_Yalanlar doğrular_

2 0 0
                                    

Mert kapının kulpuna bastırır ve kapı açılır Sıla çok mutlu olur

Ve hepsi eve giderler Sıla eve varır kapıyı tıklar sılanın Annesi suna Kapıyı açar

SUNA;KIZIM SEN NEREYE GİTTİNN! NE KADAR TELEŞLANDIK HABERİN VAR MI BUKET NERDE ANNESİ KALP KIRIZİ GEÇİRİCEK Dİ AZ KALSIN BUKET NERDE KIZIM!

Sıla;Anne Buket bizle gelmedi biz buluştuk gelicem demişti gelmedi bizde o uyudu sandık aldırmadık

SUNA;KADINA NE DİCEZ BİZ ŞİMDİ KIZIN KAYIP MI DİCEZ?

Sıla;Bilmiyorum anne bilmiyorum

Sıla odasına geçer ve Demir'e yazar "DEMİR BULET EVDE DEĞİLMİŞ MERTE SÖYLE BULETE YAZSIN ARASIN BİŞEY YAPSIN ANNESİ AZ DAHA KALP KRİZİ GEÇİRİYORMUŞ BULET UYKUDA KALMAMIŞ BUKET 'TE BİŞEYLER VAR NEDEN BÖYLE BİZE GARİP DAVRANMAYA BAŞLADI O ARABA KAZASINDAN BERİ BİZE GARİP DAVRANIYOR."
 

Demir mesajına cevap verir" TAMAM YAZARIM DA KAZADA İLK ÖNCE ONUN ÖLÜM HABERİNİ VERDİLER SONRA UYANDI DEDİLER ACABA ORDA BİŞEYLER Mİ OLDU?"

SILA ŞÖYLE DER"DEMİR HANİ BULET BİZE DEMİŞTİ YA ANNEME KÜÇÜKKEN BİRİLERİ MUSALLAT OLMUŞ CİN Dİ O DİMİ MUSALLAT OLAN ANNESİNE?"

DEMİR"EVT ANNEME KÜÇÜKKEN CİNLER MUSALLAT OLMUŞ VE CİNLER İNSANLARA AŞIK OLA BİLİYORMUŞ YADA SESİNİ BEĞENİRSE MUSALLAT OLURMUŞ"

SILA"DEMİR BULETİN ÖLÜM HABERİNİ VERDİKLERİ GÜN BUKETİ MORGA GÖTÜRDÜKLERİN DE ORDA IŞIK YANIP SÖNMÜŞTÜ BEN DOKTAR VAR SANMIŞTIM ORDA BİŞEYLER OLDU GLB ÇÜNKÜ DOKTAR FLN ÇIKMAFI İÇİNDEN"

DEMİR"YOKSA BUKETE DE MUSALLAT OLMUŞ OLMASIN SONUNDA ANNESİNE DE MUSALLAT OLMUŞ"

SILA"OLABİLİR NYS SEN GİT MERTE SÖYLENYAZSIN BULET NER OLMAZSA ÇIKIO ARAYALIM BENİM İÇİM RAHAT ETMEZ ANNEMLER POLİSİ ARAMAYI DÜŞÜNÜYOR

DEMİR"TM SÖYLÜYORUM"

Sıla annesinin yanına gider annesi orda Buket'in annesiyle telefonda konuşuyor kapı vurur ve Sıla kapıyı açmaya gider kapıyı açınca karşısında Buket'i görür ve sarılır.

Sıla;Buket nerdesin sen annen az kalsın kalp krizi geçiriyordu gir içeri annenle konuş sonra seni eve bırakıcam

Buket;Tm annemle konuşcam sonra neden gelemediğimi anlatırım sana 

Sıla 'nın annesinin yanına geçerler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~Katil dost~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin