"Bu sefer elimden kaçamazsın Akira!" Adamın sert sesi salonda yankılanırken Akira yavaşça ayağa kalktı.
"Senden kaçan kim Dörd?" dedi alayla ve Réna'yı arkasında tutmak için hafif kenara kaydı.
"Cüretkâr görüyorum seni." Dörd'ün bu cümlesiyle arkasındaki arkadaşları diğerlerine adımlamaya başlamıştı. Hepsi siyah giyinmiş adamlar hiç de barışçıl durmuyordu. Buna rağmen çocuklar geri durmamıştı. Kaçacak yerleri yoktu, savaşmak zorundaydılar.
Auto birinin ayağına çelme takarken Kota eline geçen kişinin omuzlarına oturmuş iyice yumruklamaya başlamıştı. Ryuuji eline aldığı ilk sandalyeyle birilerini döverken Tagi iki tane kişiyi yere sermişti bile. Fakat karşı taraf çok kalabalıktı. Bu şekilde bitmeyeceği aşikârdı.
Dörd, Akira'ya gülümseyerek bakıyordu. Şimdi ne yapacaksın dercesine alaylı bir gülümsemeyle bekledi birkaç dakika.
"Teke tek gel, Dörd. Motorcu arkadaşlarını birkaç üniversitelinin üzerine salman ne kadar etik?" Akira diğerlerini korumak amacıyla anlaşmaya varmaya çalışıyordu.
"Neyin etik olduğunu göstereyim mi sana?" Dörd hafif sinirli bir şekilde konuşurken Akira'nın üzerine doğru ilerliyordu. Rén, Akira'nın arkasından görebildiği kadarlık manzarayla çığlık atarken Dörd çoktan Akira'ya vurmaya hazırlanmıştı.
Akira kaçabilecekken Réna'yı koruma içgüdüyle olduğu yerde durmuş ve sadece yumruğun suratına inmesini beklemişti. Akira kapalı gözleriyle acı hissini beklerken sadece Dörd'ün çığlığını duymuştu. Acı bir çığlık.
Akira gözlerini açarken karşısındaki manzarayla afallamıştı.Ouzou Furuya, az önce bulunduğu Dj kabininden Dörd'ün üzerine atlamıştı. Dörd'ün inlemesiyle adamları durmuş ve birkaçı Ouzou'ya adımlamıştı bile. Ouzou elinde tuttuğu sivri demir parçasıyla Dörd'ü esir alırken Akira az öncenin etkisinden çıkmıştı.
"Ben harici kimse benim düşmanıma yumruk atamaz!" Ouzou Furuya bağırırken arkadaşlarının birkaçı olayın ciddiyetinden çıkıp kıkırdamıştı bile.
Ouzou ve şu Akira takıntısı...
"Adamlarını geri çek, teke tek." Akira konuşurken Dörd'ün adamlarından biri kaşla göz arasında Erika'yı esir almıştı.
Dörd gördüğü manzarayla karar verme aşamasındaydı. Gözlemlerine göre üçüz olan çocuklardan yeşil saçlı olanın sevgilisini esir almışlardı. Diğer manyak üçüz de kendisini esir almıştı. Onlar ne kadar üstünse kendisi de o kadar üstündü. Ama iş bu şekilde hallolmazdı. Bu üniversiteli gençleri kendi sahasında yere serecekti.
"Adamlarımı geri çekerim ama..." Dörd konuşurken hafiften gülümsüyordu. Esir alınmış gibi durmuyordu yüz ifadesi. "Bu kırmızı oğlanla birlikte benimle motor yarışı yapacaksın, Kageura." Akira duyduklarıyla birlikte endişeyle Ouzou'nun tepkisine baktığında Ouzou Akira'ya onay vermişti yüz ifadesiyle. Mecburen yarışacaklardı. Şu an kişi sayısı ve gücü olarak kendilerinden çok üstünlerdi ve Erika'da onların elindeydi. Bu geceyi hiçbiri sağ atlatamayabilirdi. Riski iki kişinin üstlenmesi daha doğru olurdu.
"Unutma çekirge bir zıpar iki zıplar ama dörd(t) kere zıplayamaz." Ouzou alayla konuşunca arkadaşları tekrardan gülmüştü. Böyle bir anda bile grubu toparlayabiliyor olması gerçekten takdire şayandı.
"Elindekiler alınınca görürsün koca oğlan." Dörd esir alınmış olmasına rağmen üst perdeden konuşunca Ouzou sinirle elindeki demiri Dörd'ün boğazına bastırmıştı. Ouzou o kadar kendinden geçmişti ki ne yaptığını idrak etmesi için Erika'nın acıyla çığlık atması gerekmişti.
Tabii ya, Erika onların ellerindeydi. Dörd'e ne yapılırsa Erika bundan nasibini misliyle alacaktı.
Ouzou yaşadığı anlık farkındalıkla Dörd'ü bırakırken Ryuuji de anı fırsat bilerek Erika'yı tutan adamın eline tekme atmıştı. Adamın tuttuğu bıçak yere düştüğü gibi bıçağı yerden alan Auto, bıçağı Erika'yı tutan adama doğrultmuştu.
"Bırak kızı." Ryuuji, derin sesiyle konuşunca adam Dörd'e bakmış ve onay istemişti. Dörd, el hareketiyle bırakmasını işaret ettiğinde özgür kalan Erika koşarak Ryuuji'ye sarılmıştı.
"Yarın gece saat onda, bizim mekânda Akira. Kaybeden arabasına veda eder." Dörd konuşurken adamları mekandan çıkmaya başlamıştı bile.
"Vazgeçerseniz olacaklardan ben sorumlu değilim." Dörd cümlesini bitirince deri ceketini düzelterek çıkmıştı partiden.
.
.
.
.
.
.Neler oluyorr
kurgu soft soft ilerliyordu. Nereye evrildi bir anda.Deri ceketleri giyinin bir sonraki bölüm uçuyoruzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
children of victory
FanfictionOnları hep top peşinde gördük, peki ya sonrası? Ginga e kickoff nam-ı diğer Victory Kickoff bxg| anime