🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀🤍^᪲🎀
Güneş ışınları ufka yeni yansımaya başlamışken , taehyung şafak sökmeden önce uyanmış ve sabahın erken saatlerinde üvey annesinin onun için hazırladığı ve herzaman ki gibi aynı yerde duran uzun listeyi incelemişti .
Bugün hazırlanan liste diğer günlere nazaran daha uzun bir listeydi .
Taehyung iç çekti . Elindeki uzun listeyi katlayıp cebine koyarken adımlarını ev sakinlerini uyandırmamak adına yavaşça ilerletmiş , ahşap merdivenlerden parmak uçlarında inmişti .
Taehyung , adımları ilk başta mutfağı bulurken mutfakta tezgahın üzrinde ki hasır sepeti aldı ardından , dışarıya çıkan arka kapıyı küçük kırmızı halının altındaki anahtarla açtı .
Üvey annesi taehyung dan ölesiye nefret ederdi ve bunuda davranışlarında göstermeyi ihmal etmezdi herzamanki gibi . Taehyung a herzaman arka kapıdan çıkmasını söylerdi . Bu yüzden taehyung dışarı çıkacağı vakit dış kapı yerine arka kapıyı tercih ederdi.
Taehyung bu olanlara pek takılmıyordu artık , alışmıştı .
Esmer beden arka kapıda , sol köşede bulunan pabuçlarını giyerken , kapıyı arkasından yavaşça kapatmış ve serin havayı birkaç kez içine solumuştu .
Taehyung ne kadar kötü durumda olursa olsun serin , berrak havayı içine soluyunca bütün dertlerinin uçup gittiğini hissediyordu .
En nihayetinde elindeki hasır sepetle beraber yavaş adımlarla uzaklaşabildiğin de rahat bir nefes vermek adına az ötedeki sokağın yanında dururken meltem tarzı rüzgarın yankılanan sesine nazaran gözleriyle etrafı çevreledi .
Ardından Kasaba meydanı olan ana caddeye geldip , kasaba sakinlerinin doluştuğu yerde etrafa bir göz gezdirdiğinde pazar satıcılığı yapan yerde olduğunu farkedince , gerekli eşyaların olduğu tezgahlara doğru yürümeye başladı .
Taehyung kimseyle konuşmamak adına başını eğerken mallarını satmak isteyen esnaflara pek kulak kabartamadı , sadece yürüdü .
Esmer beden , hareketli pazarın içinde çeşitli kumaşlar satan tezgaha doğru adımlarını yönlendirirken , listede yazan koyu yeşil elbise kumaşını , geldiği esnaf tüccarının tezgahında bulamayınca gözlerini tüccara çevirip konuşmak adına kiraz rengindeki dolgun dudaklarını hareket ettirdi .
"Bayım , yeşil elbise kumaşı satıyormusunuz ?"
"Hmhm"
Tüccar gelen soruyla konuşma gereksinimi duymayıp onaylar bir mırıltı çıkarırken, ağzındaki buğday sapını ağzından çekmiş ve arkasına dönüp çeşitli kumaşların olduğu yerden , her çeşit yeşil kumaşları bir bir indirirken , taehyung işin biraz uzun süreceğini anlayıp bal rengi kürelerini diğer satıcılık yapan tüccarla çevirdiğinde gördüğü şey karşısında olduğu yerde dururken gözü bir yerde takılı kaldı .
Bir küpe , onun gözünde şaşırtıcı derecede güzel bir küpe .
Taehyung un adımları kendisinden istemsizce o tarafa ilerlerken kalbi heycanla doldu . Çok güzel bir küpeydi .
Adımları en nihayetinde o yeri bulurken önünde durduğu tezgahın üzerinde ki küpeleri hipnoz oluşmasına bakıp eline aldı ve elinde ki , küçük fiyonk lu , ince yıldız detaylı küpeyi , uzun zarif parmaklarıyla , zarafetle inceledi .
Bu narin detayları olan küpe çok hoşuna gitmişti .
Taehyung elindeki küpeleri hâlâ dikatlice inceliyordu Lâkin , âniden omzunun üzerinde hissettiği çarpma hissiyle yerinden korkuyla zıplarken sarı rengindeki en küçük bukleleri dahi korkudan ritimle sekmişti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİGOTED MAN /TAEKOOK
Short StoryBabasını küçük yaşta kaybedip , kasabada yaşayan taehyung üvey ailesine katlanmak zorundadır . Lakin birgün kendini beğenmiş , zengin bir şehirliyle evleneceğini bilmiyordu Başlangıç , 11.03.2024 Semekook Uketae