11. rész

3 1 1
                                    

A csapat sajtós elment előttem. Megnyugodtam, hogy nem vették észre. Viszont ahogy elindultam kifelé egy újságíró elkapott.

-Elnézést? Maga itt dolgozik a Ferrari csapatába? Vagy valamelyik pilótának a barátnője?
-Elnézést de mennem kell.

Próbáltam kikerülni de elém állt és nem tudtam sehogy se kikerülni. A következő pillanatban egy biztonsági őr lépett mellém.

-Esetleg az úri ember zaklatja magát kisasszony?
-Igen.
-Kérem uram fáradjon velem.

A biztonsági őr kikisérte az újságírót én meg nagyjából nyugodtan indultam a szállásra. Amint beértem lefürödtem és leültem az ágyra bekapcsoltam a tévét és néztem addig míg nem kopogtak. Egyből szaladtam is ajtót nyitni. Amint kinyitottam a bátyám gyors belépett és becsukta az ajtót, egyből egymás nyakába ugrottunk.

-Hallom találkoztál egy újságíróval.
-Igen sajnos. Félek, hogy cikk lesz belőle.
-Ha cikk lesz belőle az az én hibám lesz.
- Nem a te hibád lesz. De most menny pihenj.
-Biztos?
-Igen. Holnap találkozunk.
-Rendben hugi. Jó éjt. Szeretlek.
-Én is szeretlek. Neked is jó éjt.

Amint ezt a párbeszédet befejeztük a bátyám gyors kilépett az ajtón és becsukta. Amint ez megtörtént én gyors bekulcsoltam és lefeküdtem aludni. Hajnali kettőkor megint felébredtem, ittam egy pohár vizet és vissza feküdtem. Reggel nyolckor keltem gyors összeszedtem magam, tettem fel egy kis szempillaspirált és szájfényt utána felvettem a mai ruhám ami egy farmer short és egy halvány rózsaszín póló volt.
Elraktam mindent aztán beszálltam a kocsiba és tíz perc múlva a pályánál voltunk. Kiszálltam és megmutattam a VIP kártyám aztán meg bementem a boxba. A boxba egy srác beszélgetett Adammal aki nem volt más mint Sainz.
Oda mentem hozzájuk de sajnos Sainzal nem tudtam beszélni mivel Alex elhívta aztán pedig kezdődött a verseny. A verseny fele letelt mikor egy baleset történt...

A lány aki akarata ellenére lett híres [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora