMİLLAAAHHHHHH.

J- BİSMİLLAHHHHH!! SİMİİİİİİİİİİİİİ....

Benim bağırışımdan dolaylı Minho gülüyordu. Ama gülmektende koşamıyordu bu yüzden onu ebelemeye karar verdim koş jisung koşşş.

M- HAHHAHA AH LAN JISUNG GELMMEEEWWEEEEEEE TAŞ VAR DUR AM- AHHHH.

Minho'nun dediğin duymamış onu Tam yakaladığımda  taşa takılıp düşmüştük. Dizim acıyo uff

J- Ananı yaa ufff dizimmmmm.

M-  Lan yardım edin kalkmamıza.

Bizim bağırışlarımızı duyunca hemen Diğerlerine gelip bize yardım etmişlerdi ve ayağa almıştık. Ama ben dizimin acısıyla tekrar yere düşmüştüm.

J- ya neden ben NEDENNN DİZİM-LAN DIZIM KANIYO.

Ben orda Dizim diye diğerlerini darlarken bi Anda hendimi boşlukta hissettim etrafıma baktığımda birinin beni kaldırdığında gördüm.

Kim olduğunu mor saçlardan anlamıştım. Patlıcan kafa beni kucağına almıştık. Why??.

J- Lan ne yapıyon Sal beni.

M- Mal revire götürcem salsa kendin gidebilecek misinki?.

J- Bebek miyim tabikide gidebilirim.

M- Hah, tamam O Zaman bıraktım git revire.

Pislik, Bırakmıştı beni ama direk. Ya insan Bari eğilir yere bırakır... Artık götümle acıyo. Uff patlıcan kafa yapcağın işe sıcayım.

Oflaya puflaya ayağa kalkıp yürümeye başlamıştım tam adım atarken tekrar taşa takılıp düştüm. Hay şansımı sikiyim.

Minho yere düştüğümü görünce kıkırdadı ve yanıma gelip beni kucağına alıp revire götürdü.

J- Tam bir şerefsiz patlıcansın...

M- konuşmaya devam edersen kendini tekrar yerde bulursun.

J- Tamam be sustum...

Revire girmiitik kadın bana yardım etti yaramı sardı ve ben dikkatli bir şekilde ayağa kalktım ve dışarı çıktım.

J- Geldim...

Minho bana baktı ve iyi olduğumu görünce küçük bir gülümseme sundu. Ve kolunu omzuma atıp yürümeyr başladık. Bahçeye çıkıp bizimkileri aradık ve okulun kantinimde masada oturup konuştuklarını görünce oraya gidio oturduk ve hepimiz sohbet etmeyr başladık...

-okul çıkışı-

Hepimiz kantinde pturduktan sonra orada sohbet ettik bazıları sınıfına çıktı geri kalan ile uno oynadık ve öyle okul bitmişti. Şimdi ise eve yürüyerek gidiyordum. Ama arkamda mal patlıcan kafayı görene kadar. Motoruna binmiş kaskı elinde bana gel diyordu.

M- Gel evine bırakayım seni.

J- Niye lan

M- Öhm... İlk önce dizin acıyor yürümeni zprlaştırıyor ikinci olarak çantan senden ağır üçüncü olarak komşuyuz salak aynı apartmanda yaşıyoruz ne gerek var yürümene bırakayım işte.

Düşünüp onu başım ile onayladım ve motora oturdum.

M- Korkmazsın değil mi?

J- hayır. Neresinden korkacağım lan.

M- peki anladım sen korkmuyorsun

Bir anda gaza basınca Jisungun gözleri açıldı ve hemen Minho'ya sarıldı.

J- Gerizekalı uzaya mekik mi gönderiyorsun ne bu hız!

M- benim için bu bile yavaş... Neyse ben dakika sonra evdeyiz zaten...

J- Peki...

Bende Minho'ya sarılırken dışarıyı izlemeye başladım hava güzeldi...

---------------------
Buda burada bittiiii
Şimdiki amacım ficleri bitirmek ama bitirdiğimde bu sefer yenisine başlayamam arkadaşlar. Çünkü ben şuandan itibaren 2025 lgs öğrencisiyim ALLAH KAHRETSİN MAAALESEF. Bu yüzden yapacak bieşey yok. Bir sene boyunca bunlarla geçinin :( ARKADAŞLAR BU SON GÜNÜM DEĞİL YAZ BİTENE KADAR BURDAYIM!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YETER ARTIK OYNAMA//MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin