Hajnali kettő körül ugyan arra a rémálomra riadtan fel mint mindig.
Egy pohár víz ivása után újra álomba merültem. Következőnek már reggel 10-kor keltem fel arra, hogy Anita bejött.
-Jó reggelt Hanna!
-Jó reggelt Anita! Köszönök neki álmosan.
-Gyere készülj el és haza viszlek mielőtt a bátyád hazaér.
-Ok.Amint Anita kiment neki kezdtem készülni. Felvettem a tegnapi szetteimet és csepegtettem egy kis szemcseppet a szemembe, hogy a bátyám ne vegye észre annyira a sírás nyomokat. Biztos észre veszi mivel a feldagadt szememet nem tudtam eltüntetni.
Egy tíz perc készülődés után már lent is voltam a földszinten és a Szalai család maradék tagjaival reggeliztem.-Amúgy, hogy aludtál Hanna?
-Ha az a rémálom nem kisértene akkor jobban de amúgy egész jól aludtam.
-Értem.
-Köszi a reggelit Anita nagyon finom volt.
-Szívesen de induljunk.
-Rendben
-Szia Attila!
-Szia Hanna!Tíz perccel később már a kapunk előtt álltunk ahol tegnap reggel még a nővérem és Ádám is itt volt. Vegyes érzéssel mentem be a házba de próbáltam erős maradni és nem bőgni mert akkor a bátyám tuti,hogy nagyon megilyedne.
Mivel a bátyám érkezéséig volt még három óra hossza ezért elhatároztam, hogy elsőnek is átöltözök egy kényelmes itthoni szettben utána megnézem a tegnapi Formula 1-es Japán nagydíjat.Egy óra múlva vége lett a versenynek a bátyám második lett a helyi versenyzőt nem tudta legyőzni. A verseny után neki álltam egy egyszerű vacsorának ami annyit takar, hogy rendeltem két közepes pizzát. Amíg a pizza nem jött .egy addig néztem tovább a kedvenc filmemet.
Egy és fél óra múlva megjött a pizza a megterített asztalnál várom a bátyám aki bármelyik percben megjöhet. A merengésemből a csengő éles hangja zavart meg. Egyből rohantam az ajtóhoz és a bátyám nyakába ugrottam aki hála az istennek megfogott és nem hagyott mind a kettőnke elesni. Mivel a bátyám nem tudott a balesetről ezért vidám volt és én is próbáltam az lenni.
-Szia hugi! Rég láttalak
-Szia Bátyó! Hát mert sose vagy itthon ezért nem láthattál. Amúgy gyere beljebb van kaja.
-Köszi. Azta! Ezeket te sütötted?
-Nem.
-A kis rafinált
-Inkább együnk.
-Rendben. Jó étvágyat hugi.
-Neked is bátyó. Viszont kaja után beszélni szeretnék veled.
-Ok!?Húsz perc után elfogyott a pizza.
-Finom volt a kaja. Köszi hugi.
-Nagyon szívesen.
-Mond mit szerettél volna.
-Üljünk inkább a kanapéra és ott elmondom.
-Rendben figyelek.Vettem egy nagy, mély levegőt és neki álltam a mesélésnek.
-Gondolom érdekel, hogy Kitti és Ádám hol vannak.
-Igen. Kiváncsi lennék rá.
-Tegnap reggel Kitti elment megnézni Ádám edzését aztán este elmentek egy vacsorára de hazafelé jövet (itt vettem egy mély levegőt) balesetet szenvedtek.
-Hogy mi van? És hol vannak? Hogy vannak?
- Ádám a kórházba szállítás közbe meghalt Kittiért és a kicsiért két órát küzdöttek de ők is meghaltak (itt lehalkultam és úgy folytattam tovább) nekem már csak te maradtál.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
A lány aki akarata ellenére lett híres [BEFEJEZETT]
RomanceA történet egy lányról szól kinek kiskorában meghaltak a szülei és csak egy nővére és egy bátyja van de egy nap a hármuk élete teljesen megváltozik megint..... A sztori kitalált történet a valósággal bármilyen egyezés félig a véletlen műve félig ne...