"ty uchyle co mi osahavas holku!"zakřičel topper na celou jidelnu"co to meleš debile"JJ se zvedl a udělal ramena."JJi klid posad se zpátky"topper strčil do JJe"jo posaď se pejsku"řekl provokativně,naštvala jsem se a zvedla se taky"uděláš mu to ještě jednou a skončíš špatně!"všichni vytáhli mobil a začali nás natáčet."jsi moje holka maddy"řekl a koukl mi do očí. zasmála jsem se"🤣tvoje holka fakt myslíš?nikdy jsem s tebou nechtěla být bála jsem se tě jsi manipulativni hajz a chtěl si furt jenom to jedno nezajímalo tě že já nechci naštěstí k tomu nikdy nedošlo kdyby jo v životě bych nevyšla ven jak bych se styděla"..."ale já tě miluju maddy"..."🤣ne nemiluješ toppre😩líbí se ti když tě semnou vidí líbí se ti pozornost od holky ale ty mě nemiluješ!"JJ tam stál a chytl mě za ruku at už se radši poradím."maddy už si sedni"..."co je?! stydíš se za mě?"..."ne ale nechci aby jsi měla problém pojď sedni si"chytl mě za ruku a posadil na místo.
Vařila se ve mě všechna krev
V mém těle ale JJova přítomnost to dělala lepší."Jsi v poho maddy"řekla kie a chytla mě za ruku."jojo dobrý ale nejradši bych mu jednu vlepila"topper na mě začala křičet"takže to je konec maddy?"..."ten vztah?"..."no jo co jiného"..."🤣 milý toppe ten ještě ani nezačal 🤣"všichni v jídelně se začali smát a topper poníženě odešel.
"Kokot měl by se uklidnit nebo mu zařídím vyloučení ze školy"řekla jsem naštvaně."čistě teoreticky si to začala vlastně ty takze-""pope drž hubu... drž hubu nebo ti jednu natáhnu"...pope na mě koukal 😐"a nečum tak blbě!"zakřičela jsem až spadl ze židle. najedli jsme se a šli na poslední hodinu každý jsme ji měli jinde.Po skončení hodiny jsme se měli sejít
U našeho stromu já přišla poslední."Čau čau čau"rakla jsem."čauky maddy"řekl john."hello hello princesa"řekl JJ.."co to meleš blbečku"zasmala jsem se a šla jsem k JJovi že mu dám pusu ale on mě odstrčil a koukl na mě jakože*emm emm jsou tu státní*uvědomila jsem si to a šla za kie ji obejmout.obejmula jsem i Sarah s Cleo a pak jsme jen stali a povídali si."emm maddy pojď sem"zakřičela na mě wheezie."ano wheez co potřebuješ"..."noo jen jestli jsi v poho po tom s tátou ráno chová k tobě jak debil"..."joo wheez jsem v poho už to neřešim hale a už bez je tu rose řekni jí že přijdu večer jo"..."dobře vyřídím ahoj""ahooj"dala jsem jí pusu na čelo a ona běžela do Auta."co chtěla"řekla Sarah."jen jestli jsem v poho z rána chytla jsem se s tátou"..."už zase maddy musíš se k němu chovat víc jako k tátovi"..."jezisi nikoho to tvoje "maddy musíš se chovat dospělé maddy musíš mít úctu*nezajímá já se budu chovat tak já chci".
Koukala na mě 😐🤨
A za chvíli jsme všichni jeli do Chato."Tak co budeme dělat"zeptala se Cleo."flaška?"odpověděl John b.souhlasily jsme a začala točit Cleo"tak maddy pravda nebo uk-"..."jak jinak že jasně že úkol...pojď do mě"."ok začneme z lehka dej pusu JJovi"..."twl proooc"dělal jsem že mi to strašně vadí ale mega jsem se těšila až zase ucítíme jeho rty na těch mích."jste tu jediný single tak pojď už"šla jsem k JJovi a začali se líbat začalo se to trochu zvrtavat,sedla jsem si obkročmo na něj a začali jsme se tak jako pohybovat(💀🤣).
"Emmm asi dobrý ne byla řečená pusa ne že ze sebe vysajete duši"řekla Sarah ale mi s JJem ji ignorovali...po chvíli už jsme si uvědomili že tam vlastně sami nejsme a slazla jsem z něj"em em*odkaslala jsem si*taaak točíme"všichni na nás s JJem koukali a my dělali jakože nic chtěli jsme to nějak zakecat tak jsme prostě hrály dál.Hrály jsme ještě tak hoďku
A pak si mě kie někam odtáhla."Ty vole maddy co to bylooo""emmm co myslíš"...."děláš si prdel co myslím? vždyť ty a JJ za nadřzenost z vás úplně stříkala a z JJe asi i doslova"..."jezisi kie nebuď nechutná, úchylná a prostě fuuuuujj přestaň stop...už prosím stop chce se mi zvracet"..."🤣😭 jsi blbá maddy".."no kie musím ti něco říct ale nikomu nic neřekneš jasný!"jasný"přísahej"přísahám!"
Dali jste si na to malíček."noo já tak trochu chodím s JJem"...."COŽE!!!" zakrila jsem jí pusu rukou"Psssst drž hubu"..."promiň...moc ti to přeju ale proč nám to neřeknete a místo toho tu děláte por*o in Real life"..."nee kie jdi se fakt léčit na nějakou uchylarskou nemoc to je hrozný tohle 🤣😭"odcházela jsem pryč a Ki šla za mnou "já za to nemůžu stěžuj si moji máme že když mě čekala tak koukala moc na por*o a teď je že mě uchylak"..."NEEE KIE DOSTTT😩😭🤣"KAPITOLA 8: topper mi pěkně z zvedl tak ale konečně jsem někomu řekla to s JJem když se nepočítá Rafe a Sarah ale těm jsme to vlastně neřekla🤣no prostě to byl pocit uvolnění a bezpečí protože kie je moje nej kámoška a na 120%ji věřím.(911slov)
ČTEŠ
Proč tě miluju?
Romantizmahoj jsem Madison...Madison Cameron...ano jsem ségra Sarah,Rafe a Wheezie nejlepší vztah mám s Rafe je úžasný bratr a pomáhá mi jak nejvíc to jde je mi 16 jsem jen o rok mladší než Sarah,Rafovi je 18 a wheezie 13. náš táta je kreten má rád jen Sarah...