HABERLERRR

499 30 2
                                    

5. SEZON 5A VE 5B OLMAK ÜZERE İKİYE  AYRILIYOR VE TOPLAMDA 20 BÖLÜM OLACAK

-5A'NIN TAMAMI, GERİYE DÖNÜŞ.

***

Yani, sezonun ilk 10 bölümü tamamen geçmişi gösterecek ve 5B'de şimdiki zaman işlenecek.

-Tyler Posey&Dylan O'Brien, Arden Cho ve Jeff Davis'ten şu an üç röportaj geldi.

***

Bugünki sezon prömiyerini, ekip hep beraber izleyecek! Onlara Bella Thorne ve Gregg Sulkin'te eşlik edecek! 

*** 

Jenerikte tyler'ın olmayışına üzülen hayranlar dylan sprayberry'nin kısmını çok beğenmişler ve tepkilerini twitter dan iletmişler  bana görede dylan'nın olduğu kısım muhteşemdi bende tyler'ın olmayışına üzülenlerdenim.  

***

Daha ne kadar şu saçma soru sorulacak, daha ne kadar bunu yanıtlayacağız bilmiyorum.
TEEN WOLF, TÜRKİYE'DE HİÇBİR KANALDA YAYINLANMIYOR.
5. sezonda yayınlanmayacak hiçbir Türk kanalında canlı olarak. İkinci olarak hepinizin merak ettiği gibi, yeni bölüm saat kaçta. Sezonun prömiyeri, gece 4-5 gibi gerçekleşecek ve ardından da Wolf Watch başlayacak.
Yeni bölümün altyazılı halini ertesi gün Dizilab ya da Dizimag gibi sitelerden izleyebileceğiz. Wolf Watch'ı da çevirmeye çalışacağız. İkinci olarak, Salı akşamı gece Scream dizisinin prömiyerinden sonra, Teen Wolf'un 5. sezon ikinci bölümü yayınlanacak. İki gün üst üste bölüm izleyeceğiz yani. Umarım sorularınız açıklığa kavuşmuştur.

***

5x03 bölümünde Melissa ve Malia'nın, Scott'ı kurtardığı bir sahne var. 

***

 Jeff Davis 5x01 hakkında:

"Lydia'nın Eichen House'u boyladığı yerde ve onun gelecekte yüzleşeceği şeyleri görünce şok olacaklar. Eichen House'a gidişi bir süre gizemini koruyacak ama bu sezonun temeli Scott'ın yüzleşeceği zorluklarla sürpriz olarak gelecek. Söyleyeceğim tek şey Lydia, Aiden ile olan sahnesini kafasında kurmuyor. Aiden'ı görmemizin bir sebebi var. Ama Lydia gücünde ustalaştığını ve çoğu şeyin bu sezon açıklanacağını göreceksiniz."

***

Bir sonraki bölümde panelden haberleri paylaşacağım :D

NOT: Votelemeyi unutmayın :DDDD

                                                                                                   -Buse 

TEEN WOLF REPLİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin