Rüyada insan kılığında cin görmek,rüyada cinleri görmek,rüyada cinlerden korktuğunu görmek,rüyada cinlerle sevişmek veya cinsel ilişkiye girmek,rüyada saldırıya uğramak,rüyada şeytan görmek,rüyada cin ile arkadaş olmak,rüyada cin öldürmek,rüyada cini duayla kovmak,rüyada cinlerle konuştuğunu görmek, rüyada cinlerden kaçtığını görmek gibi durumların yaşanması o insanın bedeninde ,içinde cin olduğu anlamındadır.Cinler o kişiye kendi istekleriyle musallat olmuş olabilir veya büyücü göndermiştir.Cinler insanlara rüyalarında akıl almaz görüntüler verebilirler.Cinler ,insanı gece yatağından kaldırıp, gezdirirler,istediklerini yaptırıp tekrar yatağına getirirler.o kişiye bunu unuttururlar.sabah kalkındığında bir şey hatırlanmaz.
Rüyada cin görmek;cin musallatına uğramış veya kendisine büyü yapılmış insanlarda görülen en açık belirtilerdendir.Çok insan bunun nedenini bilemez,yorumlayamaz.Bazı insanlara rüyasında kendisine yardım edildiği cinler tarafından gösterilir. O kişi de buna inanır.Aslında yardım edeceğini söyleyen şeytandır.Şeytanın buradaki amacı kendini gizleyerek, o insanı ele geçirmektir. Cinli veya büyülü insanların büyük çoğunluğu rüyalarında cinlerle iletişim halindedir.Rüyada cinlerden korkar,konuşur,kaçar, kendine musallat olduğunu görür,cinsel ilişkiye girer,sevişir bezende onları dua ile kovduğunu sanır.Rüyada cinler bazı kadınlarla ilişkiye girdikten sonra ona çocuk görüntüleri gösterip cinden çocuk olduğuna inandırır.Şunu aklınızdan çıkarmayın,cinle insan cinsel ilişkisinden hamile kalınmaz ve çocuk olmaz.Rüyada genç bir kızla cinin cinsel ilişkisinden kızlığına zarar gelmez.Bunların hepsi bir hayaldir.Bu durumlar bazılarında uyanıkken de yaşanabilir.
Bu nedenlerden dolayı rüyalar,cin musallatı ve büyülü insan teşhisinde,tespitinde önemlidir.
Bayanın biri bana anlattı:"Hocam, her gece uzun boylu,iri yarı bir varlık rüyamda benimle zorla cinsel ilişkiye giriyor,karşı koyamıyorum,kötü oluyorum." Bu bayanın bahsettiği varlık cindir. O kadının içindedir.Onunla rüyasında ilişkiye girmektedir.
Rüya görmeyen,insan yoktur. Gördüğü rüyayı bazıları hatırlamaz ve görmediğini zanneder, bazıları da rüyasını hatırlar üstelik etkisi altında bile kalır.Karabasan, bir çeşit rüyadır.Uyku ile uyanıklık arasında görülür.Bir şey gelir göğsünüze oturur.Elini kolunu kıpardatamazsın, yanındakine bile seslenemezsin.Senin üzerine oturan cindir.Karabasan cinlerin oyunudur. Karabasan içindeki cindir.Yapıları itibari ile sanki vücudun dışındaymış gibi his verirler.Karabasanın özelliği zaten budur. Karabasan görenler onu bazen bir silüet,bazen hiç bir şey görmeden sadece ağırlığını, bazende cinin yüzünü ve vücudunu görebilir.Fakat hepsinin ortak noktası; üzerinde bir ağırlık oturması seni hareketsiz bırakmasıdır.Karabasan olayını yaşayan kimselerin içinde kesinlikle cinler vardır.Karabasan olayını yaşayanlar; dikkat edin, sizde ruhsal, fiziksel ve uykularınızda sıkıntılar da vardır.İçinizdeki cinler bunları yaptırırlar. Bunlardan kurtulmak için okunmanız gereklidir.
Kabus, cinlerin gösterdikleri, kötü, insanı olumsuz etkileyen rüyalardır.Rüyada uzun veya kısa boylu insanlar görmek,kan gölünde veya deniz üzerinde yürümek, eski pis harabelerde, kiliselerde gezmek,bazı hayvanlar tarafından korkutulmak,iğrenç varlılklar tarafından cinsel ilişki kurmak,yerin altına kaçırılmak gibi binlerce görülen rüyaları cinler göstermektedir. Cin bazen insanı öyle aldatır ki, beyaz sakallı, takkeli, cübbeli takva sahibi müslüman görüntüsü verir.Kendinin evliya olduğunu söyler.Hatta peygamber olduğunu bile söyleyebilir.İnsanların çoğu da buna inanır.Cin o kişiyle rüyasında konuşur,sabah uyanıdığında konuşmaları hatırlar.Cinlerin insanları ele geçirmeleri böyle rüya yolu ile de olur. Bazı kişile rüyamda ak sakallı dede gördüm bana dinimizle ilgili güzel sözler söyledi, der. Bu sözleri söyleyenin cin olma ihtimali çok kuvvetlidir. Öyle oluyor ki, cinler kendilerini dindar biriymiş gibi lanse edebilirler.Burada uyanık olmak gereklidir.Farkında olmadan cinlerin emri,hükmü altına girersin.eğer bu tür bir şey yaşarsanız; günlük hayatta, içinize sıkıntı, daraltı, vesvese geliyor mu? Kur'an dinlediğinizde içinde daralma, dinlememe isteği veya rahatlama oluyor mu? Onlara bakınız.Eğer bu olumsuzlukları yaşıyorsanız o zaman içinizde cinlerin olduğu kesindir.
Rüyada kendisine/kendine büyü yapıldığını görmek,rüyada büyü yapanı veya yaptıranı görmek,rüyada büyü yapıldığını duymak,rüyada büyü yapılması,rüyada kendisine muska yapıldığını görmek,rüyada cin görmek,rüyada ağlamak,rüyada kendine hayvanların saldırması,rüyada kendisine büyü yapıldığının söylenmesi,şeklinde görülen rüyaları o insana cinler,şeytanlar göstermiştir.
Acaba gördüğüm rüya cinlerde mi? Yoksa Allah'tan mı? Bunu şöyle ayırt edeceğiz.:Sabah kalktığında, rüyanın tesirinde kalarak içinde rahatlık,hoşluk ,hafiflik versa sıkıntı yoksa, bu rüya Allah'tandır. Tam tersi,İçinde sıkntı,üzüntü,ağırlık,korku gibi olumsuzluklar varsa bu rüyayı şeytan göstermiş demektir.Tabire de ihtiyaç yoktur.
Enes B. Malik (r.a) 'dan .Rasulullah (s.a.s) : "Salih bir kimsenin gördüğü güzel rüya Peygamberliğin kırk altı bölümünden bir bölümdür." Buyurmuştur.
OKUMA SAYISINA GÖRE VOTE ÇOK AZ GELİYO ARKADAŞLAR. HER OKUYANIN BİR TUŞA BASMASI ZOR OLMASA GEREK. EĞER BÖYLE DEVAM EDERSE SINIR KOYMAK ZORUNDA KALICAM ÇÜNKÜ Bİ EMEK HARCIYORUM VE KARŞILIĞINI ALMAK İSTİYORUM. NEYSE KISACA VOTELEYİN CANLARR :*
HA BİDE İLGİLENDİĞİNİZ Bİ KONU BİLGİ İSTEDİĞİNİZ Bİ KONU VARSA ÖNEREBİLİRSİNİZ:D