part"15"

573 80 84
                                    

یونجی : ئوپا تۆ راستت کرد ئەوان ئازاری من ئەدەم گەر نزیک بم لێیان
( وتی بە هەنسکەوە )

مینهوو : کەواتە جارێکی تر لێیان نزیک نابیتەوە و گەر شتێکی واش روویدا بە من ئەڵێ باشە ؟ (وتی بە هێمنی )

یونجی کچێکی زۆر دڵپاکە ئەو وەک مناڵانی تەمەنی خۆی  زۆر شت نازانێ کەچی مناڵی ئێستا ئەزانن شەوی هاوسەرگیری چی روودەدات

منیهوو : باشە رۆژەکەت چۆن تێپەری

(وتی بە ئاسای تا مەزوعەکە بۆگۆری یونجی لەو کەشە بێتە دەرەوە یونجیش دڵخۆش بوو کە رۆژەکەی جیاواز تێپەرییوە دەستی لە قوڵی مینهوو دەرهێنا بە جۆشەوە قسەی ئەکرد لەگەڵ قسە کردنا دەستەکانی ئەجوڵاند منیهوو ئاگای لە قسەکان نەبوو تەنها خەیاڵی لای جوڵەکانی یونجی بوو )

یونجی : ئینجا ئوپا ئەوەنە خۆش بوو دوای ئەوەی مامۆستا وانەکەی شەرح کرد پرسیاری لێمان کرد منیش دەستم بەرزەوە کرد وەڵامەکەم وت قوتابیەکانی تریشی چەپڵەیان بۆم لێ ئەدا (وتی بە پۆزەوە )

منیهوو : ئافەرم
(وتی بە ئاسای یونجیشنیش پێ خۆش بوو )

یونجی : بەڵام ئوپا شتێکی تر.........
(وتی بە کەمێک خەمەوە )

مینهوو : چی بووە ئایا کەسێک ئازاری دای ؟

یونجی : نا بەڵام مامۆستاکان ئەرکی ماڵەوەیان
زۆری داوە پێمان ناتوانم بە تەنیا هەمووی کەم ئێستا من چی بکەم ؟؟
(وتی بە نیگەرانی )

مینهوو : باشە من یارمەتیت ئەدەم

یونجی : سوپاس ئوپا سارانگێ
(وتی کاتێک بە توندی باوەشی لێدا مینهووش بزەیەکی کرد لە ناخی خۆی وەڵامی باوەشەکەی دایەوە )

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

جۆنگکووک : ن/ت هەستە لە خەو دەی تۆ  خەو هاتوویت ؟

(وت ببە بێزاری ن/ت رائەوەشاند دە خولەکە لەسەر ن/ت راوەستا ت هەڵسێت نان بخۆن پێکەوە )

ن/ت : بێزار کەر نایەڵی تۆزێک بەشەر ئیستراحەت کات  ( بەدەم خەوەوە لە کۆتاییە هەستا )

(وتی بە دەم خەوەوە چووە لای مێزەکە کە خواردن و شتی لێ بوو دەستی کرد بە نان خواردن بێ هیچ قسەیەک جۆنگکووک لای ن/ت دەسی کردە خواردن لە ناکاو جۆنگکووک تەلەفۆنی بۆ هات بە بێزاری دەستی لە خواردنەکە هەڵگرد ن/ت ش سێری کرد جۆنگکووک کە ناوی کەسەکی بینی دەمووچاوی جدی بوو هەستا چووە لای پەنجەرە گەورەکە و وەڵامی پەیوەندییەکەی دایەوە )

جۆنگکووک : بەڵی
(بە ساردی و جدی )

جۆنگکووک : باشە بەڵام پێویستم بە دوو کوتانە ژمارەیەکی زیاتر لە چارەسەری ڤایرۆسەکە بێنە

جۆنگکووک : نەخێر پێویست ناکات

جۆنگکووک: باشە دە خولەکی تر ئەبینمەوە

کچێکە توورەکە و کورە شێتەکە|J.Jk Where stories live. Discover now