Peti szemszöge
Miután lenyugodtam megkérdeztem Barnit, hogy mit szeretne enni. Pizzára esett a választása, úgyhogy rendeltem magunknak. Amíg megrendeltem, Barnabás nagyon aranyosan játszott a pár hónapos macskámmal. Egyszerűen gyönyörű amilyen gyengéden játszik vele. Az előző barátom semmilyen állatot nem viselt el (nem mintha együtt lennénk, ő túl jó hozzám, ráadásul szerintem nem meleg). Lehet el kéne mondanom neki, hogy meleg vagyok? Mi lesz, ha nem fogad el és elveszítem? Vagy ha csak a nem hetero barátja leszek? Hogy mondom el a többieknek? Még Zsoma sem tudja. Mi lesz, ha aggódni fognak, hogy szerelmes lettem-e beléjük? A gondolkozásomat a barna szemű szakította meg.
-Minden oké, Pötyi? Olyan furcsán viselkedsz.-kérdezte aggódóan Barni
-El kell mondanom valamit...-mondtam halkan-de ugye nem utálsz meg?
-Soha semmiért nem utálnálak meg-és szorosan magához ölelt
-Én...Én meleg vagyok-itt már könnyektől küszködtem
-Peti..Peti én elfogadlak és támogatlak, kérlek ne sírj-itt megint megölelt.
-Komolyan elfogadsz?-mondtam már sírva de egyszerre boldogan
-Persze, hogy elfogadlak..De nekem is be kell vallanom valamit...-ennél a pontnál nagyon meglepődtem.-én is meleg vagyok-mondta már ő is szinte sírva
-Uram Isten! Én is elfogadlak.-mondtam neki biztatóan.
Mire mind a ketten lenyugodtunk, arra lettem figyelmes, hogy itt van a pizza.
-Kurva csengő!-mondtam álmos hangon
-Menjek én?
-Nem kell megoldom.-mondtam
Miután átvettem a pizzát, leültünk enni.
-Bazdmeg, meg kell etetni a macskát!-eszméltem fel
-Jajj, de hülye vagy.-nevetett rajtam Barnabás
-Hééé, ez nem volt szép
Megetettem a macskát, viszont mikor fordultam a nappali felé, ahol Barni feküdt egy perce, arra lettem figyelmes, hogy valaki-ez esetben Barni-felemel, és rátesz a konyha pultra. Ennél a pontnál nagyon megijedtem, mert azt hittem, valami olyan fog történni, amit az előző barátom sokszor erőltetett rám. Boldogan eszméltem fel, hogy Barnabás csak azért tett oda fel, hogy boci szemekkel kérje tőlem azt, hogy nézzünk valami filmet a nappaliban. Természetesen igent mondtam. Ameddig én kicuccoltam a nappaliba, addig Barnabás popcorn-t csinált.
Mikor mind a ketten készen lettünk, kihoztuk a popcorn-t. Barni leült, közben megpaskolta a mellette lévő helyet, jelezve, hogy üljek le mellé.
-Milyen filmet nézzünk?-kérdeztem
-Mit szólsz a Nagyfiúk-hoz?-kérdezte
-Bármikor!-mondtam
Miután Barni elindította a filmet, a fejét rádöntötte a vállamra. Egy kis ideig feküdtünk így, míg Barni meg nem törte a csendet.
-Nem fekszünk el?
-De nem férünk el.-mondtam szomorúan
-És ha te a mellkasomra fekszel? -kérdezte reménykedve Barnabás
Itt köpni-nyelni nem tudtam. Valami...Valami furcsa érzés van a gyomromban. Ez...Ez lenne a szerelem? Az nem lehet. Barnival csak barátok vagyunk. Ez tönkre is teheti a kapcsolatunkat.
Gondolkozásomat az említett szakította meg.-Minden oké?-kérdezte gyanakodva Barni
-Persze, csak elgondolkoztam.
-Pötyi, ne hazudj. Tudom, hogy valami baj van.
-De én nem hazudok.
-Jó, de ha beszélni akarsz róla akkor csak szólj.
-Te leszel az első.
-Visszatérve a kérdésre. Nem fekszünk el?
-De...Persze, de előbb beszélnünk kell...
-Tudtam, hogy baj van. Mondd, csak nyugodtan.
-Szóval nekem régen volt egy nagyon toxic kapcsolatom. Annyi volt, hogy a srác mindent rámerőltetett, úgyhogy amikor feltettél a konyha pultra, nagyon megijedtem...nem tudtam mi fog történni...-itt már alig bírtam megszólalni, annyira küszködtem a könnyektől
-Bocsánat, erről nem tudtam...ugye már nem találkoztok?-kérdezte aggódóan
-Hála égnek már nem.
-Megölelhetlek?
-Azért egy ölelésbe nem halok bele.-mondtam, miközben kitártam a karom
A nap nem telt mással, mint filmezéssel. Sajnos Barninak hat órakor el kellett mennie haza. Kiderült, hogy egy irányban lakunk.
Na haliiii! Ez a harmadik rész. Nagyon sok érzelmet, háttértörténetet tettem bele, ami még nekem is meglepő. A negyedik részt lehet, hogy holnap kiteszem. Most megjött az ihlet xdd.
Words:603
By:Szonja<3
ESTÁS LEYENDO
Futok és félek, ha odébb állsz (Peti x Barni ff.) [BEFEJEZETT]
Fanfic!ELSŐ KÖNYV! Ez egy Peti x Barni fanfiction lesz. Nem valós események alapján készült, csak a szereplők valósak! Nem vagyok jó írásban, de remélem jó lesz. TW: csúnya beszéd, 18+ tartalom! Jó olvasást!