GİZEMLİ HOLDİNG

1.1K 62 12
                                    

Hellüüü arkadaşılar bu benim ilk kitabım nazik olursanız sevinirim eğer güzel olmadıysa veya güzel olduğsa lütfen yorum yapın (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤

...

Marketten yeni çıkmış yolda yürüyorum bir türlü iş bulamıyorum ve bu benim canımı çok sıkıyor. Yolda yürürken bir anda iş afişi gördüm ve çok sevindim hemen telefonumu çıkardım ve alttaki numaraya tuşladım. Telefon uzun süre çaldı ve açıldı.

"Merhaba ben iş görüşmesi için aramıştım. Acaba hala geçerliyse başvura bilir miyim?"

"Tamam yarın YİĞİTER holdinge gel."

"Peki görüşmek üzere" dedim ve telefonu kapattım.

Yarın için çok heyecanlıydım. Bir zaman sonra evime vardım ve aldığım eşyaları mutfağa bıraktım. Hemen bir duşa girip çıktım ve yattım.

Sabahın ilk ışıkları gözüme vururken homurdanarak yatağımdan kalktım. Saate baktığımda 07.30'tu hala biraz hazırlanmak için vaktim vardı hızlıca yatağımı topladım banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Sonra odama gidip hazırlanmaya başladım. İlk iş görüşmem için uygun bir elbise seçtim. Kendime uygun olan göğüs dekolteli bir elbise seçtim. Ayağıma bağlamalı yüksek topuklu bir ayakkabı seçtim. Makyajımı yapıp parfümümden bir kaç fıs sıkıp, çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım. Evin önünde taksi beklemeye başladım. Bir süre sonra holdingin önüne gelmiştim. Rabbim bu kadar büyük holding olurmu resmen 30 katınıda saya biliyordum. Her şey o kadar siyahtaki kendimi cenaze evine gelmiş gibi his ettim. İçimden Allah'ım ben nereye geldim diye iç geçirmiştim. İçere girdiğim anda bakınırken bir kadının dik dik bana baktığını fark ettim. Onu şimdiden sevmemiştim. Sonra sekreterin yanına doğru yol aldım.

"Merhaba ben Polat Yiğiterle bir görüşmem vardı."dedim ve kadının bana aşağılayıcı bir şekilde baktığı gördüm.Polat beyle işim olmazmış gibi.

"Ee.. şey bir şey söylüyecek misiniz?"

"Çünkü sizin Polat beyle bir işiniz olamaz çı-"derken de yanına

"Noldu Yaren bir sorun mu var?" Polat Yiğiter bu ses Polat Yiğitere aitti.

"Evet Polat bey bu kızın sizinle bir işi olmadığı halde işim var diye zorluyor!"dedi Yaren.

"Ne için gelmiştiniz?"

"Şey ben sizi dün iş için aramıştım ve sizde yarın gelin demiştiniz."

"Haa evet hatırladım siz Buse hanım olmalısınız. Buyrun odama geçelim."

"Peki"giderken kızın bana öldürecek gibi baktığını gördüm. Asansöre doğru yol aldık. Aynı asansöre binecektik bana yol gösterdi. Asansör düğmesine bastı. Ve beklemeye başladık bu süre zarfında bende onu incelemeye başladım kara gözleri kara kaşları vardı. Üstünde siyah gömlek, altında siyah kumaş pantolon. Ayağında ise siyah kunduraları vardı. Vücudu yapılıydı kesin spor yapıyordu. Boyuda 1.90 vardır diye tahmin ediyorum. Ben bunları düşünürken Polat beyin bana garip garip baktığını fark ettim. Nasıl desem sanki benim onu incelediğimi fark etmiş gibi derken konuşmaya başladı.

"Bakıyorum da beni gereğinden fazla inceledin."

Bunu dediği anda yanaklarımın domatese döndüğüne yemin ede bilirim. Cevap vermek yerine önüme döndüm ve kafamı eğdim. Ve o sırada asansör durmuştu ve Polat beyin odasına gelmiştik. Odası sim siyahtı kendi gibi ben odayı incelerken bana şey der gibi bakıyordu" neyi bekliyorsun Daviteyemi bekliyon" öyle bakınca bende oturmak için hemen masanın yanında ki koltuğa geçtim. Ve konuşmasını bekledim. Ve en sonunda konuşmaya başladı.

"Bir şey alır mısın"dedi bende utanarak

"Bir sade kahve ala bilir miyim?"dedim. Ve Polat bey yanında ki telefona uzanarak bir tuşa bastı ve bir sade kahve lütfen dedi. Kahve geleseye kadar benim sicilimi incelemeye başladı. İncelerken garip garip tepkiler veriyordu. Derken kapı açıldı DAN diye içeriye bir 1.70 boylarında mini elbiseli bir kız girdi.

"Aşkımmmm"neeee!?

Devam edecek...



Kitabı sevdiyseniz yıldız ve yorum yapmayı unutmayınnn 😽🤍🖤

SİYAH LEKE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin