152-Antartika'daki Gizem

70 2 0
                                    


  1957 yılında rusların Antartika'da Vostok isimli bir araştırma merkezi kurması ve 1970 li yıllarda yapılan radar taramalarıyla merkezin kurulduğu buzun altında dev bir göl keşfettiler. Gölün sıvı halde ve donmamış durumda olduğu ve 13 bin ila 14 bin yıldır orada donmuş durumda olduğu belirtildi. Bu yüzden Vostok Gölü akıl almaz bir karışımı barındırıyor: Dış dünyadan tamamen izole olmuş bir eko sistem, su, ısı, gazlar, ve hali hazırdaki biyolojik aktivite. 2002 yılında Ulusal Kuruluşu robot bir sonda ile göle dalmayı planladığını duyurdu. Fakat Amerikalı Uzmanlar yaptıkları araştırmalarla çıkardıkları "gölün altındaki" yerçekimi, manyetizma ve termal aktivitelerin bulunduğu haritalarda gölün güneydoğu kıyısında manyetik anormallikler tespit ettiler. Bu anormalliklerin doğal bir oluşumdan kaynaklaıyor olabilirdi. Bu anormalliklerin açıklandığı sırada gölün hemen üstünde görüldüğü söylentisi yayılmaya başladı. Fakat asıl olan ufonun görüldüğü söylenen yerde olağanüstü kum tepecekleri keşfeden bir Rus bilim adamınında aralarında olduğu 3 bilim adamı son 2 sene içerisinde orda ölmüştü. Tuhaf olayların güney bölgesinde devam etmesinin sonucunda göle sonda ile dalma girişimi iptal edildi.  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Paranormal olaylar atmaya devam etmelimiyim?

KORKU DOLU BİLGİLER...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin