Capitolul 1

62 1 1
                                    

         Buna eu sunt Mellody Sparks am 18 ani .Am  parul drept si negru cu ochi verzi  iar de curand am venit cu parinti in Las Vegas in vacanta de vara .                                
       Aici tata si mama lucreasa la o casa de discuri .Cand  am plecat de acasa nu imi placea gandul sa nu imi vad prieteni .
     A doua zi mama si tata au insistat sa merg cu ei la prima zi de lucru si am spus da iar tata s-a bucurat , in fine am plecat .
      Peste cateva minute am ajuns .Nu e asa de departe de noi . Eu nu stiam cu cine lucreaza tata si mama apoi ,cand am deschis usa ce sa vezi trupa One Direction .Mama mia zis sa fac cunostinta cu baieti primul a fost Liam care ma imbratisat apoi Zayn la fel , Niall m.a strans atat de tare incat nu mai aveam aer , Louis ma pupat pe obraz si m.a imbratisat iar Harry s.a uitat in ochi mei si eu in ai lui apoi m.a luat in brate si mi.a dat un pupic pe obraz ceea ce m.a facut sa rosesc . El mia zi;-"hei frumoaso imi dai nr tau de telefon?" Eu iam spus ca da iar el mia zanbit .A doua zi ma sunat si ma intrebat daca veau sa iesim la un suc la ora 1 . Am stat intinsa in pat si ma intrebam cum un baiat asa de faimos sar uita la o fata simpla .
                  

_______________________________________

       Nici gand.  Eu eream imbracata intro rochie  rosie cu o fundita. Am plecat.
El erea imbracat intrun tricou scurt  si niste blugi asortati .                                                      Neam asezat la o masa  si am comandat doua sucuri cola. El ma intreaba :
-Cum te cheama?
- Mellody Sparks , spun eu .   
-Cati ani ai ? spune el .
-18 ani  dar tu ?
-Eu am 20 de ani , spune el.

Dupa incepe sa imi puna tot felul de intrebari  iar eu lui .
Imi canta melodia  You and I . Eu mafac rosi ca in trandafir.
Vine timpul sa plecam  iar el imi da un sarut pe obraz cu mainile in buzunar si pleaca razand . E atat de frumos . Cand am ajuns acasa  am sunat-o pe emili prietena mea cea mai buna si iam povestit totul  era emotionata  .Dupa ce am vorbit mi-am facut un dus si m-am intins in pat gandindu-ma la ce sa intamplat .
La ora 4 dimineata ma suna cineva si imi spune :
- Te-ai culcat  ? ma intraba o voce ragusita  .
-Sunt Herry.Ma intrebam daca vrei sa iesim maine la ora 15:00 la pizzerie .
-Iti dau raspunsul maine acum sunt prea obosita sa iti dau un raspuna maine cand ma trezesc .
    -Bine frumoaso te pup noapte buna:*:*:* .zic
e el si imi inchide .
                    
_______________________________________
 

    Multumesc ca imi cititi cartea.........Va iubesc:*:*:*
Sper sa va placa

Iubire la prima vedereUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum