Seděla jsem na zemi a brečela snažila jsem se nebrecet protoze to bolelo,teklo mi z té rány mrtě krve.prekonala jsem tu bolest zvedla jsem se a kulhala ven ze záchodu.opreka jsem se tam o stěnu a koukala jestli neuvidím někoho známého,chodilo okolo mě hrozně lidí a i když viděli jak mi stéká krev po nože nikdo si mě nevšímal jen divné koukali v dálce jsem uviděla Rafa jak se hádá s JJem"jeyi jeyii Rafe hej kluci"křičela jsem co nejvíc jsem mohla ale neslyšeli mě."kurva auu to boliii,halo paní pomůžete mi prosím."mluvila jsem na fandím lidí ale oni na mě vždy hodili jen side eye a odešli.rafe a JJ se tam furt hádali a strkali do sebe.uz jsem nevěděla co dělat tak jsem z plných plic zařvala"RAFE JJI!!"oba dva se rozhlíželi kolem a pak mě uviděli a běželi za mnou."pane bože maddy!?"přiběhl JJ a chytil mě"nesahej na mě!"odstrčila jsem ho a on jen koukal jakože 😕😧.bylo to ode mě asi zlý ale fakt nechci aby se mě dotýkal protoze pak neodolam a odpustím mu.pribehl Rafe vzal mě do náruče a běžel na nějakou tu ošetřovnu v té budově.
Doktorka mi to musela zašít
Pak jsem jen chvíli ležela abych si odpočinulaNechápu proč ale JJ tam byl celou dobu a koukal najme jestli jsem v pohodě.je to milí ale dopustit mu není lehké."maddy jak se ti to stalo"říkal Rafe ale já ho ignorovala protoze jsem byla zrovna ponořená do JJovo očí, Rafe si toho všiml otočil se na JJe a koukl na něj vražedným pohledem,JJ přerušil oční kontakt a já už začala vnímat Rafa"emm co si říkal?""jak se ti to stalo jsem se ptal"noo šla jsem na záchod a přišel nasranej Mařák a udělal mi to no"oba koukali jakože 😧😳"já toho srače zabiju"řekl naštvaně Rafe.""jo zabiješ ho jako serifku peterkinovou?"řekl provokativně JJ."cos to řekl ty sraci?"řekl Rafe a šel blíž k němu."HEJ A DOST!"zakřičela jsem"přestaňte se kurwa hádat dřív jste byli úplně v pohodě co vám zase je."reklam jsem a koukla se na ně jakoze🤨😒 "píchala si se svým bratrem"řekl JJ"ty zas s mojí nejkou!"už jsem byla fakt nasrana."Emm cože?ty si podvedl moji sestru ty hajzle?!"začal ho Rafe škrtit,sestra tam nebyla byla někde pro nějakou krev nebo co."hej dost přestaňte KURWA PŘESTAŇTE!!"zakřičela jsem a oni přestali"už toho mám fakt dost JJ udělal nejspíš chybu ale nemusíš ho zabít!""nojo no sorry"řekl a podal JJovi ruku"no dobrý já udělal obrovskou chybu ale řekni pravdu spala jsi s ním"řekl JJ a ukázal na Rafa,chvíli jsem jen koukala a pak řekla"JO vadí ti to protože jestli jo tak je to trochu nefér já s ním nepichala když jsme byli spolu ty s kie jo"já vím že jsem udělal chybu jasný ale twl maddy Rafe je tvuj brácha je to divný"ty si divnej vole víš jak jsem dobrej"řekl Rafe a usmál se na mě,potichu jsem se zasmála"můžeme to neřešit okey prostě jsem si zapíchla s bráchou problém?ne tak v pořádku děkuji za krásný a klidný rozhovor nashledanou"JJ na mě jen nechápavě koukal"cože chceš slyšet jak to probíhalo okey tak bez problému...jezdila jsem na něm sem tam pak si sundala triko začali jsme se líbat a pak ho do mě strčil a jel jako drak no a potom-"skočil mi do řeči"no dobrý stačí já ti taky neříkal jak to probíhalo s kie""to si ani nemusel já to viděla na vlastní oči"Rafe se usmál jakože*jo pojď do něj*JJ zařazene koukal"odpustíš mi někdy prosím"řekl JJ a smutně se mi koukl do očí,já přerušila oční kontakt protoze vím že bych mu odpustila hned teď a tady kdybych se koukla dál."já nevím JJi možná někdy jo nedokážu to říct hned""dobře kdyžtak dej vědět ahoj"odešel pryč.
Jak zavřel dveře spustili se mi slzy do očí
Měla jsem pocit prázdnotyRafe to viděl a obejmul mě"maddy dobrý jo bude to okey""Rafe já ho pořád strašně miluju"začala jsem strašně brecet."sice mě to trochu bolí protože k tobě něco cítím ale jsme sourozenci a nejde to takže ti přeju jen to nejlepší,vím že to JJ posral ale promysli to je vidět že tě miluje maddy"kukla se na mě a já se pousmála"jo já ho taky miluju ale nevím jestli se to dá odpustit"jo to se dá odpustit 1 ale jak to udělá znova tak ho zabiju ale on to neudělá to mi věř maddy miluje tě jste zpřísnění duše"řekl a usmál se. přišla sestra."dobrý den pane Camerone už můžete jet domů""dobře děkujeme sestri"řekl Rafe a pomohl mi do auta u auta než jsem si sedla jsem uviděla z dálky datla"r-r-rafe??""Emm no maddy?"...."tam je Marek"vyděšeně jsem Koukala
KAPITOLA 14:nevím co napsat prostě jen chaos!
(850 slov)
ČTEŠ
Proč tě miluju?
Romanceahoj jsem Madison...Madison Cameron...ano jsem ségra Sarah,Rafe a Wheezie nejlepší vztah mám s Rafe je úžasný bratr a pomáhá mi jak nejvíc to jde je mi 16 jsem jen o rok mladší než Sarah,Rafovi je 18 a wheezie 13. náš táta je kreten má rád jen Sarah...