Endişe

50 0 0
                                    

Hazırlandı biraz para aldı ve evden çıktı ela  marketin orada biraz bekledi karşısında ona gülümseyerek gelen arkadaşını gördü gülümsedi

"Elaaaa"

Diye bağırarak koşmaya başladı arkadaşı

Ela güldü arkadaşı ona sıkıca sarıldı

"Yaaaa kızım sen beni pikniğe mi davet ettin seviyorum seni beeee"

Sarılırken söyledi ela gülmeye başladı arkadaşının her hareketi ona komik geliyordu ama biraz daha arkadaşı onu sıkarsa kemikleri kırılacaktı zar zor konuştu

"Ehhh bende seni seviyorum ama biraz daha bana sarılırsan bana bakmak zorunda kalacaksın nefes alamıyorum"

Ondan ayrıldı elini tuttu

"Kızım beee ya sen varya bundan sonra sosyal insan başbakanı olacaksın yok cumhur başkanı olacaksın hadi yine iyisin sayemde cumhur başkanı oldun artık benide başbakan yaparsın he"

Dedi göz kırptı ela arkadaşının bu tavrına güldü

" iyiki varsın sende olmasam ne yapardım bilmiyorum"

" işte ben ya hehehe asıl sen olmasan ben ne yapardım kızım gerçek dostsun hep yanımda olmaya çalıştın anksiyeten olmasına rağmen kraliçe yaaa"

" asıl gerçek dost sensin hep mutlu ol çünkü hakediyorsun"

"Sağol sister da çok mu ayrı kaldık ne bu dertleşmeler hadi gidelim markete hava esiyor kış ayındayız unutma"

Markete gidip kek ve atıştırmalık aldılar yakınlardaki parka oturup yemek yemeye başladılar eski anılardan bahsediyorlar gülüp şakalaşıyorlardı

Ela çok iyi hissetti arkadaşı gerçekten ona iyi geliyordu

"Eeee tatil nasıl gidiyor ne yapıyorsun bakıyorumda sosyalleşmeye başlamışsın"

"Sosyalleşmedim ki sadece seninle okul harici dışarıda görüştüm yine aynı benim değişen birşey yok"

"Kızım dünya için küçük ama senin için büyük bir adım yavaş yavaş bunu atlatıcaksın güven bana sana inanıyorum arkandayım"

"Teşekkürler tatil iyi gidiyor yani pek birşey yapmadım ama dinlenmek çok güzel"

"Evet ya tatilde çoğunlukla dinlenesim geliyor ama gezmekte güzel değerlendirmeliyiz değil mi"

"Evet güzel oluyor"

arkadaşı ela'nın durumunu fark etti pek keyfi yoktu

"Ela birşey olmadı değil mi sanki bir şey söyleyecek gibisin ama söyleyemiyorsun beni meraklandırma ne olduysa anlat"

"Hayır birşey olmadı sadece düşünüyordum"

"Ne düşünüyorsun yalan söyleme birşey olmuş hadi ama söyle bana niye saklıyorsun"

"Önemli birşey değil de o yüzden"

"Önemli birşey ama sen geçiştiriyorsun yoksa yine o ev ile ilgili mi ne oldu birşey mi gördün anlat artık"

"Ben sana söylemek istemiyorum bu durum yüzünden kötü hissetme hep yüzün gülsün kendi kafamda taktım işte"

"Ela"

Ciddi bir ifadeye girdi kararlıydı ne olursa olsun öğrenecekti

"Peki yine rüya gördüm ondan etkilendim o kadar"

Arkadaşı Kaşını çattı rüyayı anlatmasını bekliyordu  durumu fark eden ela iç çekti anlatmaya başladı

"Yengem beni o eve götürüyordu evin içinden annem'in arkadaşının defterini çıkarttı

sonra beni mezar gibi kazılan bir yere götürdü beni kandırıp oraya itti sonra uyandım"

"Yengen ne alaka bu kadın hiç iyi birisi değil yalnız onu ilk  gördüğüm zaman kötü hissetmiştim zaten ama garip"

"Evet offff başımıza ne geldiyse onun yüzünden geldi zaten beni öldürmeye çalıştı"

"Ne ne diyorsun sen nasıl ne zaman yaralandın mı"

Arkadaşı elanın vücudunu kontrol etmeye başladı yara izi varmı diye

"İyiyim merak etme birşey yapamadı annem yetişti"

" ne diyorsun kızım anlat baştan seni niye öldürmeye çalıştı meraktan çatlayacağım şimdi"

"Tamam anlatıyorum  teyzemlere gitmiştik sonra yengemler geldi ben diğer odaya geçtim odayı inceliyordum
sonra çekmece dikkatimi çekti içinden

annemin defteri çıktı sonra yengem geldi hepinizden nefret ediyorum keşke ölseniz dedi makası aldı tam bana saplayacakken annem odaya girdi 

Makası sakladı sonra beni seviyormuş gibi yaptı annem şüphelendi ama sonra hemen gittiler annem'de yengemden uzak durmamı söyledi"

"Kızım niye söylemedin gerçekleri yengen delirmiş hastaneye kapatsınlar"

"Sorun çıksın istemedim o an biraz korkmuştum söyleyemedim bilmiyorum"

"Ama söyleyeceksin değil mi"

Merakla ona baktı

"Bilmiyorum offff kafam çok karışık bir anlık sinirle yapmıstır belki"

"Kızım delirdin mi sen seni öldürmeye çalışmış annen gelmeseydi kim bilir ne halde olacaktın saçmalama yarın anlatıyorsun hayır şimdi anlatıyorsun"

Dedi kolundan tuttu yürümeye başladı

"Dur ne yapıyorsun bekle"

"Ne mi yapıyorum herşeyi söylemen için seni eve götürüyorum çünkü anlamalısın"

"Tamam bekle biraz  (iç çekti) tamam en kısa zamanda söyleyeceğim ama şimdi değil lütfen anla beni bir sürü olay olacak benim yüzümden"

"Ya ela bundan büyük nasıl bir olay olabilir acaba neyi bekliyorsun Yengen tarafından öldürülmeyi mi"

"Hayır ama lütfen sadece biraz zamana ihtiyacım var lütfen"

"İç çekti tamam ama en kısa zamanda anne'ne söyleyeceksin yoksa ben söylerim söz mü"

"Söz en kısa zamanda söyleyeceğim"

"Offf o kadının garip olduğunu biliyordum daha kötüsüymüş ela bir şey olduğu zaman hemen bana anlatacaksın söz ver"

"Tamam söz veriyorum anlatacağım"

Bir anda hava karardı ve soğuk bir rüzgar esmeye başladı ikisde eve gitmeye karar verdiler ama ela'nın yine

o evin önünden geçeceğini hatırladılar arkadaşı yoğun ısrar sonucu ona eşlik etti evin önüne geldiler tam vedalaşacakken birisi ela'ya seslendi

"Afedersiniz bakarmısınız"


KARANLIK EV Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin