3.Bölüm

8 2 2
                                    

Lanetli sinek günlerdir evden çıkmıyordu.Depresyona girmiş yataginda yatip sabahlara kadar ağlıyordu götik artık onunla konuşmuyor mesajlarına görüldü bile atmiyordu.

Sanırım götik lanetli sinekten gerçekten nefret ediyodu.Bunu kendine yediremezdi lanetli sinek.O götiği bu kadar severken götiğin ina böyle davranmasını hazmedemezdi.Sevmek suç muydu,değildi.En azından ona göre değildi.O götik ule gelecek haeri kuruyodu bi kere. O gece bir fake hesap açıp götiğe yazmaya karar verdi.

Götik/Lanetli sinek

Lanetli sinek

Kardeş dudağında bişey kalmış

Götik

Lanetli sinek?
Bırak peşimi artık
Engelledim seni ben
Götik avcısı herşeyi anlattı bana
Sen beni sikmek için ön sırana oturtmuşsun
Bende diyorum neden tek oturmak istiyo beni arkadaşı olarak görmüyo mu
Yazıklar olsun
En yakın atkadaşını ha
Bende diyorum dersteyken arkamda hissettiğim şey ne
Meğerse...

Lanetli sinek

Hayır
Açıklayabilirim
Sandığın gibi değil

Götik

Açıkla!

Lanetli sinek

Seviyorum seni ve sikmek istiyorum
Evet seni bu yüzden ön sırama oturttum
Evet seni kandırdım
Ama sor neden

Götik
Neden?

Lanetli sinek

Götün çok güzeldi
Ne kadar kendimi tutmak istesem de yapamadim
Seni sadece arkadasim olarak göremedim hiç

Instagram kullanısı

Pislik
Yazma bidaha bana

Lanetli sinek

İstesem de yazamam artik zaten amk
Neyse

***

Aradan iki gün geçmiş lanetli sinek kendini biraz biraz toparlamıştı.Artık eskisi kadar ağlamıyo götiğin ondan nefret ettiğini düşünmüyodu.Okula gitmeye karar verir. Götik için hazirlanmaya başlar.Onun için giyinip süslenir,pudrasını sürüp çantasını da koluna takar.Artik okula hazırdır.Arkadaşı tost makinesini de alip okula doğru ilerler.

***

Okula varır.Okulda mutlu mutlu ilerlerken götiğin yanında karegötü görür.Götik lanetli sineği çabuk unutmuş ve başkalarıyla arkadaşlık yapmaya başlamıştı.Ayrıca daha 1 hafta olmasına rağmen.Lanetli sinek götik görmeden tuvalete kaçar dakikalarca orda ağlar.Gözleri şişmiş en kötüsü makyaji akmıştır.Hem artik götiğin gözüne nasıl güzel görüneceğini düşünüyo hem de onu bu kadar çabuk unuttuğu için kendi kendine götiğe kızıyodur.

***

Bi anda tuvalete tost makinesi girer.Lanetli sineği görür,ve ona neden ağladığını sorar.Lanetli sinek gerçeği söyleyemeyeceği için daha çok ağlar ve tost makinesine sarılır.Tost makinesi ne olduğunu anlamaz ama sonra o da lanetli sineğe sarılır tekrar ona ne olduğunu sorar.Lanetli sinek ağlamaktan konuşamaz ve bi süre öyle kalır.Daha sonrasında sakinleşir ve tost ekmeğine makyajını aktığını ve düzeltemediğini söyler.Tost makınası gerizekalı olduğu için buna inanır ve lanetli sineğin yüzünü yıkamak ister.Lanetli sinek buna izin verir.Birlikte lanetli sineğin yüzünü yıkarlar ve makyajını tazelerler.
Lanetli sinek aynaya bakar ve artık götiğe güzel görünebileceğini düşünür.

***

Sınıfa geçet ve masasına oturur.Götiğin gelip ön sıraya oturmasını bekler fakat götik oraya oturmaz.Bu bir haftada yerini bile değiştirmiştir götik.Lanetli sinek artık götiğin onu unuttuğuna emin olmuştur.Bişeyler yapması gerekti,dikkat çekmek ve götiği pişman etmek için.Ders boyu düşünür.Sonunda bulmuştur.İntihar edecekti, her ne kadar riskli de olsa intihar edecekti.

***

Ders bitmiş.Götik yeni arkadaşları karegöt ile mutlu mutlu sohbet ediyodur.Şimdi tam sırasıydı,yapacaktı bunu.Götik içi yapacaktı,onunla mutlu mutlu s!kişmek için yapacaktı.İlerdeki çocukları için yapacaktı.Onların küçük küçük götikleri ,minnak minnak sinekleri olacaktı.Evet yapacaktı...



Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LANETLİ SİNEĞİN İNTİKAMI🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin