Bi Bakar Mısınız?

463 17 2
                                    

   Bu Teen Wolf'la ilgili değil. Hemen kapatmayın. Sizden ufacık bir ricam olacak.

     Yeni bir hikaye yazıyorum. Sanki' Teen Wolf karakterleriyle mi ilgili ?' gibi sorular duyuyorum. Hayır, Teen Wolf'la hiçbir alakası yok. Ama yakında Teen Wolf karakterleriyle ilgili de yazmayı düşünüyorum. Onları iyi tanıyorum :) Tabi fikirlerinizi de almak isterim.

    Bundan neden bahsettim... Yeni hikayem için desteklerinize ihtiyacım var. Beni kırmayıp okursanız çok mutlu olurum. Buradan Derek fanlarına, Stiles fanlarına, Scoot fanlarına, Lydia fanlarına, Allison fanlarına, Liam fanlarına ve Malia fanlarına sesleniyorum, onlar için okusanız? 

   Şimdiden herkese teşekkür ederim. Sizleri seviyorum.

Bu arada 

Teen Wolf bugün geri dönüyor! TW'nin geri dönüşü şerefine MTV, 1-2 Temmuz'da "Full Moon Party" programı düzenleyecek, ABD saatiyle 03-09:00 arası ilk 4 sezondan favori sahneler yayınlanacak ve 5.sezonda olacaklara göz atacaklar.

Bugün ise MTV, tüm günü 100 Things About Teen Wolf" and "Wolfpack Trivia" programlarına ayırıyor. 

"Wolfpack Trivia" programı ile hayranlar yarışmaya katılıp seti gezme şansına kavuşabilecekler!uygulamasıyla canlı yayında soru yanıtlayarak puan kazanacaklar ve kazananlar set turuna katılabilecek. 

Şİmdi sevinç çığlıkları atabilirsiniz!!!!!!!!!

Bu iyiliğimi de unutmayın hani :DDDD

Votelemeyi unutmayın (diğer hikayemi de bunu da :DD)


TEEN WOLF REPLİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin