10

37 2 0
                                    

Theo:şu iki kişiyi napıcaz.

Dedi laura ve mattheo yu göstererek ,o bu cümleleri kurduğu an hepimiz onlara doğru baktık tabii onalrda doğal olarak bakmayı bıraktılar ama bu sefer sadece tom değil hepimiz sinir olmuştuk.

Pansy: bilmiyorum iyice kafayı yediler.

Draco:o boş beyinlerinden neler geçiyor kim bilir.

Gloria:ne kadar boş beyinleri olsada bizim hakkımızda yapıcakları bişey olduğu çok belli.

Tom:yada öyle olduğuna inanmamızı sanıyorlar.

Theo:ne demek istedin.

Tom:yanii illaki bişey yapıcaklar ama bizim beklediğimiz şekilde değil.

Draco:tom biraz daha açık olur musun.

Tom:hazırlıklı olmalıyız akşam yemekten sonra anlatırım şuan sırası değil.

Pansy:neyin sırası değil.

Tom:sizde bugün ne anlamaz oldunuz.

Gloria: mattheo nun bize yarın akşam yapacağı planı anlatmanın sırası değil.

Tom,pansy, theo ve draco:NEE!!

Tom:neyden bahsediyorsun.

Gloria:dedim ya sırası değil,hey draco?.

Draco:hmm

Gloria: Astoria dan önce kaç kişiyle birlikte oldun?.

Draco:ney neyden bahsediyorsun.

Gloria:sadece cevap ver.

Draco:bi kaç kişi ama niyeki.

Gloria:sana kin tutan biri mattheo ve lauraya bizim hakkımızda bişeyler söylemiş olabilir.

Panys:iyide kim böyle bişey yapar ki?.

Tom:Alice olabilir mi?.

Draco:hayır zannetmem kendisi tek gecelik istemişti.

Pansy: peki ya hannah.

Draco:onuda sanmam.

Tom:gloria bunun konumuzla ne ilgisi olduğunu anlatırmısın?.

Gloria: yemekte olmaz o zaman bizim odaya gelin.

Theo:ne zaman?.

Gloria:hemen şimdi.

Hepimiz öğle yemeğinden kalkıp bizim pansyle kaldığımız odaya geldik ,hepimiz bi yerlere oturduk.

Gloria:en başından anlatayım.o gün akşam yemeğinde neden sustuklarını sanıyorsunuz basit bir video için değil değil mi?.

Draco:hiçte basit bir video değil.

Draco ona attığım bakışla sesini kesmişti.

Draco:tamam kusura bakma.

Gloria: yani bizden intikam almak istiyolar bizi rezil etmek istiyolar tabii biz onlardan önce onları rezil edicez.

Tom:o nasıl olucak.

Gloria:o video yu yayınlıyıcaz hemde bu akşam ama sadece öğrencilerin görebileceği ve 5 dakka sürücek Profösörlerin görmemesi gerek aynı zamandada gönderen kişi belli olmamalı.

Theo:tamam o işi ben hallederim peki ya sonra.

Gloria:sonra onların bizi rezil etmeyi düşündükleri şeyi başaramıcaklar.

Tom:halen draco nun birlikte olduğu kişilerle ne alakası olduğunu söylemedin.

Gloria:şimdi şöyle eğer draco bi kızı kandırıp tek gecelik kullandıysa o kız onu rezil etmek ister dimi yani mattheo ve laura da bunu istiyor.

Tom Marvolo Riddle ve Bella Gloria Black Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin