Totuus vai tehtävä

20 4 2
                                    

Nikon pov:

Istuimme jätkien kanssa ruokalassa, "Haluutteks tulla ryyppää tänää?" Aleksi kysyi. "Totta vitussa" vastasimme jätkien kanssa samaan aikaan. Lähdimme piakkoin, koska hyppytunti oli loppumassa, meillä olisi seuraavaksi psykologiaa, mutta olemme sen verran laiskoja että lähdettiin vaan suoraan koulusta käppäilemään aleksille.
Aleksilla:
"No mitä te haluutte tehä?" Aleksi kysyi muutaman bissen juotuaan. "No mennääks To vai Te?" Joel kysyi. Vastasimme kaikki joo, koska meillä oli tylsää ja muutakaan tekemistä ei oikein ollut. "okei no, Tommi, To vai Te" Aleksi kysyi ja virnisti. "To", "Ooks pannu ketää täst porukast?", "En oo, jätkä oon neitsyt" Tommi kertoo ja alkaa nauraa. Hetken päästä Tommi kysyy Joelilta "Joel, To vai Te", "To", "Kuka oli sun viimesin pano?", "Mari, kyllä se psykologi" Joel sanoi ja katsoimme poikaa hetken aikaa, sitten aloimme nauraa. "No Niko, To vai Te" Joel kysyi. "Te"..
"Oho oho, iso poika päätti ottaa Tehtävän. No okei, sun täytyy päästä Joonaksen kanssa sänkyy, sitku se on antanu nii sun tehtävä on suoritettu." Joel sanoi ja otin tehtävän vastaan. Jätkät katsoi mua hetken hiljaa, mutta kohta kumminkin jätkät alkoivat nauraa minulle. "Miten sä muka aiot saada sen luottamukse?" Tommi kysyi, "Emmä aiokkaa, vedän sen vaan koulu vessaa ja hoidan mun tehtävän."

Joonaksen pov:

Heräsin Ollin sängystä, klo. on 21.25 illalla. Mul on hirveen tokkurainen olo, en meinaa päästä itse sängystäkään ylös. Olli tuli huoneeseensa ja kysyi "Mikä olo?", "Mitä tapahtu?", "Joonas sä sait paniikkikohtauksen". Olin hetken hiljaa, mulla ei oo ollu paniikkikohtauksia enää pitkää aikaa, miks just nyt? Minua itketti, en haluaisi, että tänä vuonna tapahtuisi sama kuin vuosi sitten. Mä oon väsyny siihen paskaan, mitä koin sillon. Mä viiltelin joka toinen päivä, pitkiä ja syviä haavoja. En halua isän tai Ollin enää kokevan sitä tuskaa minkä mä aiheutin mun mielenterveys ongelmilla, ne huolehti musta ihan turhaan.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Jatkooooo, tää on vähän lyhyempi ku mun keskittymiskyky ei riittäny ja mua väsytti liikaa. sanoja: 309

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Left Or Right.Where stories live. Discover now