168

501 33 7
                                    

Liam: Evet!
Stiles: Hey! Yetişkin konuşması gerçekleştiriyoruz şurada.
Liam: Benden sadece iki yaş büyüksün!

***

Theo: Sürünün bir parçası olmak istiyorum. 

*** 

Lydia: Belki de yürümeliyiz.
Stiles: Hey, bu cipi asla geride bırakmam, anladın mı? ASLA!

...

Scott: Cipi de mi götüreceğiz?

Stiles: Planı biliyorsun, değil mi? Kimseyi geride bırakmak yok, plan bu.

***

Stiles: Lydia medyum değil. O bir banshee. Tamam mı? Arada fark var. Evet.

***

"D.H"    Bölümü izledikten sonra anladım D.H'yi Derek Hale

"A.A"     Allison Argent  

Fotoprafın URL'sini yapıştırıyorum ama resmi kabul etmiyor.

Yeni bir şey daha öğrendim.

DİKKAT: Lydia'nın yaralandığı bölüm, 5x03 görüldüğü üzere. Lydia bu yüzden ameliyat olacak ve zaten 5x01'in başında da yarası gösterildi.

Mesajlar da sık sorulan bir soru var. Çok fazla sorulduğu için yanıt vermekte zorlanıyorum. Buradan cevaplayım arkadaşlar.

-İlk dört bölüm sızdı ama neden üç ve dört çevrilmedi?

Evet, dört bölüm sızdı ama ikinci bölümün hemen çevirilmesi, sızmasıyla alakalı değil. Aylar önce ilk iki bölümün MTV Kanalı'nda üst üste yayınlanacağını burada paylaşılmıştı. Çevrilmesinin nedeni bu. Üç ve dördüncü bölümün çevrilmesini beklemeyin. Üçüncü bölüm artık haftaya MTV Kanalı'nda yayınlandıktan sonra çevirilecek. Dördüncü bölüm de aynı şekilde.

Çok mesaj olduğu için ilgilenemiyorum bazılarıyla. Kusura bakmayın lütfen.

Bölümlerdeki voteler gittikce azalıyor. Okuyucu var fakat voteleyen yok. 100 kişi okuyorsa en fazla 20'si voteliyor ve bu yazma hevesimi götürüyor. Ben sizin Teen Wolf'u sevdiğinizi sanıyordum. Eğer öyle değilse baştan söyleyin.

Bugün ikinci bölüm yayınlandı yarın türkçe altyazılı izleyebileceğiz. Dolu yeni şey var. Anlam veremediğim olaylar, kişiler... Diğer bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum :)

 Öpüldünüz 😘💛💙💜💚❤💋✌

                                                                                                                                                                         -Buse

TEEN WOLF REPLİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin