Bana bi ilham perileri geldi bende dedim onlar gitmeden yazayım çok konuşmıycam sadece yazım yanlışlarım varsa özür diliyorum 🤧🤧🤧>>>>>>
Jungkook'dan
Jimine gelmiştim şu anda duş almış salonda oturuyorduk
"Jungkook daha iyimisin?"
"İyiyim jimin"
Dediğimde beni kendine çekip sarıldı
"Jimin..."
"Hmm?"
"Neden?"
"Anlamadım"
Gözlerim tekrar dolmuştu
"Neden bana kimse acımıyo?"
Küçük bir iç çektikten sonra konuşmama devam ettim
"Neden vücudum ve yüzümü sevmiyorlar yada sevdiremiyorum?"
Dolan gözlerimdeki yaşlar tek tek almaya başlamıştı
"Benden niye kimse hoşlanmıyo veya arkadaş olmak istemiyor?"
Bu sefer konuşan o olmuştu
"Deme öyle ben varım hem"
"Jimin biliyorum sen varsın ama sen hiç gördünmü sınıftan hiç birisiyle doğru düzgün konuşabildiğimi yada hiç zorbalanmadığım günü gördünmü?"
"Sırf bu lanet olasıca fiziğim yüzünden tanrı öteki insanları özenerek yaratmış ama ben ben neden bu iğrendirici vücuda sahibim?"
Ağzımdan kaçan küçük bir hıçkırıktan sonra tekrar konuşmaya devam ettim
"Vücudumu geçtim vücudum dılında benim neyimi sevmiyolar neyimi değiştirirsem insanlar beni sever?"
"Deme öyle kookie fiziğin çok tatlı yanaklarını mıncırasım geliyo böyle düşünme kalbin temiz önemli olan o"
"Jimin anlamıyorsun beni kimse anlamıyo anlamıyacakta neler çektiğimi kimse bilmiyor etrafımdaki insanlar üzülmesin diye elimden geleni yapıyorum geçen gün sana bahsettiğim sınıfça olsn piknikte annem mesaiye kalmıştı annem ben yazttıktan yarım saat sonra gelmiş ve bana gece yarısı piknik için kek yapmıştı sabah kalktığımda keki gördüm üstünde not vardı notta ne yazıyordu biliyormusun?"
"Ne yazıyordu"
"Oğluşum mesaiye kaldığım için bişey yapamadım çok eve geldiğim gibi bu keki hazırladım umarım beğenirsiniz söz bir dahakine daha lezzetli bişey yapıvam arkadaşlarınla iyi eğlenceler <3"
"Sonra keki alıp evden çıktım piknik alanına gidince ben hiç bişey yemedim biliyormusun yine dalga geçecekler diye sonra yeme zamanı bitince kek kabını almaya gittim kimse dokunmamıştı bile biliyormusun sırf annem üzülmesin dışlandığımı anlamsın diye tek başıma bir ağacın dibinde oturarak o keki tek başıma bitirdim ve eve gelince annemin o boş kek kabını gördüğündeki mutluluğunu görmen lazımdı sanki dünyalar onun olmuştu"
Bunu anlarınca onunda gözleri dolmuştu
"Keşke keşke diğer insanlarda böyle sevgi gösterseler bana ben neyi eksik yapıyorum?"
"Biliyormusun ben o kadar çok intahar etmeyi düşündümki ve denedimki kimsenin ruhu duymadı"
"Ama yapamadım yapmadım arkamdan paramparça olucak sen annem, namjoon hyung ve seokjin hyung un üzülüceklerini düşündüm"
Ağlamam şiddetlenmişti Jiminde dediklerimin şokundaydı
"Bana soruyorsunya Yugyeom un neresini seviyorsun? Diye sana devam buda işte lisede ilk gördüğüm gün cidden tutulmuştum biliyorum bana çok kötü davranıyo ama yapamıyom Jimin yapamıyorum açılmayı düşünmüştüm beni zorbalamya başlayınca içimde kaldı ama beni sevmesi için ve diğer insanların beni sevmeleri için elimden geleni yapıcam"
Konuşmamdan sonra sesizlik çökmüştü ağlamanın yorgunluğuyla uykuya dalmıştım
Sabah olur
Jungkook'dan
Sabah normal bir şekilde jiminle okula gitmiştik Jimin kendi sınıfına gittikten sonra bende kendi sınıfıma girmiştim girdiğim gibi herkes dedikodumu yapmaya başlamıştı sıramda kafamı koymuş dinlenirken yanımda bir beden hissettim kafamı kaldırıp baktığımda tabi şaşırmamıştım Yugyeom bu gün çok güzel kokuyordu eskisi gibi deildi kokusu
"Ooo dünki olaydan sonra okula gelmezdin diye düşünüyordum hatta kaydını falan sildirirsin diye düşünüyordum"
Bu çok saçma ve sıkıcı oldu🤧🤧🤧🤧 ama neyse aslında atmıycaktım ama arkadaşım kedicikk yüzünden attım beni tehtid ettiği için mecburen attım ne diyim umarım beğenmişsinizdir 😽😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling love me
Fanfictionsen beni çok uzaklarda aradın ama kalbine bakmayı düşünmedin