Yorgun gözlerini açmak neden bu kadar zor geliyordu.
Artık uyanmak istiyordu. Göz kapaklarının altındaki zifiri karanlık bitsin istiyordu.
Üzerinde büyük bir ağırlık vardı. Ne olduğunu anlamadı.
Parmağının kıpırdamayacak kadar yorgun olması...
Güneş doğmuş muydu? Saçlarından burnuna dolan iyot kokusu bir his miydi?
Yoksa son gücüyle arşınladığı dalgalardan ona kalanlar mıydı?
Gözünü açamıyordu. Oysa doğmuş olan güneşi merak ediyordu.
Bedeni kıpırdamıyordu. Hiç yerinde duramayan bir kızdı.
Ağzındaki doluluk hissi konuşmayı çok seven o kızı susturuyordu.
Son anını hatırladı. Son gücü ile saç telinden tırnak uçlarına kadar hissettiği keskin acılara rağmen attığı kulaçları hatırladı.
O zaman yapabildiyse şimdi yine yapardı. Hafifçe aralayabildi gözlerini bir ışık vardı.
Güneş ışığını andırmamıştı. Beyaz floresan ışığıydı. Yoksa hala gece miydi?
Ve en önemlisi o şu an neredeydi?
Daha fazla açılmıyordu gözleri ancak sızlıyordu.
Ne zamandır ne kadardır uyuyordu bilmiyordu ama uykusunda bile canının acıdığını hissediyordu.
Biraz daha zorladı kendini düşündü...
Hastanedeydi. En son babasının onu öptüğünü hatırladı.
Büyük hata yapmıştı. Acısına yenilmiş babasını büyük bir hataya sürüklemişti.
Saatlerdir açmaya çalıştığı gözleri bir anda açıldı. Aynı anda kulağına dolan tıkırtı sesini duydu.
Adam günlerdir gözüne girmeyen uyku ile ayrılmamıştı buğulu camın önünden, gözleri yanıyordu.
Aldırış etmedi. Sadece sevdiği kadını izliyordu. Neredeyse bir haftadır öylece uyuyordu.
Onu son gördüğünde 'uyurken izlemeyi' düşlemişti. Bu şekilde olacağını hiç düşünmemişti.
Yaralarını görebiliyordu. Yanına gidip bütün yaralarından öpmek istiyordu.
Arada bir kıpırdayan ellerini sıkı sıkı tutmak çok sevdiği saçlarını sevmek istiyordu.
Başını cama yasladı. Gözleri sevdiği kadının üzerindeydi.
Bir anlığına gözleri açılmış gibi geldi. Evet açmıştı gözlerini heyecan içinde başını yasladığı cama vurmaya başladı.
Burada olduğunu hissettsin istiyordu. Onun yanında olduğunu bilsin istiyordu.
İçinden geçen şükür duaları durmuyordu. Islanan ve acıyan gözlerine aldırış etmeyi çoktan bırakmıştı.
Günlerdir tükenen gücünün son damlaları ile cama vuruyordu.
Genç kadın Başını tıkırtıya doğru çevirmek istedi. Yapamadı...
Başının arkasında bir yer ona engel oluyordu. Sesler daha da yoğun geliyordu.
Yavaş ve acılı hareketler ile başını çevirdi. Kalbinde oluşan heyecanı hissetti.
Camın arkasını net göremese de kalbi görmüştü.