Joonaksen pov:
Heräsin huoneestani yöllä, katson kelloa.
3.37am.
Vittu.. mietin hiljaa mielessäni ja yritän nousta ylös sängystäni, alain horjua kun nousin ylös. "Ei vittu mitä mulle on syötetty"
kuiskasin itselleni, yritin parhaani mukaan kävellä keittiöön ihan tokkuraisena ja muistelin eilistä, muistan juuri ja juuri, että jouduin Nikon kanssa tappeluun.
Isäni istui keittiön pöydän ääressä ja itki, "iskä miks sä itket?" kysyin huolestuneena. "Joonas mä oon huolissani susta, en tienny et sä jatkoit viiltelyä..", "A-a anteeks.." sanoin ja tunsin kyynelten valuvan poskiani pitkin. "Voi Joonas rakas, emmä oo vihanen sulle. Mä en vaa kestä jos menetän sut samalla tavalla ku äitis." Isäni sanoi ja vetäisi minut haliin. "Mennää nukkuu, sul on aamul kouluu" edessäni oleva mies sanoi ja lähdimme huoneisiimme. Klo. on 5.00am ja oon vaan pyöriny sängys koko yön, en saa unta ku aamu jännittää mua. En halua nähdä Nikoa, Aleksia, Joelia tai Tommia he vain alkaisivat nauraa et kui heikko ja herkkä mä oon. Mua sattuu vieläki ihan vitusti mahaan, seki voi varmaa olla yks syy miks en saa nukuttuu.Aamulla:
Mua väsyttää ihan vitusti, en oo nukkunu puoliakaa yöstä ja pitäs viel jaksaa raahautua kouluu. Nousin sängystäni ja kävelin vessaan, avasin vessan kaapin oven ja yritin etsiä partateriä, niitä ei kumminkaan löytynyt. "Mitä sä etit? jos etit partateriä nii ne ei oo siellä" isäni säikäytti minut ja sanoi. "no en ettiny niitä" sanoin hieman ärtyneenä. "Joonas ooksä nukkunu yhtää?" isäni kysyi rauhallisella äänensävyllä. "en" sanoin ja lähdin takaisin huoneeseeni ja laitoin oveni kiinni. Mä en tiiä mitä mä pukisin päälle, liia monta vaatetta joka ei näytä hyvältä mun pääl. 30min kesti laittaa vaatteet ja päälläni on nyt revityt mustat farkut ja musta huppari.
Olen kävelemässä kouluun, matkanvarrella on silta joka ylittää todella syvän järven, välillä tekis tosiaan mieli vaa hypätä alas siltä sillalta, mutta se silta on liian lähellä koulua, joku saattaisi nähä. Jatkoin vaan kävelyä ja kun pääsin koululle ja astuin ovista sisään, näin heti ekana Nikon, Joelin, Aleksin ja Tommin, he kääntyivät minuun päin "Kattokaa sielt se blondipoika tulee, vittu et jätkäl on kireet vaatteet, alaksä huoraa jotai täält koulustki?" Niko alkoi vittuilemaan. Yritin ignoorata Nikon, mutta kun yritin kävellä pois Niko otti ranteestani kiinni ja vingahdin kivusta. "Mihis sä luulet lähteväs? en kuullu sun vastaavan mitää mun kysymykseen, hm?" Niko sanoin. Yritin kiemurrella pois, mutten voinut, sattui liikaa. *Niko alkaa repiä Joonasta hiuksista ja kuiskaa Joonaksen korvaan* "Vastaa mun kysymykseen nii päästän sut.".. Aloin itkemään ja huusin nikolle "En oo huora! päästä mut jo pois Niko pliis!!". Niko päästi irti hiuksistani ja tönäisi pois päin hänestä. "Tulihan se sieltä, sähä osaat puhua. Mut jos et oo huora nii miks näytät sellatteelt?" Niko kysyi ja naurahti. Lähdin itkien pois ja yritin löytää Ollia. "Vittu mikä horo" Jätkät nauroivat.Ollin pov:
Pitäiskö mun kertoo Joonakselle, etten tuu tänää kouluu. Vanhempani huolestuivat niin paljon vammoista mitä sain eilen, että he eivät päästä minua tänään kouluun. Toivon et Joonaksel on kaikki hyvin, se puollusti mua ja otti ite niilt turpaa mun takia. Tuntuu tosi pahalta.
Snäpissä:
Joonasss❤️
Minä: Joonas, mä en tuu tänää kouluu
Joonasss: Mitä? Olli onks jotai sattunu?
Minä: Ei, äiti ja iskä ei uskalla päästää mua
kouluu eilisen jälkee, et oon varmaa pari pv pois koulusta, Anteeks :(Joonasss: Ei se mitää, kyl mä pärjään!!
Minä: Joonas, ooksä ihan varma?
Joonasss: Joo oon.
Minä: Okei, no haluuks tulla koulun jälkee meille?
Joonasss: Käy.
Toivon et jätkät jättää tänää Joonaksen rauhaa, se ei yhtää ansaitse tota kohteluu mitä sille annetaan. Ekaks sen äiti, sit kiusaaminen, sit mt ongelmat ja mitä vielä? Toivon et viel joku päivä kaikki sen ongelmat järjestyy.
N. 5h myöhemmin:
Kuulen ovikellon soivan ja menen avaamaan, se on Joonas. Joonaksella valuu verta kädestään. "Joonas!! sun käsi?!" huudan. "Oh" Joonas tokaisee. Talutan Joonaksen vessaan ja nostan hänen hihansa, "Joonas ooksä repiny näitä?", "En", "No mitä sit?", "Niko otti mun ranteesta kiinni ja veti", Aloin melkein itkeä kun kiharatukkainen poika kertoi mitä Niko on taas tehnyt. "Joonas ei hätää, mä en oo vihanen ei oo mitää hätää." Sanoin pojalle ja aloin putsaamaan haavoja, haavat putsattua otin sideharsoa lääkekaapista ja laitoin sitä joonaksen käteen. Laskin Joonaksen hihan ja annoin hänelle puhtaan hupparin, jonka poika puki päälleen. Heitin Joonaksen likaisen hupparin pyykkikoriin ja sanoin tuovani sen hänelle huonenna.
3h myöhemmin
Olemme katsoneet Joonaksen kanssa disney elokuvia koko illan, Joonas tykkää tosi paljon Elemental elokuvasta ja Autot elokuvista, niin katsoimme niitä.
*Joonas nousee sängystä*
"Mä käyn vessassa" Joonas sanoo ja lähtee huoneesta.Joonaksen pov:
Kun pääsin vessaan, nostin hihani ja katsoin toisen käteni arpia (missä ei ollut sideharsoa) teki mieli tehdä lisää haavoja, kaikki pahat ajatukset pyörivät päässäni, enkä saanut niitä pois mielestäni, välillä tuntui, että viiltely on ainut pakokeino. romahdin vessan lattialle, enkä saanut kunnolla henkeä. Halusin kuolla, en kestä enää sitä kipua ja tuskaa mitä Niko, Joel, Aleksi ja Tommi antavat minulle koulussa. Alan pikkuhiljaa näkemään valot kirkkaina ja kuulemaan kaikki äänet kovina.
Ääni Joonaksen pään sisällä:"Kuole huora"
"kukaan ei välitä susta"
"tapa ittes"
"vitun heikko""Jätä mut rauhaan!?" Huudan niin kovaa kun pystyn, en kestä ääniä päässäni. Tunnen jonkun ravistelevan minua. "Joonas! Joonas! Joonas hengitä!" Kuulen Ollin huutavan minulle. "Isä tuo se!" Olli huutaa. Yritän rimpuilla pois Ollin otteesta, "Päästä irti! Mä en halua elää, mä haluan kuolla!!" huudan ja rimpuilen, äänet vain kovenevat ja kovenevat. "Mä haluan pois! päästä mut!!" huudan Ollille, mutta yhtäkkiä tunnen kun äänet katoavat ja tunnen oloni todella rauhalliseksi. Tunnen oloni veltoksi ja silmäluomeni alkavat painua kiinni vaikka kuinka yritän pitää niitä auki. Kaikki vain pimenee.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Tähä tuli 921sanaa ja täs kesti hetki kirjottaa, mut ihan hyvin tää kai meni!
YOU ARE READING
Left Or Right.
RandomNiko X Joonas (Blind Channel) •smut •väkivalta •huumeet •alkoholi -Joonas = 17v -Niko = 19v -Joel = 19v -Olli = 17v -Aleksi = 18v -Tommi = 20v Täö kertoo kuudesta pojasta, jotka käyvät samaa lukiota. Niko, Joel, Aleksi ja Tommi ovat Ollin ja Joona...