Tony : Nerden çıktı bu öğretmenlik işi?
Steve : Stan rica etmişti unuttun mu Stark ?
Tony göz devirdi. " Hayır tabii ki sadece mükemmel beynimi böyle şeyler için kullanmıyorum biliyorsun Rogers ayrıca çok meşgul biriyim ders vererek kıymetli zamanımı harcamak istemiyorum ." dedi egoist bir tavırla. Steve göz devirdi, ekip fazla sorgulamadı
Clint o sırada bir turşu yiyordu bir anda yediği turşu boğazına kaçmıştı ! Bunu fark eden Natasha ona bir bardak su uzattı. Clint suyu içtikten sonra nefes nefese teşekkür etti.
Bruce : Şimdi doğru mu anladım, Stan bizden özel güçleri olsun yada olmasın gençlere öğretmemizi mi istiyor?
Dedi gözlüğünü dizeltirken.
[ Ah be Stan Lee... 😔]
Fury : Evet.
Natasha : Ne tür dersler?
İlgiyle sordu . Fury bir süre düşündü ve cevapladi :
" Örneğin ; Stark, sen teknolojiden iyi anlıyorsun o yüzden nanoteknoloji dersi verebilirsin, ajan Ramannof, Barton ve Kaptan sizler yakın dövüş dersine girebilirsiniz artı olarak Barton okçuluk dersi vericeksin... Banner sen bilim dersini alabilirsin hatta Stark ' la ortak dersleriniz olabilir.. "
" Ya ben?"
Diye bir ses duyuldu toplantı salonunda. Gelen Thor' du gökkuşağı köprüsüyle gelmişti her zaman ki gibi.
Thor : Genç Midgard ' lılara bir şeyler öğretmek hoşuma gider.
Fury bir süre düşündü...
Fury : Mitoloji olabilir... Yani siz tanrıları anlatırsın, Asgard ve diğer 8 diyarı?
Thor : Waow bu gerçekten ilgimi çeker. Onlara bunları anlatmak için can atıyorum dostlarım! Anlatıcağım o kadar çok şey var ki!
Thor heyecanlanla konuşmuştu gerçekten de bildiklerini paylaşmak hoşuna gidiyordu, tıpkı jane e anlattığı gün gibi. Thor, jane i hatırlayınca yüzü düştü.
Fury : Evet Avengers şimdi toplanma zamanı ve yeni öğrencilerinizle tanışın.
Tüm ekip ayaklanmıştı, Tony ' nin eli kapı kulpunu kavramıştı ki Nick Fury' nin sesini duydular :
" Yarın basın toplantısı olucak o yüzden en mükemmel halinizle gelin."
Tony : Hadi ama ben her zaman mükemmelim.
Dedi ve odadan çıktı . Hemen peşinden giden Clint " Egoist ne olucak... " dedi göz devirerek ve hepsi tek tek çıktı toplantı salonundan...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Öğrenciler, Papper ' ın eşliğinde ortak salon gibi bir odaya gelmişti burası çok büyüktu, duvarda Avengers' ın amblemi vardı. Emily, Peter ve ikizinin yanına puflara oturmuştu. Maximoff ikizlerinin yanı sıra başka öğrenciler de vardı hepsi de birbirinden farklılardı, ikizler hariç. Bir süre sonra kapı açıldı ve içeri altı kişi girdi, Peter ve Alice heyecanla kalktı diğer öğrencilerden farklı bir heyecandı onların ki. Emily kalbinin çok hızlı attığını hissetti ilk kez onları bu kadar yakından görüyordu, bayılmamak için kendini zor tutuyordu resmen . Diğer öğrenciler onların kalktığını görünce kalktılar, onlarda en az Emily ve Parker ikizleri kadar heyecanlıydı ama Parker ikizlerininki özlem ve heyecan dolu bakışlarla bakıyordu Tony ' ye. Bir kaç hafta da olsa onu görmüyorlardı onu özlemişlerdi, Natasha... Natasha' yı görmeyeli gerçekten çok uzun zaman olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers Akademi [ Ara Verildi]
FanficAvengers üyelerinin eğitiminde bir okul. Tony ile nanoteknoloji, Bruce ile bilim ile ilgili çok şey öğrenebilir, Thor ile İskandinav Mitolojisine dair bir sürü şey öğrebilir, Clint, Natasha ve Steve ile savunma öğrenebilirsiniz. Emily ' de bu okula...