Bölüm 4 [ Özel Bölüm / Part 2]

27 3 0
                                    

Tony: Çok güzelsin be meleğim...

Kızın saçlarını sevip öptü, Amanda ' nin yanına gitti sonra " Maria'nın yanına gidelim mi?"

Amanda : Bende bunu sorcaktim ama nasıl desem bilemedim...

Tony buruk bir tebessümle baktı kadına "  İstediğini açıkça sorabilirsin.  Beni abin olarak gör. Arkadaşımın emanetlerini korumak istiyorum."

Amanda : Tom ' dan sonra biraz içime kapanmış olabilirim...

Dedi buruk bir şekilde. Tony Amanda'ya gülümseyip kapıya yöneldi. İkisi yine Maria ' nin odasına gelene kadar hiç konuşmadi, ikiside Maria' yi düşünüyordu... Tony kapının önüne gelince durdu. İçeriye girmeye korkuyordu. Bakışlarından anlardı onu Maria.

Amanda : Sorun ne?

Amanda, onun bakışlarıni fark etmişti. Derin bir iç çekti Tony "  Gözlerimden anlar kötü bir şey olduğunu ben yanına gitmeye korkuyorum. Onu üzmek istemiyorum..."

Amanda : Anladım...

Sesinde gerçekten de anlayış vardı. Derin bir nefes verdi Tony. İçten bir gülümseme yerleşti dudaklarına, kapıyı açıp içeriye girdi. Amanda ' da arkasından girdi içeriye ve kapıyı kapattı.
 

Tony: Sevgilim...

Yatağın yanına gidip kadının saçlarını öptü.

Maria : Nerdeydin? Gelmeyince merak ettik seni?

Endişeli sesi Tony ' nin kucağında ki kızı görünce merakli çıktı " Kim bu küçük prenses?" dedi gülümserken. Tony "Violet... "  gülümsedi " Tom ve Amanda'nın minik kızı".

Amanda " Merhaba" dedi hasta kadının yanına giderek " Uzun zamandır gelemedim özür dilerim..." mahçup bir şekilde söylemişti bunu. Maria kızına dikkat ederek yattığı yerde doğruldu biraz , bunu fark eden Tony eşine yardımcı oldu ve sırtındaki yastığı düzeltirken " Teşekkür ederim..." dedi gülümseyerek elini sevdigi adamın yanağına koyup eliyle sevgi Tony ' nin yanağını. Sonra Amanda' ya verdi bakışlarıni " Önemli değil Amanda..." gülümsedi " Kızının hasta olduğunu söylemiştin, nasıl oldu?" bakışlarıni küçük kıza çevirmişti şimdi. Başını öne eğdi Amanda "Bilmiyorum... " sesi hüzünlü çıkmıştı. Maria, sarışın kadının elini destek olucaksina tuttu " Moralini bozma... Eminim iyi olucaktir..." dedikten sonra " Hem benim kadar kötü olamaz ya?" diye ekledi esprili bir şekilde. Amanda kadının elini sıkıp buruk bir tebessümle kadına baktı " Sende iyi ol..."

Maria : Umarim...

Tony: Hey! İkiniz için de söylüyorum. Kurtulacaklar.

Maria : Doktor ne dedi?

Sordu kızının saçlarıni okşarken. Tony sıkıntıyla iç çekti. Violet ' e dikkat ederek karısının saçlarını sevip, yanaklarından öptü.

Tony: Sonra konuşalım mı tatlım.

Maria bir sorun olduğunu anlamıştı ama bir şey demedi. Gülümsedi  " Tamam"  sonra.

Tony: Teşekkür ederim :) şimdi benim dışarı çıkmam gerekiyor birazdan gelirim.

Maria : Nereye?

Merakla sordu.

Tony: Telefonla konuşup gelirim Violet ' i bırakmak istemiyorum

Amanda : Tamam, merak etme ben burdayım...

Dedi güvence vererek.

Tony: Teşekkür ederim... kardeşim...

Amanda : Rica ederim... Abi... :)

Tony, Amanda' nin yanına gidip yanağını sevip saçlarını okşadı. Kardeşinin saçlarını öpüp ikiliye göz kırptı. İkiside ona kıkırdadi. Amaris ne olduğunu anlamamisti ama o da gülüyordu.

Avengers Akademi [ Ara Verildi] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin