3

199 43 10
                                    

⚘⚘⚘

Ah , ağlıyormusun , yoksa gidip şimdi babanamı söyleyeceksin beni "
Üvey annesinin alay barındıran sözleriyle üvey kardeşinin hafifçe kıkırdamasını işitirken taehyung gözlerinden daha fazla göz yaşının aktığını hissetmişti .

Esmer beden gözlerini yumup üvey annesinden başka bir hâmle beklerken  yüksek sesle çınlayan zil sesi evin kargaşasını bozmaya çalışan bir çığlık sesi gibi gelmişti .

********

Taehyung kapının tıklanma sesiyle içindeki amansız korkuyu bir kenara bırakarak bakışlarını zil çalan kapıdan çekip üvey annesine sabitledi . Üvey annesinden  Gerçekten korkmuştu . Evet korkuyordu o kadından  ,  bugün onun elinden kurtulması mucizevi birşey olurdu zira ilk defa tam vaktinde gelememişti eve   .  

Taehyung bu düşünce silsilesini aklından silip elleriyle akan gközyaşlarını silerken Kırmızı yanakları gözyaşlarıyla lekelenmişti ve aldığı her nefes ona işkence edermişçesine  dudakları titriyordu . 

"Benden kurtulduğunu sanma seni küçük sürtük , bak kapıya kim gelmiş ?!"

Taehyung  üvey annesinden aldığı emrivaki yüksek çıkan sesiyle hızlıca başını onaylarcasına salladı ardından adımlarını olduğu yerden hızlandırıp kapıya ulaştı . Artık bu ithamlara alışmıştı ve alışamadıysa dahi elinden birşey gelmezdi bu vakitten sonra  .

En nihayetinde zarif eller dış kapı kulpuna uzanıp kapıyı aralarken gelen kişiye bakışlarını çevirdı . Üvey kardeşi emilié nin arkadaşı gelmişti ve kapının pervazına tutunmuş birkaç kez derince  soluklandıktan sonra kapı girişindeki taehyung u hızlıca itip arkadaşına koşarak heyecanını dizginlemeye çalışıyor gibiydi .

"Émilie dışarıda çok yakışıklı biri var ve şuan sokak ortasında bir rövanşa katıldı bunu seninde izlemen lazım "

Siyah saçlı kız gözlerini devirdi ve omuzlarını silkti . Bu çöplük kasabada hiç standartlarına uygun bir erkek yoktu ve arkadaşıda her erkeğe sarkındalık ettiği için dışarı çıkmak fikri kulağa pek uygun gelmemişti onun için .

"Hadi ama émilie,  lütfen , bak bu sefer cidden sende beğeneceksin gözlerini devirme hemen "

Arkadaşının konuşmasına müsade etmeden konuştu . Bu sefer gerçekten gördüğü yakışıklı çocuğa düşmüştü resmen .

"Tamam ama 5 dakika ve taehyung da gelsin sokak ortasında papuç satan bir adam var , en azından bir işe yarayıp aldığım şeyleri taşımamda yardım edersin değilmi taehyung ?"

Esmer beden kendi ismini duyduğu anda tedirgince badem gözlerini kardeşine çevirirken başıyla onayladı onu . Biliyordu onunla alay edip arkadaşları önünde ona hizmetçi gibi ithamlarda bulunup rencide etmesi mutlu ediyordu kardeşini .

Arkadaşı zayıf bedeni dışarıya itelerken émilie hızlıca eskimeye yüz tutacak pabuclarını giyip kapıda elleriyle bağdaş kurmuş birşekilde ayaklarına bakan bedende gözlerini gezdirdi iğrenircesine .  

"Ne bekliyorsun , hadi ? "

Taehyung yüksek çıkan sese karşın yerdeki daha yeni yeni çıkarttığı pabuçlarını hızlıca ayaklarına geçirirken ağrıyan ayaklarına söz geçirmesi gerekti bu sefer . Tüm pazarı turlamıştı ve aşırı yorulmuştu lakin hayır deme gibi bir hakkı yoktu bu evde ona .

İki beden o yokmuş gibi yürümeye başlarken taehyung hızlıca dış kapıyı kapatmış ve arkalarından ilerlemeye koyulmuştu . Bu hayatı kendisi seçmemişti . Babası hayatta olduğunda üvey annesi asla böyle biri değildi . Lakin suan bir canavardan farksızdı . Bu düşüncelerle taehyung gözlerinin bugün kaçıncı dafa daha doluşuna mâni olamamıştı . Gerçekten zordu bunlar onun için aksini iddia edemezdi . Babası onu herzaman korurdu , merhamet ederdi ve en önemlisi ona sevgisini gösterirdi źira şuan taehyung kendisini bu duygulara aç olduğunu hissediyordu .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİGOTED MAN /TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin