Do nemocnice jsme dojeli po pár minutách.Řidič mě vytáhl z auta.Z jeho náruče mě přendal do Mathea.Matheo šel rychlím krokem dovnitř.
„Potřebuju pomoc"seběhli se k nám doktoři a sestry.Přistavili lehátko a Matheo mě na ně položil.Vezli mě na urgentní příjem.„Kdo jste pane"
„Manžel"
„Dobře, pane?"
„Martineli"
„Pane Martineli co se stalo"
„Postřelili jí "
„Uděláme rentgen"
„Je těhotná "
„Nebojte dítěti se nic nestane"
„Teď počkejte tady"Matheo si sedl na židli a mě odvezli na rentgen.Po rentgenu mi řekli že mě budou operovat.Vyjeli jsme znovu na chodbu kde čekal Matheo.„Kam jí vezete"
„Na sál "
„Kulka zůstala v těle musíme jí vytáhnout"„Matheo"
„Jsem tady"chytl mě za ruku.
„Budu tady na tebe čekat dobře"„Musíme jet"řekne doktorka.Matheo mi dá pusu a pak mě odvezou.Probudila jsem se.Matheo seděl na židli vedle mě.
„Matheo"probudil se.„Emily ahoj jak se cítíš"
„Celkem dobře"
„Kde to jsem"„Jsi na pokoji po operaci"
„Dítě"
„Je v pořádku"Matheo mě chytl za ruku.
„Omlouvám se jak jsem se naštval"„Už nejsi naštvaný"
„Ne"dala jsem mu ruku na tvář.
„Matheo já vím že si myslíš že nemůžeš být dobrý otec "
„Ale to není pravda "políbila jsem ho.Do místnosti vešla doktorko.„Pardon "
„Musím udělat pár vyšetření"O pět let později
„Teodore nech sestru na pokoji"křiknu na Tea který zase bere hračky Ele.
„Čím je to starší tím to je horší"řeknu s úsměvem Lie.„To mi ani neříkej"Lia si pohladí bříško.
„Tak co to bude"
„Holčička"
„Stela"„To je hezké"
„Že"začne mi zvonit telefon.
„Promiň"vezmu ho a jdu stranou.
„Diego co chceš"
„Emily taky tě rád slyším"
„Právě teď se dívám na tvoje dědi tak krásné"„Co chceš"řeknu rázné.
„Sejít se"
„Chci další zásilku"„Zase "
„Ano"
„Dneska večer na tom samým místě"„Fajn"
„A pozdravuj Mathea"típne to.
„Idiot "zanadávám a vrátím se zpátky za Liou
Konec
Doufám že jste si příběh užili.Ano zase nechávám otevřený konec a to protože mám v plánu další díl a máte se na co těšit.A taky mám v plánu nový příběh a myslím si že bude dobrý.Takže prozatím se s tím to příběhem loučí určitě se podívejte i na moje další příběhy a neviděnou.
ČTEŠ
Děti mafie : Tajemství
RomancePrvní díl. Emily je dcera mocného italského mafiana.Od malinka opečovávaná dceruška s nosánkem nahoře a muži u kolenou.Má všechny a všechno.Teda až do té doby kdy do jejího života vstoupí její osobní strážce.