Unicode
Rival ပြီးရင် ဆက်ရေးဖြစ်မယ်လို့ထင်မိတဲ့ ဇာတ်လမ်းလေးပါ။ Manhwa တွေ webtoon တွေမှာဖတ်ဖူးတဲ့ အနောက်တိုင်း နန်းတွင်းပုံစံလေးပါ။ အလုပ်တွေရှုပ်ရင်းမေ့မှာစိုးလို့ intro လာတင်ထားတာပါ။ အဲ့လို အသစ်လေးရေးချင်လာမှ အဟောင်းတွေပါဆက်ရေးချင်လာတတ်လို့ပါ။ မဟုတ်ရင် Mood ပျောက်သွားတတ်လို့။
ဇာတ်လမ်းအကျဥ်း။
စီးပွားရေးဘုရင်ကြီး ဒရာကို မာလ်ဖွိုင်းတစ်ယောက် အတွင်းရေးမှူးမလေး ခိုးဖတ်နေသည့် နာမည်ကြီးဝတ္ထုတစ်ပုဒ်ကို သိမ်းလာရင်း မနေနိုင်မထိုင်နိုင်ဖတ်မိရာကနေ ဝတ္ထုထဲက ဇာတ်လိုက်ရော၊ ဗီလိန်ရောဆီကနေ ဇာတ်လိုက်မင်းသမီးကို ခက်ခဲအောင်လုပ်မိ၍ နှုပ်နှုပ်စင်း၊ အမှုန့်ကြေအောင် နှိပ်စက်ခံရမည့်အမြှောက်စာ ဇာတ်ကောင်ကိုယ်ထဲ ရောက်သွားသောအခါ?
ဒရာကို: မဖြစ်ဘူး။ နှစ်ကောင်လုံးက ငါ့သတ်ကြမှာဆိုတော့ ငါ့ဘက် အရင်ပါအောင် ဆွဲထားရမယ်။ဒါမှ နောင်ရေးအေးရမှာ!
တည်ငြိမ်သော ဇာတ်လိုက်: သူဘာလို့ ထူးဆန်းနေတာလဲ?!
ခေါင်းမာတတ်သော ဗီလိန်: ငါအဖက်ခံလိုက်ရတယ်လို့!!!
ဒါနဲ့ ဟယ်ရီက ဘာလို့ထင်လဲ?
Zawgyi
Rival ၿပီးရင္ ဆက္ေရးျဖစ္မယ္လို႔ထင္မိတဲ့ ဇာတ္လမ္းေလးပါ။ Manhwa ေတြ webtoon ေတြမွာဖတ္ဖူးတဲ့ အေနာက္တိုင္း နန္းတြင္းပုံစံေလးပါ။ အလုပ္ေတြရႈပ္ရင္းေမ့မွာစိုးလို႔ intro လာတင္ထားတာပါ။ အဲ့လို အသစ္ေလးေရးခ်င္လာမွ အေဟာင္းေတြပါဆက္ေရးခ်င္လာတတ္လို႔ပါ။ မဟုတ္ရင္ Mood ေပ်ာက္သြားတတ္လို႔။
ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္း။
စီးပြားေရးဘုရင္ႀကီး ဒရာကို မာလ္ဖြိုင္းတစ္ေယာက္ အတြင္းေရးမႉးမေလး ခိုးဖတ္ေနသည့္ နာမည္ႀကီးဝတၳဳတစ္ပုဒ္ကို သိမ္းလာရင္း မေနနိုင္မထိုင္နိုင္ဖတ္မိရာကေန ဝတၳဳထဲက ဇာတ္လိုက္ေရာ၊ ဗီလိန္ေရာဆီကေန ဇာတ္လိုက္မင္းသမီးကို ခက္ခဲေအာင္လုပ္မိ၍ ႏႈပ္ႏႈပ္စင္း၊ အမႈန့္ေၾကေအာင္ ႏွိပ္စက္ခံရမည့္အျမႇောက္စာ ဇာတ္ေကာင္ကိုယ္ထဲ ေရာက္သြားေသာအခါ?
ဒရာကို: မျဖစ္ဘူး။ ႏွစ္ေကာင္လုံးက ငါ့သတ္ၾကမွာဆိုေတာ့ ငါ့ဘက္ အရင္ပါေအာင္ ဆြဲထားရမယ္။ဒါမွ ေနာင္ေရးေအးရမွာ!
တည္ၿငိမ္ေသာ ဇာတ္လိုက္: သူဘာလို႔ ထူးဆန္းေနတာလဲ?!
ေခါင္းမာတတ္ေသာ ဗီလိန္: ငါအဖက္ခံလိုက္ရတယ္လို႔!!!
ဒါနဲ႕ ဟယ္ရီက ဘာလို႔ထင္လဲ?
YOU ARE READING
Both Villain And ML Are Mine!!
Fanfictionဇာတ်လိုက်ရော၊ ဗီလိန်ရောက ငါ့အပိုင်ကွ!!! ဟား! ဟား!