7

84 4 1
                                    

Büyük salon a yemeğe indiğimizde çok kalabalıktı heryerden.sesler geliyordu çok uğultu vardı şuan burda

Gloria:Off hep böyle olmak zorundamı.

Tom: malesef.

Tom bunu dedikten sonra bizden theo,pansy,draco ve Astoria nın karşına oturduk

Gloria:yanımda iki kişilik yer kaldı umarım kimse oturmaz.

Dememle yanıma Mattheo onu yanına da laura oturdu .

Gloria:offf tanrım.

Laura:Noldu Gloria bir sıkıntımı var.

Ben,tom,pansy,theo ve draco aynı anda:NE OLACAK LAURA SEN VARSIN İŞTE .

Bunu demememizle hepimiz kahkaha atmaya başladık ama öyle böyle değil çok feci gülüyorduk Astoria da bizimle gülüyordu.

Tom:sevgilim grupça laf soktuk sabah demiştin demek ki mümkün müş.

Gloria:o bu sabahmıydı aşkım.

Pansy: Tom sevgiline dikkat et B12 eksikliğide başlamış onda.

Tam cevap verecektim ki laura şaşırmış bir şekilde bize dönerek.

Laura:siz sevgilimisiniz.

Diyerek gülmeye başladı ve ardından.

Laura:Tom etrafında bu kadar kız varken bu erkek saçlıya nasıl baktın skjsjsjdjdjdjdj.

Dedi bu dediğine çok kötü bir şekilde bozulmuştum herkes Lauraya çok kötü bakıyordu ardından tom.

Tom:sen ne hakla benim sevgilimle böyle konuşursun ayrıca bana Riddle diyiceksin,mattheo şu sürtüğünü alıp burdan git .

Bunu demesiyle mattheo

Mattheo:Asıl sen benim sevgilimle nasıl böyle konuşursun .

Diyerek ayağı kalktı ,tomda hemen ardından bende kalkıp tom un önüne geçtim ki Mattheo nun yumruğu yüzüme çarpmasıyla yere düştüm dudağımdan kanlar akıyordu tom beni hemen yerden kaldırdı, ve mattheo nun üzerine yürümeye başladı,

Tom:sen ne yaptığını sanıyorsun hemen burdan git .

Dedi zaten benim yere düşmemle theo ,pansy, draco ve astoria kalkıp yanıma gelmişti böyle bir durumdada tom un arkasına geçtiler, Astoria Draco yu cidden sevdiği belliydi tom un arkasında durduğuna göre .tom un bunu demesiyle mattheo.

Mattheo:Bir kız için benim mi gitmemi istiyorsun sen cidden kafayı yedin tom.

Tom:Evet beni gerçekten seven biri için senin gitmen lazım üstelik kafayı falan yediğim yok sen yanındaki o kızı bulduktan sonra hiçbirimizin yüzüne bile bakmadın şimdi kes sesini ve burdan defol .

Demesiyle mattheo hiçbişey demeden yerine geri oturdu ve Laura mattheo nun yanına oturduktan sonra mattheo ya bizim duyabileceğimiz bir sesle.

Laura:bugün de McLaggen Gloria ya az yapmış dahasınıda hak ediyor bu sürtük karı .

Pansy: sen ne diyorsun lan sürtük.

Dedi ve laurayı saçlarından tutarak yere attı ardından üzerine çıkıp suratını yumruklamaya başladı , mattheo da ayağa kalkıp pansy yı laura nın üzerinden alıp yere fırlattı bu sefer theo kafayı yemiş bir şekilde mattheo yu yere attı

Theo:sevgilime bir daha dokunma seni şerefsiz.

Mattheo yerden kalkarken

Mattheo:bakıyorumda hepiniz bir kız için beni sattınız.

Tom Marvolo Riddle ve Bella Gloria Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin