9. rész

7 1 1
                                    

* 1 hét múlva *

Most vasárnap van. Este 6 óra. Épp a pakolást fejezem be. Hogy minek pakolok? Eltelt az egy hét és holnap megy a repülő gépem Spanyolba. A bátyám már kint van mivel ma is gyakoroltak. Az elmúlt egy hétbe a temetésen kívül nem volt semmi csak pihentünk. Gyors összepakoltam, ellenőriztem, hogy minden megvan e aztán elmentem fürödni. Amint kész lettem lefeküdtem és el is aludtam. Hajnali kettőkor a szokásos rémálomra keltem és után egy perce megszólalt az ébresztőm. Gyors felkeltem elvégeztem a reggeli rutinom aztán felöltöztem és tettem fel egy kis sminket, vagyis szempillaspirált és szájfényt. Amint kész voltam elpakoltam a maradék cuccom és lementem. Felvettem a cipőm, bezártam az ajtót és elraktam a kulcsom. Bepakoltam Gábor kocsijába és indultunk a reptérre. A reptéren becsekkoltam és vártam. Amíg vártam az indulásra ettem egy kicsit. Felszállt a kép és elindultunk végre. Az út hamar eltelt. Amint leszáltam elmentem össze szedni a cuccom és fogtam egy taxit.

-Buenas tartes senõrita! (Jó napot kisasszony)
- Buenas tartes! (Jó napot)
- Adónde debo llevar a la dama? (Hová vigyem a hölgyet)
- Por favor llévame al Hotel Gál. (Kérem vigyen a Gál Hotelbe)
- Está bien. (Rendben)

Húsz perc múlva meg is érkeztünk kiszálltam és a sofőr segítségével kivettem a bőröndöm.

- Gracias. Cuánto va a costar? (Köszönöm. Mennyibe kerül?)
- 300 euró.

Amint kifizettem elköszöntem.

- Adios. (Viszlát)
-Adios senõrita. (Viszlát kisasszony)

Amint bementem egy gyönyörű halba léptem. Egyből odamentem a recepcióshoz.

-Buenas tartes! (Jó napot)
- Buenas tartes! Puedo ayudarle? (Jó napot! Segíthetek?)
-Tengo una reservarcion. (Van egy foglalásom)
- Bajo que nombre? (Milyen néven)
-Léna Hanna Molnár.
- Ya estoy mirando. (Már is nézem)
Lo tengo! (Megvan)
2do piso, sala 24. (Második emelet, huszonnégyes szoba)
- Gracias. (Köszönöm)

Fel lifteztem az emeletre hamar meg is találtam a szobám amint bementem  kivettem a bőröndből a VIP kártyám amit még a bátyámtól kaptam és elraktam a kistáskámba.  Kiléptem a szobámból bezártam az ajtót és elraktam a kulcsát utána lementem a szállás elé. Mivel a bátyám már tudta, hogy itt vagyok ezért küldött elém egy kocsit. Be is ültem és elvitt a versenypályához. Bemutattam az őrnek a VIP kártyám és bementem a Ferrari boxba. Amint beléptem és megpillantottuk a bátyámmal egymást nyújtotta a kezét, hogy öleljem meg én meg egyből a nyakába ugrottam. Kellett két perc mire észhez tért és megtartotta az egyensúlyunkat de közbe nevettünk mind a ketten. A pillanatot egy férfi hang zavarta meg.

- Ló siento! (Elnézést)

Mellettünk egy ötven év körüli férfi állt.

- Os presentaré Alex mi hermana. (Alex bemutatom a húgom)
- Buenas tartes. (Jó napot)
- Alexander es el  capitán del equipo Ferrari. (Alex vagyok a Ferrari csapatkapitánya)
- Me alegro. Soy Hanna la hermana de Adam. (Örvendek. Hanna vagyok Adam húga)
- Lo siento, nő quise molestarte, pero selas el próximo én salir al campo. ( Elnézést nem akartam zavarni, de te jössz a pályán)

A lány aki akarata ellenére lett híres [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora