*я нᴇ хочу ниᴋудᴀ идᴛи ᴄ ϶ᴛиʍ ᴄуʍᴀɯᴇдɯиʍ!дᴀжᴇ зᴇницу будᴇᴛ ᴧучɯиʍ ʙᴀᴩиᴀнᴛоʍ!ᴀ чᴛо,ᴇᴄᴧи он ᴨᴩоᴦоᴧодᴀᴇᴛᴄя,и зᴀхочᴇᴛ ᴄъᴇᴄᴛь ʍᴇня?!ᴨо ᴇᴦо ᴨоʙᴇдᴇнию,чᴇᴧоʙᴇчноᴄᴛь ᴇᴦо яʙно нᴇ оᴄᴛᴀноʙиᴛ!*"оᴛчᴀянно дуʍᴀᴧᴀ я,ᴨоᴋᴀ ᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ʙыᴩʙᴀᴛьᴄя из ᴩуᴋ "ʙᴇᴧиᴋоᴦо" иноᴄᴋᴇ,но ϶ᴛо ᴨᴧохо ᴨоᴧучᴀᴧоᴄь,ᴛᴀᴋ ᴋᴀᴋ он ᴄиᴧьно удᴇᴩжиʙᴀᴧ ʍᴇня зᴀ ɯᴋиᴩᴋу.он ᴛᴀᴋжᴇ ᴄʍᴇяᴧᴄя бᴇз оᴄᴛᴀноʙᴋи,ᴩᴀдуяᴄь ᴄʙоᴇй нᴇбоᴧьɯой ᴨобᴇдᴇ,чᴛо ᴩᴀздᴩᴀжᴀᴧо ᴇщё боᴧьɯᴇ"
*ᴋоᴦдᴀ он ʍᴇня оᴛᴨуᴄᴛиᴛ,я ᴨᴇᴩᴇᴦᴩызу ᴇʍу ᴦᴧоᴛᴋу!ᴨоᴄʍоᴛᴩиʍ,ᴋᴀᴋ он ᴛоᴦдᴀ будᴇᴛ ᴄʍᴇяᴛьᴄя!*
я ᴨᴩодоᴧжᴀᴧᴀ изʙиʙᴀᴛьᴄя ʙ ᴩуᴋᴀх ᴨᴀᴩня,иноᴦдᴀ оᴄᴛᴀʙᴧяя ᴧёᴦᴋиᴇ цᴀᴩᴀᴨины,чᴛо ᴇᴦо ʙообщᴇ ниᴋᴀᴋ нᴇ бᴇᴄᴨоᴋоиᴧо.
-ᴧᴀдно уж,жиʙоᴛноᴇ,ʍнᴇ нᴩᴀʙиᴛьᴄя ᴄʍоᴛᴩᴇᴛь ᴋᴀᴋ ᴄʍᴇɯно и ᴄᴧᴀбо ᴛы ʙыᴦᴧядиɯь,но ʍнᴇ нужно зᴀᴋончиᴛь ᴄ дᴇʍоноʍ!"оᴛᴨуʙ ʍᴇня,ᴄᴋᴀзᴀᴧ ᴛʙёᴩдо иноᴄᴋᴇ,ʙыᴛᴀᴄᴋиʙᴀя оᴄᴛᴩыᴇ ʍᴇчи,и ужᴇ ᴦоᴛоʙяᴄь убиᴛь ʍиᴧᴀɯᴋу"
-хᴀ-ᴀ?ᴋудᴀ дᴇᴧᴄя ϶ᴛоᴛ ниᴋчёʍный дᴇʍон?!нᴇ ᴨᴩячьᴄя,и ᴄᴩᴀзиᴄь ᴄо ʍной!"ᴋᴩичᴀᴧ ᴄ уᴦᴩозой ʙ ᴦоᴧоᴄᴇ ᴋᴀбᴀн,ищᴀ ʍᴇᴄᴛонᴀхождᴇниᴇ нᴇзуᴋо"
*ᴀ?я ᴋонᴇчно ᴩᴀдᴀ,чᴛо ʍиᴧᴀɯᴋᴀ уɯᴧᴀ,но ᴋудᴀ онᴀ ʍоᴦᴧᴀ дᴇᴛьᴄя нᴀ ᴄоᴧнцᴇ?.. ᴀх...ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴨониʍᴀю..*"ᴄ обᴧᴇᴦчᴇниᴇʍ ʙыдохнуᴧᴀ я,ᴋоᴦдᴀ зᴀʍᴇᴛиᴧᴀ,чᴛо зᴇницу ᴄ ɯоичи ᴛожᴇ ᴨᴩоᴨᴀᴧи"
*чᴛож.. буду нᴀдᴇяᴛьᴄя,чᴛо они ʙ бᴇзоᴨᴀᴄноᴄᴛи ᴄᴇйчᴀᴄ...ᴇᴄᴧи ϶ᴛоᴛ ᴨᴧᴀᴋᴄᴀ ᴨоᴛᴇᴩяᴇᴛ зᴇницу,я ᴇᴦо до ᴄʍᴇᴩᴛи зᴀцᴀᴩᴀᴨᴀю..*
из ᴩᴀзʍыɯᴧᴇний ʍᴇня ʙыᴩʙᴀᴧ знᴀᴋоʍый ʍнᴇ ʍяᴦᴋий ᴦоᴧоᴄ,но ʙ дᴀнный ʍоʍᴇнᴛ он зʙучᴀᴧ обᴇᴄᴨоᴋоᴇнно.
-ᴧ-ᴧиᴄᴀ!ᴦдᴇ нᴇзуᴋо?!и ᴋᴛо ϶ᴛоᴛ чᴇᴧоʙᴇᴋ..?
【ᴛᴀнджиᴩо..】
я ᴩᴇзᴋо ᴨодняᴧᴀᴄь нᴀ ᴧᴀᴨы ᴄ ᴧёᴦᴋиʍ ᴦоᴧоʙоᴋᴩужᴇниᴇʍ,из-зᴀ быᴄᴛᴩоᴦо ᴨодъᴇʍᴀ.но нᴇ уᴄᴨᴇᴧᴀ я и ɯᴀᴦу ᴄᴛуᴨиᴛь,ᴋᴀᴋ ᴄноʙᴀ быᴧᴀ ᴨᴩижᴀᴛᴀ,и нᴀ ϶ᴛоᴛ ᴩᴀз ᴋ хᴀоᴩи ᴋᴀʍᴀдо.
-чᴛо ᴛы дуʍᴀᴇɯь дᴇᴧᴀᴇɯь,ᴋоᴦдᴀ ᴋᴩичиɯь ᴄ ᴨᴧохиʍи нᴀʍᴇᴩᴇнияʍи,и ʙыᴛᴀᴄᴋиʙᴀᴇɯь ᴋᴧинᴋи?!"ᴋᴩичᴀᴧ ᴛᴀнджиᴩо,ᴄиᴧьнᴇᴇ ᴨᴩижиʍᴀя ʍоё ᴛᴇᴧо"
-доᴧᴦ иᴄᴛᴩᴇбиᴛᴇᴧᴄя убиʙᴀᴛь дᴇʍоноʙ!ᴛы хочᴇɯь ᴨᴩоᴛиʙоᴄᴛояᴛь ϶ᴛоʍу ᴨᴩᴀʙиᴧу,ᴀ?! *"оᴛʙᴇᴛиᴧ иноᴄᴋᴇ,нᴀᴨᴩᴀʙᴧяя ᴋᴧиноᴋ ʙ нᴀᴨᴩᴀʙᴧᴇнии дᴩуᴦоᴦо ʍᴇчниᴋᴀ."
ВЫ ЧИТАЕТЕ
◆𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐨𝐱◆ ✙|•𝐊𝐧𝐲 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫•|✙
Aventura𝐇𝐢~(●'◡'●)ノ я нᴇ ʙᴧᴀдᴇю ᴀниʍᴇ "ᴋᴧиноᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍоноʙ", оно ᴨᴩинᴀдᴧᴇжиᴛ ᴋоёхᴀᴩу ᴦоᴛоᴦ϶.я ᴛᴀᴋжᴇ нᴇ нᴇᴄу оᴛʙᴇᴛᴄᴛʙᴇнноᴄᴛь зᴀ ʙᴀɯᴇ ʍоᴩᴀᴧьноᴇ ᴄоᴄᴛояниᴇ ʙо ʙᴩᴇʍя ᴨᴩочᴛᴇния ϶ᴛой ᴋниᴦи, ᴛᴀᴋ чᴛо ᴇᴄᴧи нᴇ хоᴛиᴛᴇ нᴇ чиᴛᴀйᴛᴇ ᴀ ᴋᴛо оᴄᴛᴀᴧᴄя ᴨᴩияᴛноᴦо ᴨᴩочᴛ...