Nöbet

16 5 0
                                    

Felix'in bahsettiği kişilere baktığımda şok olmuştum. Şuan karşımda Felix'in dediğin usun saçlı Hyunjin ve üst komşu burdaydı. Beklemiyordum açıkçası. Ama çok takmamaya çalıştım ve Felix'e döndüm.

F- Çok yakışıklılar lan. Ama şu uzun saçlı ya kalbim melted yani.

J- İlk önce O bahsettiği uzun saçlının ismi Hyunjin diğer yanında kinin ismini bilmiyom ama kendisi gıcık üst komşum oluyor. Ikincisi melted ne demek olm benim ingilizcem yok.

F- Cahil melted eridi demek. Neyse kocamın instagramı, adresi falan ne biliyorsan söyler misin canım, sincapların kralı, dünyanın en iyi arkadaşı jisong.

J- BENIM İSMİM JİSUNG, JISONG DEĞIL. Tamam veririm ama benim ismimi düzgün söyle.

F- Ay tamam yemedim ismini ji. Hadi verr hangi şubede fln Bana her şeyi özelden yaz tm mıı öğren kim olduğunu. Sen Bana yardım et bende Sana kocisimin yanındakini ayarlarım eheheh Düşünsene hepimiz Birlikte evleniyoruz. Seungminede birisini buluruz. Chaer evlenmesine gerek yok gencecik kız.

J- LAN ALLAH KORUSUN DEME ÖYLE ŞEYLER BEN EVLENMEM ÖZELLİKLE ONUNLA ÖĞK. Ve Ben FBI mıyım nerde bileyim çocuğun her şeyin. Bi adresini bide telefona ve Instagram hesabın biliyom O kadar gerisini sikimde değil.

F- Tamammmamamamam. LAN JISUNG BURAYA BAKIYOR KOCAM AĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞĞ.

Hyunjin ve üst komşumun olduğu yere baktığımda Hyunjin Bana El sallıyordu. Bende ona el salladım. Ama şuan çok komik gözüküyordu nedense güzesim geldi.

--------------------

*Minho'nun ağzından*

Bugün okulda 4 kişi nöbetçi öğrenci olucakmış. Ve bizim sınıfta sıra salak hyunjin ve bendeydi. Diğer 2 kişi ise bizim yan şube yani A şubesinden seçilcekti. Bizde bu yüzden O sınıfta gidiyorduk.

Kapıyı tıklattım ve içeri girmek için içerideki hocadan izin aldım. İçeriden "Gel" sesini duyunca içeriye girdim.

İçeride fizik hocası Jin hoca vardı. Hocayı sever din ama dersi sevmiyorum. Çok vakit kaybettiğimi fark edip Jin hocanın yanında gittik.

M- Hocam biz nöbetçi öğrencileriz. Bugün hyunjin ve Ben seçildik. Ama diğer iki kişi bu şubeden şeçilecekmiş. Nöbetçi listesini alabilir miyiz.

Jin- Tamam O zaman dur veriyim listeyi.

Jin hoca çekmeceden listeyi çıkarıp hyunjin verdi. Sonra hyunjin kağıda boş boş bakmaya başladı. Mal her zaman maldır. Hemen elinden listeyi çekip sıradaki iki kişiyi kağıttan aradım.

Kağıda baktığımda sıradaki kişiler Lee Yongbok Felix ve Han Jisung  yazıyordu. Hyunjin gösterdiğimde hemen heyecanlanmaya başladı ve kafasını kaldırıp  sınıfı gözü ile tek tek bakmaya başladı. Ne yapıyodu bu. Hocaya söylicez iste. Lan bu gülerek niye el sallamaya başladı?

Baktığı yere baktığımda benim alt komşuma aktığını gördüm. Allah'ım şansıma bak ya. Ben bununla nöbetçi olmayacağım dimi. Hyunjin sormam gerek.

M- Lan benim alt komşumama el sallıyon sen.

Hyunjin(H)- AAA Jisung ile tanışıyor musun. Arkadaşım sizin apartmanda olduğunu bilmiyorum ama alt katında olduğunu bilmiyorum. Onlarla bugün nöbetçi olucaz tanışıyonuz zaten, ne güzel dimiii yeyyy.

NE BUNUNLA GRUP MU OLUCAKTIM BEN. Uff yapıcak bişi yok artık.

M- Dimiii ne güzel ne güzel birbirimizle hırpalamassak iyi.

YETER ARTIK OYNAMA//MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin