Merhaba çok sevgili okurlarim sizleri çok seviyorum okumaya devam edin ve oy verip düşüncelerinizi belirtmenizi çok isterim ama yinede canınız sağolsın ❤️🥰
Baran Mirza dan devam
Tam olarak 7 gün oldu uyanmayalı gül güzelinin günler saatler artık Asır gibi geçiyor ve bunların benim yüzümden olması canımı çok yakıyor Sevdagül öylece yatarken kalp ağrımı anlatamıyorum ama artık uyanmalı çok özledim o orman yeşili gözlerini tam 7 gündür kapalı günlerdir yoğun bakımın önünde bekliyorum ailesi perişan olmuştu artık kalbim dayanmıyor her gün acaba uyandı mı diye kalkıp cama bakıyorum en çok canımı acıtan ise ameliyathaneye girerken yüzüğünü elime verilmesi o uyuyamaz ise eğer ben olurdum nasıl oldu bağlandım bu kadar kısa sürede bilmiyorum ama gözlerini görmedikçe ölüyorum onu aslında ilk o yolda atarli haliyle ne de çok beğenmiştim kendine has güzelliği o gün aklına gelince gülümsedi çok yoruldum onu girmedikçe ruhum çürüyor gibi hissediyorum kendimi.Acaba beni affeder mi ? Affetmez diye ölesiye korkuyorum belki o gün sakin kalsaydım böyle olmazdı ama çok pişmanım yeterli uyansın ben sürünmeye de razıyım o gülen yüzünü görmeyi çok özledim hep gülen çok konuşan bi kız Sevdagül ah ismi gibi gül güzeli aslında ona ne kadar değer verdiğimi bu camın önünde beklerken anladm bu gün annesi onu görmeye girecekti kadıncağız helak oldu beni suçluyordu ama haklı benim yüzümden oldu o kaza eğer ben fevri davranmasaydim böyle olmazdı.
Yazardan devam
Sevdagül un annesi zar zor izin alarak sonunda kızını görmeye girecekti kim bilirdi ki o gün mutlu haliyle çıkan kızını böyle göreceğini ama umutlu çünkü kızı çok güçlüydü onun inanıyordu uyanacagina anne yüreği işte korkuyor.
Aslında Baran Mirza nin üzerine de çok fazla gittim ama eğer o kadar hızlı gitmeseydi kızım şimdi kollarımın arasında olacaktı daha birkaç hafta önce mezun oluşunun mutluluğu ile geldiği memleketinde canıyla cebelesiyordu yavrusu kızını o halde hordukcr kahroluyor.
Hemşire gelince giyeceği kıyafetleri giydi ve maskesini takarak içeriye girdiSelma hanım
" Ah kuzum gülüm güzel yavrum annen dayanamıyor artık çok özledi seni bak sen cihana kiyamazdin cihan günlerdir lokma koymadı ağzına aç gozlerinide yine baharı getir bize biliyor musun annem yeğenin ne çok özledi seni halam nerede ne zaman gelecek hele yaden ağlamaktan gözleri şişmiş artık yorma bizi kızım aç gözlerini hem Baran Mirza günlerdir o camın önünden ayrılmadı ne çok seviyormuş meğer seni kalbin durunca çocuk gibi hüngür hüngür ağladı kızım hepimiz perisaniz uyanda kurtar bizi bu kederden yavrum hele ki baban dayanamayıp yığıldı artık umudum var yavrum inanıyorum ki beni duyuyorsun uyan da annenin babanın yüreğine bi su serp yavrum çok özledik seni ben sana sarılmayı kokunu özledim güzel kızım "
Maskesini indirip kızının boynunu kokladım ama kızının kokusu değilde hastane kokuyordu kızı o an hıçkırarak ağlamaya başladı ağlayarak konuştu
"Kokun bile yok kızım hastane kokuyor sen sevmezsin ki hastaneyi hade uyanda evimize gidelim bize baharını getir kızım hepimiz seni bekliyoruz "son kez kızının elini tutup öptü o an kızı elini sıktı dünyalar onun oldu.
"Kızım beni duyuyorsun annem uyanda annesinin gül goncasi artık yoruldum 7 gün oldu gözlerini görmeyeli hade annem bekliyorum seni şimdi baban gelecek yanına ben çıkıyorum ama hemen kapının yanındayım yavrum "
Ağlayarak çıktı Selma hanım kahroldum kızını öylece kablolara bağlı görünce ne solmuş gül goncası kızının yüzü.
Salim bey yaşlı gözlerle girdi kızının yanına ne de çok ozlemisti gül goncasini kızını " gül goncam gül yüzün solmuş kaç gün oldu günler Asır gibi geçiyor bu güçsüz kalbime dayanmıyor yavrum gözlerinin baharını özledim babam diye sarilisini özledim hani derler ya erkekler ağlamaz diye ağlar kızım bak baban ağlıyor sen bana kıyamazsın aç gözlerini de şu kalbime bahar gelsin üstümüzden güzü bitir kısım yanıyorum kızım kahroldu baban seni çok özledi kızım sen gidersen yıkılırım yıkma benim gönül dagimi da aç şu gözünü baharları veren yesillerini goreyim ha çok bekletme babanı çok özledim yavrum " dedikten sonra kızının alnına öpücük bırakarak gözyaşlarını silip dışarıya çıktı çünkü biliyordu o yıkılırsa aileside yıkılırdi. Kızını o halde görmek kahretmisti Salim agayi yıkılmaz sanılan Salim ağa kızı uyanmadikca gün gün yikiliyordu.
Baran Mirza içeriden çıkan kişilerin hallerini gördükçe kahroluyor ve daha çok suçlu hissediyordu kendisini yıkılmaz sanıyordu Baran Mirza kendisini ama seda denilen şey yıkıyordu her şeyi keşke desene elinden bir şey gelmiyordu o anda yoğun bakımdan koşarak çıkan hemşire ardından doktorlar içeriye koşarak girince bi sızı düştü kalbine kalbi cayır cayır yanıyor ve o an bi anda yere çöktü ve hüngür hüngür ağlamaya başladı.
Oğlunun o halini gören Amine hanım gözyaşları içinde koştu oğlunun yanına" güçlü olasın oğlum onun en çok buna ihtiyacı var yıkılma aman diyeyim inan umut et ki o da umuttan güç alsın"
"Dayanamıyorum ana onu böyle gördükçe kahroluyorum "o an doktor içeriden çıktı .
"Hastanın yakınları "
BÖLUM SONUDiğer bölümde görüşmek üzere canım okurlarim sizleri çok seviyorum okumaya devam edin ve bekleyin yıldıza basmayı unutmayın lütfen düşüncelerinizi bekliyorum seviyorum sizleri 🥰❤️❤️❤️🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL İ TÖRE
Teen FictionZor bi bedelden doğan törenin acımasız kurallarına rağmen ayakta kalmayı başarmış birbirini tanımadan evlenip sevmeyi başarmış bi aşk hikayesi 💗 https://www.tiktok.com/@nur272720?_t=8kqYBgyMzhN&_r=1 Tiktok hesabım bakıp takip ederseniz sevinirim �...