0.8

3.4K 329 141
                                    

•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dün gece yaşanlanları düşünmekten uyuyamadığım yetmiyormuş gibi daha kargalar bokunu yemeden evden çıkmak zorunda kalmıştım.
Şuanda saat 06.42'ydi. Sırf geç kalma ihtimalim tamamen ortadan kalksın diye erkenden evden çıkmıştım.

Bay Kim'in gelmesine daha yirmi dakika kadar vardı. Bende onun gelmesini beklerken pis mi temiz mi diye düşünmeden odasının yanındaki duvarın dibine oturmuştum.

Çok uykum vardı. 10 dakika kestirsem bir şey olmaz diye düşünüyordum. Zaten gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu. Kendimi zorlamama gerek yoktu. Uykusu hafif bir insandım,en ufak sese uyanırdım. Bay Kim geldiğinde fark etmemem imkansıza yakındı.

Haliyle gözlerimin isyanına kulak verdim ve uykumun beni içine çekmesine izin verdim.

...

"Jeon."

"Uyan hadi."

"Sana beni bekle derken kapımın önünde uyumanı kastetmemiştim."

Derin bir nefes sesi geldi kulaklarıma, sonra da bir kıkırdama.

"Sen nasıl bir sınavsın be çocuk."

Bunlarla birlikte bir sürü cümle duyuyordum ama gözlerim bir türlü açılmıyordu. Çok uykusuzdum vücudum kalkmamak için direniyordu.

Sesin sahibini bile tanıyamıyordum, zihnim çok bulanıktı. İşittiğim cümleler yüzünden kaşlarımı çatarken kollarımın arasında bir baskı hissettim. Çok geçmeden de sıcak bir bedene yaslandım. Kalçamın altında bir kol vardı kafam da bir omuza yaslıydı. Beni taşıyan beden o kadar sıcaktı ki yatağımın sıcağını aratmıyordu. Bu da beni iyice mayıştırmıştı.

Bir anahtar ve kilit sesi duydum sonra da kucağında olduğum bedenin adım seslerini. Birkaç adım attı ve tahminime göre ayağıyla iterek girdiğimiz odanın kapısını kapattı.

Biraz daha ilerleyip durdu ve bana sarılan kollar benden uzaklaşmaya başladı. Sıcaklığı kaybetmek istemiyordum, ona izin vermedim.

Bu hareketimi tatlı bulduğu belli olan bir gülüş duydum. Beni saran kollar tekrar sıkılaştı. Kalçamın altında ki kolu sıkı bacaklar aldı. Sanırım oturmuştuk.

Beynim bazı şeyleri tam olarak algılamak için fazla uykuluydu. Hissediyordum ama her şey kesik kesikti. Anlamlandıramıyordum.

Bunları daha sonra bir ara düşünecektim. Sarıldığım beden zaten fazla olan uykumu tetikliyordu. Kısa süreli aktif hale gelen zihnim yeniden derin bir uykuya daldı.

Satisfaction | Tk'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin