[ Gidişat hakkında bilgilendirme!! Lütfen üşenmeyin, okumadan geçmeyin. ♡ ]//
Periler yaşadıkları ortama göre 4 gruba ayrılabilmektedir:
Kara perileri: Aldeid (Vadi), Napaea (Vadi), Auloniad (Yayla), Leimakid (Mera), Oread (Dağ), Minthe (Nane), Hesperid (Bahçe)
Su perileri: Helead (Bataklık), Okeanid (Okyanus), Nereid (Akdeniz), Naiad (Tatlı su)
Ağaç perileri: Dryad (Meşe), Leuke (Kavak), Meliae (Dişbudak), Epimeliadlar (Elma)
Yeraltı dünyası perileri: (Lampadeler)
Elemantel Periler?
Elemanteller, isimlerinin işaret ettiği gibi, element varlıklarıdır. Bu varlıklar Kabalistler' e göre dört element dünyasında evrilirler: hava, toprak, ateş ve su. Gnomlar (topraktan), silfler (havadan), semenderler (ateşten) ve su perileri/undine (sudan) olarak isimlendirilmişlerdir.
Hava Perileri?
Hava Perileri'nin üç genel tipi bulunur. Birinci tip bulutları işgal eden ve onlarla iş gören si1f benzeri varlıklardır. Bunlar periler dünyasının yontu ustalarıdır. İkincisi rüzgar ve fırtınalar1a bağlantısı olan perilerdir. Bunlar bir çeşit enerji ve kuvvet merkezleridir. Bu tiplerin hepsi.
Semender ne demek?
Ateş perileri olarak bilinirler.
Semenderler atletik, hızlı hareket eden, ateşli, saldırgan, istekli, kontrol edilmesi zor, bağımsız, bazen şiddete meyilli, çabuk kızan, fevri, dürüst, güdüsel, dobra, tartışmacı varlıklardır. İş yaptırmada çok iyi olabilirler, çünkü iş üstlenmede büyük bir enerjiyle hareket eder, zor işleri daha çok severler, ne var ki kendilerine emredilmesin sevmezler ve başladıkları işleri bitirmezler. Uzun süreli, sabır gerektiren işlerde iyi değildirler.
İnsan şekline büründüklerinde genellikle kızıl, kızıl sarı kıvırcık, parlak saçları, kırmızı bir yüzleri vardır. Delici bakışlara sahip olan gözler genellikle gri veya bal rengidir, nadiren açık mavi olur. Ayrıca el kol haraketleri de hızlıdır.
Ateş perilerinin oynadıkları rol doğanın kapsamındadır, fakat kendileri ortalama perilerden çok daha akıllıdırlar çünkü melek alemiyle daha yakından ilişkilidirler.
[ Yazarın kurgu için kattığı fakat doğruluğundan emin olmadığı, kendi kafasında tasarladığı detaylar: ]
Element perileri, ayrı ayrı dağılıyorlar. Fakat yazacağım bu fiction bir hayal ürünü ve çok fazla bilimselleri kasmaya gerek olmadığını düşünüyorum.
Bu yüzden bu fiction da yazacağım Jeon Jungkook karakteri komple bir element perisi olacak. Yani, özel bir peri. Hava, Ateş, Toprak ve Su olarak vücudunda hepsini barındırıyor.
"Bu imkansız, fazla saçma." Demeyin lütfen. Hayal gücünü kullanarak ortaya çıkartılan şeyler de hikayeye dönüştürülebilir ve bu şekilde daha iyi olacağını düşündüm bebeklerim.
Ayrıca öyle aman aman ciddi değil de tatlı eğlenceli hafifte tutkulu bir aşk olan fiction okuyacağız ama yine de bu bilgilendirmeleri beyniniz yanmasın diye yapıyorum. Çok bildiğimden değil..
2. Element perisi olarak içinde hava da bulundurduğu için şöyle bir ayrıntı ekledim: Jeon Jungkook'un hislerine ve düşüncelerine göre yaşadıkları fantastik evrenin hava durumları değişkenlik gösteriyor. Bu tamamen benim kafamdan kurduğum bir ayrıntı ama bunun üzerine feci şeyler yazacağım için aklınızda bulunsun. Olay birazda bu.
Anladığınızı umuyorum ve karakterlerin rollerini yazıyorumm.
Yoongi; Müzik perisi. Müziğin gücünü kullanıyor.
Namjoon; Eşyaları oynatma gücüne sahiptir.
Jungkook: Element perisi ve özel bir peri olarak tanınır. Çünkü dört elementte vücudunda barınır. Ateş, Su, Hava ve Toprak.
Diğer karakterler ise Büyücüler:
Büyü veya sihir, insanların doğaüstü, paranormal veya mistik yöntemlerle doğal dünyayı (olayları, nesneleri, insanları) etkileyebildiğini öne süren uygulamalar ve bunların çevresinde oluşturulan kültürel sistemdir.
Jimin, hoseok, taehyung ve seokjin büyücülerdir.
Büyücülük Okulu Nedir?
Harry Potter izlemeyen yoktur diye düşünüyorum.. Bunu en iyi Hogwarts'ı örnek vererek açıklayabilirim sanırım. Daha çok büyücülüğü öğrenmek, eğitilmek adına gidilen bir okul olarak düşünüp geçedebilirsiniz zaten okurken anlayacaksınız.
Sadece burada bir ayrıntı vereyim;
Taehyung'un ayrıca dokunduğu insana karşı manipüle etme özelliği olduğunu bilseniz iyi olur. Bu da tamamen kurgu için düşündüğüm bir ayrıntı.
Büyücülük okulu kafamda üç'e ayrılıyor;
1. Siyah sihirbazlar
En iyi öğrencilerin olduğu bir bina.
2. Yeşil sihirbazlar
Orta sınıf bir bina.
3. Beyaz sihirbazlar
En düşük sınıf büyücü binası.
(Tamamen uydurduğum bir olay.)
//
Evet, umarım kendimi açıklayabilmişimdir. Öncelikle fiction Texting+Düzyazı olarak birlikte ilerleyecek. Texting olarak başlayıp güzel anlatımla yazılması, ayrıntılı görülmesi gereken bölümleri düzyazı yazacağım.
+ Olarak hangi bölümün texting hangi bölümün düzyazı olduğunu anlamanız için texting olan bölümlere bölümün sayısını yazarken düzyazı olan bölümlere ekstra yıldız sembolü ekleyeceğim.
Buraya kadar geldiyseniz, çok teşekkür ederim.
Keyifli Okumalar bebeğim. 💗
lesss gooo👉🏻👉🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
elemental fairy and wizard | taekook
Fanfictionben çoktan lanetliyim, o ise bir peri masalı [ texting + düzyazı ]