1. FARK EDİLMİŞ

5 3 0
                                    

Axel günün yorgunluğunu atmak için cadde sonunda ki ''Köşe Kafe'' adlı tenha ama yinede kendne  özgü güzel kafeye girdi. Burayı genellikle birkaç araştıma yaparken kullanırdı ya da dinlenmek için. Kafeye girmişti, en uç masaya oturdu. Laptopunu açtı , ilgisini çeken konuları ve yeni güncel haberleri araştırıyordu. Son zamanlarda uğraştığı ''SentinalSafe'' adlı güvenlik şirketi , Axel sayesinde harcamalarını iki katına çıkarmıştı. Çünkü kendisi iyi bir korsandı. Bir süre kafede takılırken , dışarıdan sportif fizikli sert mizaçlı bir kadın geçiyordu. Axel'in pek ilgisini çekmişti , ne de olsa erkeksi dürtülerini kaybetmemişti ne kadar uzun süre bilgisayar başında otursa da. Axel'in ilgisini çekmişti. Kadın kafeye girdi , biraz Axel'e bakındı. Americano siparişi verdi ama o sırada halen Axel'e bakıyordu. Axel bir şeyin yaklaştığının farkındaydı. Belli etmeden yavaşça çantasını topladı. Kadın bunu fark eder gibi oldu ve yanına doğru yürümeye başladı. Axel etrafına bakıp kaçış yapabileceği noktalara baktı.

Arka kapı mı? Çok uzak belki kadın bir güvenlik uzmanıysa onu yakalayabilirdi. Ön kapı uygundu ama hızlı olması lazımdı. Hadi hadi tekrar düşün, saniyeler içinde bir değerlendirmenin ardından Axel ön kapıdan çıkıp bir sokak ötede ki ara caddeye sızıcaktı , orası en azından insanların küçük tezgahlar açıp satış yaptığı bir yerdi. Hadi bakalım!

Axel çantasını takıp aniden hızla dükkandan fırladı. Kadın bunu sezmiş olucakki o da peşinden fırladı. Axel hızlı bir tempoda ama karışık bir şekilde koşuyordu , belliki sportif biri değil ama aktif bir vücuda sahipti. Kadın ona nazaran daha sportif ve güçlü bir vücudu vardı. Kadın neredeyse Axel'e yetişmişti. Axel hızlı bir manevra ile caddeye kalabalığın arasına girdi. Kadın akıllıydı. Kalabalığın içine girmek yerine kenardan koşmayı tercih etti. Axel'e yetişmesine ramak kala , Axel cadde üzerindeki duvardan atlayıp apartmanın yangın merdiveninden yukarı doğru çıkmaya başladı. Merdivenlerden çıkarken ''Üzgünüm ama bugün değil'' diye bağırdı. Kadın ise peşinden gitmeyip biraz uzaktan '' Komiksin ama o kadar değil'' diye geri bağırmıştı. Kadın sadece Axel'i izliyordu çünkü bildiği bir şey vardı , çatı katından bir yere gidemeyeceği. Axel merdivenleri tırmanıp çatı  katına gelmişti. Gülerek aşağıya bakarken , bir süre sonra etrafının çatılarla çevrili olduğunu keşfetti. Geriye doğru gidemezdi , karşısında ki binaya atlamak için cesaretini topladı. Kadın ''Bir deliik yapma sakın!'' dedi. Axel dinlememiş olucak ki  hızlı hızlı koşup karşı tarafa doğru zıpladı. 

Hedefi çatının üstüydü ama vücudu buna el vermedi ve bir alt katta ki koridor camından içeri daldı. Kadın '' Vay be çocuk amma çetin ceviz çıktı'' diye söylendi. Bunu yapacağını tahmin etmiş olsa ki civardaki binaların alt taraflarında dolaşmaya başladı , Axel'in görüş açısından zaten kaybolmuştu.

Axel , binanın içinden caddeye inmek için uğraşıyordu fakat kolu ve bacağı cam çizikleri ile doluydu. Aşağı indi ve bu sefer ön kapı yerine arka kapıyı seçti. Arka kapıdan tam çıkmıştı kı, Kadın Axel'i yakasından tuttuğu gibi duvara yapıştırdı,

(Kadın) - Amacım kötü değildi, dursaydın anlatırdım!

(Axel) - O zaman neden beni kovalıyorsun, Bırak beni!

(Kadın) - Sakin ol çocuk , beni dinlersen anlatıcam.

Axel çantasının arka cebine ulaşıp bir yandan da kadınla göz temasını kesmiyordu.

(Kadın) - Kim olduğunu tahmin ediyorum , Kullanıcı adın kaptan marvel değil mi?

Axel o sırada çantasının arka cebinden çıkardığı şok tabancasıyla , Kadını bir anlık etkisiz hale getimişti. Tam kurtulmuş kaçıyorken , kadın doğrulup , cebinden küçük ve yapışkan ''Kİ'' adlı cihazı fırlattı. Axel kaçmayı başarmıştı ama cihaz çantasına yapışmıştı. Kadın elektirik şokunun etkisiyle biraz yorgun düşmüştü.

Axel hızlıca uzaklaşmış ve otobüse binmişti. Evine doğru değil dışarıda kendine ait gözden uzak otoyolun yanındaki konteynerına gitti. Kapıyı kendi göz retinası taramasından geçerek içeri girdi. Çantasını kenara bırakıp , yorgun haliyle yatağa uzandı ve uyuklamaya başladı. Bir kaç saat sonra , bir kadın sesi konteynerin etrafında yankılandı '' Burda olduğunu biliyorum , sana zarar vermicem'' diyordu. Axel uykusundan dehşetle kalktı , aklında yine ''o kadın peşindem ayrılmamış mıydı Bu gizli konteynerı nerden bulabilirdi?''.

(Axel) - Defol git burdan seni tanımıyorum.

(Kadın) - Çok kabasın , sadece kapıyı aç sana zarar vermek istemiyorum!

(Axel) - Sana nasıl güvenicem söylesene!

(Kadın) - Peki şöyle yapalım ben telefonumu kapatıp sana vericem , makul mü?

(Axel) - Tamam kapıyı açıcam ama üstünde beni tehdit edicek ne varsa çıkar ve içeri at!

(Kadın) - Tamam tamam yapıyorum , yeterki güven.

Axel çekmecesinden glock 18 marka tabancasını çıkarıp kapıya doğrulttu. Telefonundaki yönlendirici uygulamasından kapıyı açtı. Kadın biraz tedirgin olmuştu,

(Kadın) - Bak bu telefonum , al!

Axel kadının fırlattığı telefonu tutar , önce açık mı diye kontrol eder. Kadın dediği gibi kapatmıştır telefonunu. 

(Kadın) - Sakin ol tamam mı ? (Axel'e doğru yaklaşır)

(Axel) - Ben sakinim ama halen sana karşı şüphelerim var.

(Kadın) - Yanımda silahım ya da jopum yok , telefonum zaten sende! (Axel'e çok yakındır)

(Axel) - Tamam öyle olabilir ama yinede senin herhangi bir yere çalışmadığını nerden bilicem?

Kadın Axel'in direkt önünde durmaktadır . Yavaşça silahın ucuna elini koyarak Axel'e sakinleşmesini ve onun bir tehdit olmadığını dile getirir. Axel silahı elinden Kadının yardımıyla bırakır. Kadın Axel'in yatağana oturur ve konuşmaya başlar.

(Kadın) - Ben Maya , Maya Aiden. 

(Axel) - Şu an gerçek ismini ve soy ismini verdiğinin farkındasın değil mi?

(Maya) - Biliyorum ama aksi taktirde bana güvenmezdin , hem bacağımdaki elektro şok izi de durıyor!

(Axel) - Aaa şey , özür dilerim ama güvenmediğimden oldu.

(Maya) - Peki şu an artık konuşabilir miyiz ?

(Axel) - Tabiki de ama yinede bir şey sorucam.

(Maya) - Tabikide sor!

(Axel) - Beni nasıl ve nerden ve niye buldun!

Maya başta olduğu gibi anlatır ve bir şey daha ekler kendi çalıştığı ve birçok şirketin insanlar hakkındaki bir kaç planı duymuştu, üst düzey sevgilisi sayesinde ama maalesef sevgilisi onun tarafında değildi. Bu şekilde Axel'i de uyarmış bulundu. Ufakta olsa bir tanışıklık eseri bir pakt kurmaya çalışıyorlardı...

KENDİ ŞEHRİNİN SAHİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin