Vanhat Arvet

32 4 0
                                    

Nikon pov:

"Niko!" kuulin Joelin huutavan, tunsin kun hän ravisteli minua. Heräsin. "Mitä vittua Joel!?" Huusin pojalle, joka oli ravistellut minut hereille. "Enkun tunti loppu 5min sit ja kaikki on jo lähteny, vittu sä nukuit sikeesti en meinannu saada jätkää hereil." Joel sanoi. "Joo joo, miten vaa. Jätkät varmaa venailee meit, lähetää" Tokaisin Joelille tuon saarnan jälkeen. Kävelimme Joelin kanssa tupakkapaikalle, missä Aleksi ja Tommi odottivat meitä. "No mikä kesti?" Aleksi kysyi ihmetellen, "Tää yks veti hirsiä nii sikeest ettei sitä meinannu saada hereil" Joel kertoi. "No eks oo jo tarpeeks valittanu siit" Niko sanoi hieman ärsyyntyneenä ja otti askista yhden tupakan, jonka jälkeen sytytti sen.

Joonaksen pov:

Kävelin Ollin kanssa käytävää pitkin, olimme menossa ulos haukkaamaan vähän happea enkun tunnin päätteeksi.
"Joonas" olli sanoi, "Nii olli?",
"Kiusaaks ne sua enää, i mean kesäloma loppu eikä olla puhuttu pitkään aikaa" olli kysyi. Mietin hetken mitä sanoisin, Olli on paras kaverini en haluisi valehdella, mutta toisinaan en haluisi ystäväni huolehtivan minusta turhaan. "Ei ne kai enää", "hyvä!!" olli vastasi. Keskustelun jälkeen kävelimme Nikon, Joelin, Aleksin ja Tommin ohitse, "HUORAT!" Niko huusi meille. Mietin koko aamun mitä laittaisin tänään päälle, muttei se kai ollut tarpeeksi. Niko on kylläkin kiusannut minua 1lk asti ja haukkunut monia kertoja huoraksi, eihän se kivalta tunnu, mutta olen jo tottunut siihen. Minulla on päällä musta huppari ja shortsit, ulkona on vielä kuuma niin en halunnut laittaa pitkiä housuja. Hupparia käytän vaan peittämään arpia, joita tein viime viikolla. Juoksimme Ollin kanssa sisälle, koska en halunnut Nikon häiritä meitä yhtään enempää. "Joonas, sähän sanoit, ettei se enää kiusais" Olli sanoi. "No sillee, emmä tienny ihan varmaks". Kävelimme Ollin kanssa käytävillä, päätimme jäädä käytävän sohvalle istumaan, otan puhelimen käteeni ja katson sitä. *yksi uusi wilma viesti*

- Hei Joonas, mielestäni olisi hyvä nähdä näin koulun alun kunniaksi! voitaisiinko nähdä tänään klo. 12.35? Terveisin: Mari Psykologi.

"Vittu" kuiskasin hiljaa itselleni. "Mitä?" Olli kysyi. "Mulla on tnä psykologi". Istuimme hiljaa ja tuijotin viestiä, en haluisi mennä sinne. Sille ämmälle maksetaa siitä et se tulee kerra viikossa koululle kuuntelee mun valitust, eikä se ees tee mun asioille mitää. Se aina jauhaa sitä vitun deeppii shittii mikä vaa pahentaa mun mt ongelmia, ei se osaa mua auttaa, se saa mut vaa enemmän haluumaa tappaa itteni.

1h myöhemmin.

Kävelin yksinäni hallintokäytävään, toivoen ettei Niko olisi siellä. Niko on troublemaker, joten em yhtään ihmettelisi jos hän olisi taas joutunut reksin pakeille. menin sohvalle istumaan ja tuijotin kelloa intensiivisesti (12.30) Toivoin todella, että Mari hakisi minut jo, en tykkää olla hänen luonaan, mutten myös tykkää olla Nikon kanssa samassa tilassa. Pian psykologin ovi avautui ja Niko käveli ulos sieltä, sydämmeni pysähtyi hetkeksi, hän vain jatkoi matkaansa eikä huomioinut minua mitenkää. Ihan niinkuin olisin ollut haamu. "Joonas! Moi tuu vaa sisää" Mari sanoi. "No mites sulla menee näinä päivinä? Ootko viillelly enää?" Mari kyseli. "Joo hyvi on menny kai joo en oo viillelly". Mari ottaa kiinni kädestäni ja nostaa molemmat hihani. Vanhojen arpien päälle on tullut paljon uusia ja syviä haavoja. "Joonas, nää on tuoreita, millon viimeks?", "En tiiä". Meille tuli hiljainen hetki, jonka jälkeen laskin hihani ja nousin ylös tuolilta. "Joonas puhutaan tästä, mihin sä meet?", "Et sä mua kumminkaan kuuntele nii miks mä jäisin?" Kysyin hyvin ärsyyntyneenä ja odotin vastausta. ........ En saanut vastausta, joten lähdin ovet paukkuen pois tämän huoneesta.
Törmäsin Nikoon käytävällä. "Mitä helvettiä, vitun huora!" Niko huusi ja tönäisi minut maahan. "A- a anteeks.. ei ollu ttarkotus.." Aloin niiskuttamaan. "Noni, eli suksi vittuu siit" Niko sanoi erittäin vihaisena ja lähdin juoksemaan pois päin hänestä.

Nikon pov:

Kävelin naulakkoja kohti, tuon jälkeen oli pakko saada yksi rööki. Kun pääsin pihalle pikakävelin tupakkapaikalle ja vetäsin askista yhden röökin ja laitoin sen huulieni väliin, jonka jälkee sytytin sen. Aleksi tuli tupakkapaikalle. "Jätkä, kaikki hyvi? näytät stressaantuneelt." Aleksi kysyi. "Joo on on", "no jos sä kerran nii sanot, lähetääks? Olli on kuulemma alkanu stalkkaa meit pitäskö asial tehä jotai?". tumppasin röökin ja lähdin kävelemään Aleksin kanssa sisälle, näimme Ollin matkalla, joten päätimme vähän opettaa poikaa.

Joonakeen pov:

Kävelin niiskuttaen käytävillä, samaan aikaan näin ollin istumassa lokeroiden edessä maassa pää polvissa. "Olli!! Apua tekiks ne tän sulle?" kysyin huolestuneena ja Olli nyökkäsi ja nosti päätään. Pojalla oli musta silmä ja huulesta tuli verta, "nyt riitti, mä meen vähä jututtaa niitä". "Joonas ei älä mee, sä saat turpaa vielä pahemmin" Olli yritti estellä, mutten kuunnellut. Etsin jätkiä ympäri koulua samalla, kun Olli seurasi minua pelokkaana. Näin jätkien istuvan yhdessä ruokalan pöydässä, kävelen heitä kohden. "Mikä vittu teiän ongelma on? Ei mua kiinnosta kui paljo te mua kiusaatte, mut jättäkää Olli rauhaan!!" huusin pojille. "Ja kuka sä oot meitä estää? hm? Sano vaikka pikku kamulles et lopettaa stalkkaamise" Niko sanoi. Löin häntä poskeen, "Nyt lähti. Saatanan rotta!" Niko huusi ja potkaisi minua vatsaan. "Sä lyöt ku muijja, vitun heikko, alaksä itkee? vittu sä olet nolo" Niko vittuili. Tunsin kyynelten valuvan poskiani pitkin, olen heikko ja tiedän sen hyvin, ei sitä minulle olisi tarvinnut kertoa.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

En osaa oikee kirjottaa wattpadei ja kirjoitusvirheitäki varmaa aaaaiiika monta:') mut tää on paras mihin mä pystyin!

Left Or Right.Where stories live. Discover now