2.bölüm

25 6 3
                                    


Lanetli sineğin gözüne günlerdir uyku girmiyordu.Götik bi anda kanetli sineğe karşı soğuk davranmaya başlamıştı.Bunun göt avcısından kaynaklı olduğunu düşünen lanetli sinek göt avcısına karşı kin beslemeye devam ediyodu.Onda intikam almalıydı.Evet evet intikam ondan kesinlikle intikam alıcaktı ama nasıl?

Bütün gece düşündü lanetli sinek.Bir saniye bile gözüne uyku girmedi.Sonunda göt avcısında götiği nasıl uzak tutacağını buldu.Onu rezil edecekti.Götiğe rezil edecekti onu.Tüm gece onu nasıl rezil edeceğini düşündü.Sonunda bir plan bulmuştu

Sabah annesinin sesiyle fırladı yataktan lanetli sinek.Geceden beri bu anı bekliyodu.Okula doğru yol aldı yoldayken götikle karşılaştı ama götik onun yüzüne bile bakmadı.Yanindaki de kimdi.Yanlış mı göruyodu lanetli sinek.Hayır hayır doğruydu gördükleri götiği yaninda yürüyen kişi karegöttü yanlış görmemişti.Daha çok sinirlendi lanetli sinek.Kesinlikle bunu göt avcısı yapmıştı.Götiğe başka arkadaş bulup ondan uzaklaştıracaktı.Yapamazdı,lanetli sinek izin vermeyecekti buna.

Bi an önce okula gitti ve hazırlıklara.Tam tamına sekiz paket su aldı.Hepsini içti ve şişeleri de göt avcısının sınıfının önüne attı.Yüzüne bi piç gülüşü yerleşti lanetli sineğin.Olacakları sabırsızlıkla bekliyodu.

Ders boyu götikten gözlerini çevirmedi lanetli sinek.Hocanın dedıklerini duymuyor,derse odaklamiyordu.Sadece götiğe bakıp onu kaç farklı pozisyonda sikebileceğini düşünüyodu ki kafasına kalemi yiyene kadar.Hoca laetli sineğin kafasına kalemi fırlatmış onu azarlıyodu.Götiğin gözü bir saniyeliğine lanetli sineğe kaydı.Ama sora tekrar önüne döndü.

Lanetli sinek kafasını sıraya koyup uyumaya başladı.Dışarıdan gelen ilahi sesiyle uyandı.Teneffüs zili çalmıştı sonunda.Artık göt avcısını rezil edebilirdi.Götiğin yanına gitti ve konuşmak istediğini iki dakikaliğına kantine inip inemeyeceklerini sordu.Götik kabul etmişti birlikte kantine indiler.

Göt avcısı götiği görür görmez kantine koştu.Ama o da ne! Lanetli sineğin bıraktığı pet şişeyi görmedi.Lanetli sinek pis pis sırıtıyo planının işe yaradığını düşünüyodu.Ama yaramadı.Göt avcısı son anda tutnmuş ve düşmemişti.Göt avcısı gittikten sonra götik pet şişeye bakmış ve bunun lanetli sineğin olduğunu anlamıştı.Bunu lanetli sineğe sorduğunda inkâr etmişti.En sonunda kamera kayıarına bakmaya karar verirler.Lanetli sinek tedirgin olmuştu çünkü kamera kayıtlarına bakınca bütün foyası ortaya çıkacaktı.

O an gelmişti.Lanetli sinek kameralara yakalanmış.Götik kamera kayıarından o şişeyi lanetli sineğin attığını görmüştü.Hemen onun yanından uzaklaştı ve bir daha ona ve sevdiklerine yaklaşmamasını söyledi.

Lanetli sineğin gözlerinden alev foşkuruyodu.Hem intikam alamamış bu da yetmezmiş gibi götik ondan uzaklaşmıştı.Lanetli sinek bu sefer gerçekten çok sinirlenmişti ama yapabikeceği bir şey de yoktu.Tek yapabileceği götiği sakinkeşmesini ve ondan özür dilemeyi beklemekti.Ve bu uzun sürecekti.Bundan EMİNDİ ama beklemekten başka şansı da yoktu.Bekleyecekti,gerekirse on yıl gerekirse bin yıl lakin bekleyecekti:)




Devam edecek...

LANETLİ SİNEĞİN İNTİKAMI🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin